logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

typografia: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 108
Nowa oprawa TVN z argentyńską pomocą

Już w piątek widzowie stacji zobaczą TVN w nowej kolorystyce i oprawie. To nie tylko zmiana wizualna, ale także symboliczny przekaz podkreślający, że stacja niezmiennie zaskakuje innowacyjnością. Elementy graficzne zastosowane w nowej oprawie reprezentują połączenie, różnorodność oraz pionierski charakter stacji. Znakiem rozpoznawczym TVN pozostaje – koło, które przyciąga, magnetyzuje a wprawione w ruch w nowej oprawie ma siłę sprawczą i pokazuje, że „TVN to coś, co nas łączy.”

01.03.2024 | przeczytano: 1180 razy (komentarzy: 2)
Contenthouse zmienia identyfikację wizualną

Nowa identyfikacja agencji contentmarketingowej wykorzystuje Caret, symbol koniunkcji, w matematyce potęgi, a w programowaniu, w zależności od języka, np. początku linii.

20.10.2023 | przeczytano: 595 razy

Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w obszarze event marketingu, Box of Stories – branded gifts agency oferującej kreatywne wysyłki, powstałej w okresie pandemii, oraz Eco Stories – specjalizującej się w kreowaniu ekologicznych wydarzeń i inicjatyw.

22.09.2023 | przeczytano: 416 razy

Ośmiornica MullenLowe od dziś wygląda inaczej. Oddaje nową globalną tożsamość sieci i jej odświeżone pozycjonowanie. Rebranding dotyczy 57 rynków na całym świecie w tym także MullenLowe Warsaw.

06.06.2023 | przeczytano: 353 razy

Globalna wartość rynku e-commerce zwiększy się do poziomu 6,3 biliona dolarów w 2023 roku, co stanowi wzrost o 21% w stosunku do 2021 roku. Podczas, gdy polski rynek urośnie o 34,7% do wartości 124 miliardów zł. Jednak przyszły rok przyniesie wiele wyzwań dla e-commerce, na który największy wpływ będą miały rosnące oczekiwania klientów, szybkość adopcji nowych technologii oraz rozwój handlu międzynarodowego. Jak sobie z nimi poradzić, aby odnieść sukces?

30.11.2022 | przeczytano: 652 razy
FC Barcelona wprowadza nowy element do swojego brandingu

Kibice Blaugrany już niedługo będą regularnie widywać zupełnie nowy krój pisma, który został wprowadzony do komunikacji wizualnej hiszpańskiego zespołu. Nazywa się FC Barcelona Brush.

10.11.2022 | przeczytano: 1603 razy
Nowe neony rozbłysły na Placu Konstytucji

Słynna „Koszykarka” i święcący od 2020 r. „Gazeciarz” mają towarzystwo. Na Placu Konstytucji przybywa neonów. Te najnowsze, nawiązujące do wzornictwa z epoki PRL-u, zawiesiło właśnie centrum dentystyczne Medicover Stomatologia. W sumie to aż 5 instalacji.

13.06.2022 | przeczytano: 935 razy
Kerris z rebrandingiem z okazji 10-lecia

Agencja KERRIS Group staje się KERRIS, przechodząc rebranding. Zmiany związane są z poszerzającym się portfolio usług oraz nową strategią biznesową wdrażaną przy okazji 10-lecia firmy. Za nową identyfikację wizualną odpowiada Mateusz Machalski.

05.05.2022 | przeczytano: 1256 razy

Przyroda województwa podlaskiego jest i w przyszłości może być niewyczerpanym źródłem inspiracji dla projektantów, architektów, grafików, czy artystów. - Natura zawsze była mi bliska, w tym regionie się urodziłam, zawsze przewijała się przez moje życie - mówi dr Urszula Gireń, autorka (...)

21.09.2021 | przeczytano: 458 razy
Polsat: kampania „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”

Ruszyła kampania prezentująca transformację kluczowych marek Grupy Polsat Plus – Plusa, Polsatu oraz Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat). Trzy nowe spoty ukazują harmonizację strategiczną marek oraz przedstawiają nowe, spójne hasło - „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.

13.08.2021 | przeczytano: 1119 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 108)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764