logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

tarcza antykryzysowa: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15

Chcielibyśmy widzieć „światełko w tunelu” – Beata Kozyra – prezes zarządu Polskiej Izby Przemysłu Targowego – tak mówi o rozwiązaniach, jakie pojawiają się w nowej wersji Tarczy Antykryzysowej. Jej zdaniem, stanowią one kolejny krok we właściwym kierunku, ale wciąż niewystarczający, aby zapewnić branży  funkcjonowanie i szybki powrót do normalności.

09.04.2020 | przeczytano: 58 razy
Branża reklamowa: zwolnienia, pakiet antykryzysowy rozczarowuje

W badaniu przeprowadzonym przez PIAP – Polską Izbę Artykułów Reklamowych, skierowanym do branży reklamowej BTL wzięło udział ponad 450 firm.

08.04.2020 | przeczytano: 255 razy
Ulgi podatkowe dla firm pomagających w walce z koronawirusem

W związku z obecną sytuacją nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie, wiele firm zmaga się z ogromnymi problemami. W tym celu rząd przygotował ustawę - tzw. „Tarczę antykryzysową”, która ma ułatwić firmom funkcjonowanie i pozwolić im przetrwać ten trudny czas. Dodatkowo dla firm, które chcą przyłączyć się do pomocy z walką z wirusem, przewidziano pewne zwolnienia podatkowe.

31.03.2020 | przeczytano: 171 razy
Tarcza… kryzysowa, czyli jak wpędzić gospodarkę w spiralę pogłębiającego się kryzysu

Rozczarowanie – firmy branży targowej nazywają tak to, co znalazło się w tzw. Tarczy Antykryzysowej. - Do końca wierzyliśmy, że rząd uwzględni nasze propozycje. Zabrakło dużej części postulowanych rozwiązań, które pozwoliłby poprawić płynność firm niezależnie od ich wielkości – mówi Beata Kozyra – prezes zarządu Polskiej Izby Przemysłu Targowego (PIPT), dodając, że potrzeby i oczekiwania przedsiębiorców minęły się z propozycjami Rządu.

30.03.2020 | przeczytano: 472 razy
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią

#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.

27.03.2020 | przeczytano: 253 razy
W najbliższych dniach przedsiębiorcy będą decydować o utrzymaniu lub cięciu etatów

W kolejnych dniach przedsiębiorcy muszą zdecydować, czy stać ich na przedłużanie umów z pracownikami. W skali najbliższego miesiąca zagrożone są setki tysięcy miejsc pracy – zauważa Związek Przedsiębiorców i Pracodawców. Cięć etatów można spodziewać się zwłaszcza w branżach najbardziej zagrożonych bankructwem, czyli m.in. w handlu, gastronomii czy turystyce. Wiele firm już w tej chwili ma ogromne problemy z płynnością, ale największej fali upadłości można spodziewać się na przełomie lata i jesieni – prognozują eksperci kancelarii Zimmerman i Wspólnicy.

27.03.2020 | przeczytano: 277 razy
Ponad 50 proc. firm szkoleniowych traci wszystkie dochody

Ponad połowa firm szkoleniowych i doradczych już odnotowała opóźnienia w płatnościach za zrealizowane wcześniej usługi, niemal tyle samo straciło niemal 100 proc. swoich dochodów. Pozostałe wciąż pracują zdalnie, ale w mocno ograniczonym zakresie. Co trzecia planuje bądź spodziewa się zwolnień, a to oznacza, że zagrożonych jest prawie 100 tys. miejsc pracy – wynika z danych Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Przedsiębiorcy podkreślają, że nie ma więcej czasu do stracenia, a cała branża dramatycznie potrzebuje szybkich działań, w przeciwnym razie dziesiątkom tysięcy podmiotów będzie grozić bankructwo.

27.03.2020 | przeczytano: 144 razy
Branża upominków reklamowych w sprawie tarczy antykryzysowej

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jako organizacja zrzeszająca ponad 185 firm z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy, reprezentująca sektor ponad 1 000 głównych dostawców (producentów/importerów upominków reklamowych, drukarni) oraz ok. 10 000 agencji reklamowych z wielkim niepokojem obserwuje skutki, jakie przynosi obecna sytuacja na rynku i jakie ciężkie konsekwencje wywołuje dla branży reklamowej epidemia COVID-19. Wsłuchując się w głosy potrzeb przedsiębiorców zrzeszonych w Izbie, przedstawiono propozycję postulatów, mających na celu zapobiec problemom, z którymi już dziś mierzą się reprezentanci naszej branży.

24.03.2020 | przeczytano: 519 razy

Państwo dopłaci do pensji pracowników do 40 proc. średniego wynagrodzenia firmom, które utrzymają miejsca pracy; zwolnieni z płacenia składek ZUS przez 3 miesiące będą wszyscy samozatrudnieni, mikroprzedsiębiorcy, jeśli ich przychody spadły o więcej niż 50 proc. w stosunku do lutego br. - poinformował prezydent Andrzej Duda.

21.03.2020 | przeczytano: 258 razy

Izabela Leszczyna (PO) krytycznie ocenia przedstawione w środę założenia rządowej "tarczy antykryzysowej", które - w jej ocenie - jedynie "udają" pomoc przedsiębiorcom. Zapowiedziała, że jeśli PiS nie weźmie pod uwagę postulatów PO, nie widzi możliwości poparcia rządowego projektu.

20.03.2020 | przeczytano: 325 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764