logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

telemarketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 62
Armatis: telemarketing działa, ale wymaga nowego podejścia

W tym roku minie 5 lat od kiedy obwiązują przepisy nakazujące przedsiębiorcom posiadanie wyraźnej i wcześniejszej zgody konsumenta na kontakt telefoniczny w celach marketingowych. Ich wprowadzenie było dobrym krokiem w celu ochrony konsumentów przed niechcianymi telefonami, ale czy z perspektywy czasu był to ruch wystarczający? Przykłady innych krajów UE pokazują, że można w tym temacie zrobić więcej i to przy pełnym poparciu branży contact center.

03.04.2024 | przeczytano: 311 razy
Joomp.pl na Remadays

Sezon targowy w pełni, my także nie zwalniamy! Dopiero co wróciliśmy z targów PSI w Niemczech a zespół JOOMP jest już obecny na kolejnej imprezie, tym razem krajowej a za tydzień znów wracamy za granicę.

01.02.2024 | przeczytano: 361 razy
Marketingowy potencjał koperty

Choć rynek tradycyjnych przesyłek listowych od lat sukcesywnie się kurczy, to jeden z jego segmentów może pochwalić się wzrostem. Mowa o przesyłkach reklamowych. Niesłabnącą popularność direct mailingu potwierdzają zarówno eksperci zajmujący się organizacją korespondencji masowej dla firm oraz instytucji, jak i sami konsumenci. Najnowszy Raport Polskiego Stowarzyszenia Marketingu „Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych”[1] pokazał bowiem, że ponad połowa badanych chce otrzymywać listy z dedykowanymi promocjami, a więcej niż co trzeci pytany uznaje, że takie przesyłki są bezpieczne i godne zaufania.

30.11.2022 | przeczytano: 676 razy (komentarzy: 18)

Potencjalni klienci konwertują nawet 9-razy częściej, jeśli firma kontaktuje się z nimi w ciągu pierwszych 5 minut. Niestety robi tak zaledwie 7% przedsiębiorstw. Co więcej, ¾ leadów jest w ogóle ignorowana, a średnia szybkość kontaktu z leadem to aż 47 h. To mnóstwo czasu, aby potencjalny klient zrezygnował lub wybrał konkurencję. Czy automatyzacja sprzedaży jest odpowiedzią na tę bolączkę oraz inne wyzwania współczesnej sprzedaży wielokanałowej?

31.05.2022 | przeczytano: 954 razy
Stagnacja: małe agencje reklamowe z dużymi długami

W I półroczu 2019 r. wydatki na reklamę w Polsce wzrosły jedynie symbolicznie. Po sześciu miesiącach ich dynamika w porównaniu z takim samym okresem ub.r. wyniosła zaledwie 1,2 proc. Stagnacja branży reklamowej odbija się też w bazie danych Krajowego Rejestru Długów. Obecnie widnieje w niej 3733 takich firm – głównie małych agencji. Są winne swoim partnerom 91,5 mln zł. To blisko trzy razy więcej niż 5 lat temu.

30.09.2019 | przeczytano: 1503 razy (komentarzy: 19)

Według badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego*, ponad 60% małych firm inwestuje w reklamę internetową, ale wiele z nich przyznaje jednocześnie, że brakuje im wiedzy o narzędziach i sposobach na skuteczną promocję swojej marki w sieci.

27.05.2019 | przeczytano: 343 razy
Yintaro zamienia się w Harvic Media

Yintaro wychodzi z grupy kapitałowej Sarigato i zamienia się w Harvic Media. Po ponad 4 latach współpracy, firma zmienia model działania, rozszerza kompetencje, rekrutuje nowych pracowników i przeprowadza rebranding, wzmacniając swoją pozycję na rynku e-commerce i digital. Jednocześnie jej głównym udziałowcem zostaje wieloletni współwłaściciel - Jarosław Bułka.

10.05.2019 | przeczytano: 2953 razy
UODO będzie walczyć z nieuczciwym i uporczywym telemarketingiem

Niechciany i natrętny telemarketing prowadzony bez zgody abonenta jest niezgodny z prawem. Działające tak firmy muszą się liczyć z różnymi konsekwencjami, w tym karami finansowymi. Z racji tego, że telemarketing to zagadnienie objęte wieloma przepisami i kompetencjami różnych urzędów odpowiedzialnych za ich stosowanie, walka z tym zjawiskiem jest utrudniona. Urząd Ochrony Danych Osobowych zapowiada, że weźmie takie praktyki pod lupę, zacieśniając w tym zakresie współpracę z UKE i UOKiK.

31.01.2019 | przeczytano: 1261 razy (komentarzy: 2)
RODO: Ponad 3 tys. skarg na przetwarzanie danych osobowych

Wiedza i świadomość Polaków dotyczące ochrony ich danych osobowych są coraz większe – ocenia prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych dr Edyta Bielak-Jomaa. Widać to po liczbie pytań i skarg kierowanych do urzędu od momentu rozpoczęcia stosowania RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Konsultanci UODO na specjalnej infolinii odpowiadają na ponad 90 pytań dziennie, a do tej pory wpłynęło już ponad 3 tys. skarg związanych z nieprawidłowym przetwarzaniem danych osobowych. Prezes UODO zapowiada, że wkrótce pojawią się pierwsze kary finansowe.

28.01.2019 | przeczytano: 749 razy
Lead generation – jak pozyskać klienta przez internet

Pozyskiwanie potencjalnych klientów, zainteresowanych usługą bądź produktem oferowanym przez firmę, to kluczowy element dla wielu z nich – niezależnie od wielkości czy branży. Wśród wielu narzędzi marketingowych służących do zdobywania nowych klientów na uwagę zasługuje tzw. lead generation.

26.09.2017 | przeczytano: 787 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 62)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764