logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

uchwała krajobrazowa: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
Wrocław 2018

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Wrocław 2018

Wrocław jest miastem, które nie spieszy się z wprowadzeniem uchwały krajobrazowej, zapewne dlatego, że w roku 2014, zanim jeszcze powstała uchwała krajobrazowa, powołano we Wrocławiu park kulturowy, który uporządkował historyczne centrum miasta. Osoby przygotowujące projekt uznają, że kodeks krajobrazowy jest poważną regulacja prawną i nie należy się z nią spieszyć, ponieważ musi to być dokument rzetelny i zgodny z prawem.

19.05.2019 | przeczytano: 208 razy
Gdańsk 2018

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Gdańsk 2018

Kontynuujemy nasz cykl prezentujący stan prac nad uchwałami krajobrazowymi w największych miastach Polski. Dziś czas na Gdańsk, który uchwalił swój kodeks reklamowy na sesji Rady Miasta 22 lutego 2018 r.

06.04.2019 | przeczytano: 604 razy
Łódź 2018

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Łódź 2018

16 listopada 2018 rozpoczęła się nowa kadencja samorządu. Koniec poprzedniej kadencji obfitował w wiele ciekawych wydarzeń. Pora zatem przedstawić jak wyglądają uchwały lub prace nad nimi w Łodzi, Gdańsku, Szczecinie, Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach.

20.03.2019 | przeczytano: 539 razy
Sztuka powraca na ulice - Biennale Traffic Design

Program Biennale jest stworzony w oparciu o rekomendacje z badań potrzeb mieszkańców Gdyni: wprowadzanie eleganckiego detalu architektonicznego, odnawianie elewacji, porządkowanie przestrzeni publicznej. Do udziału w Festiwalu zaproszono między innymi: Oskara Ziętę i Threedotstype, Studio UVMW, Grzegorza Piątka. W ramach festiwalu wykorzystane będą różne techniki: rzeźba architektoniczna, sgraffito, instalacja artystyczna, neon, projekt cyfrowy.

26.07.2018 | przeczytano: 1164 razy
Platforma :Dobry Znak poprawi estetykę polskich szyldów i witryn

Mastercard i McCANN Worldgroup uruchomiły platformę :Dobry Znak dla małej przedsiębiorczości i poprawy krajobrazu polskich miast.

26.07.2018 | przeczytano: 3755 razy (komentarzy: 4)
Chaos reklamowy w przestrzeni miejskiej: Letnia Szkoła Designu w Cieszynie

Tegoroczna Letnia Szkoła Designu będzie poświęcona reklamowemu i informacyjnemu chaosowi w przestrzeni miasta. Podczas tegorocznej edycji uczestnicy spróbują wypracować rozwiązania, które pomogą uporządkować informacyjny i reklamowy chaos panujący w przestrzeni miejskiej. Projektowanie odbywać się będzie w realnym kontekście, koncentrując się na wybranych witrynach sklepowych, ogrodzeniu targowiska oraz tzw. witaczach. 

26.06.2018 | przeczytano: 1626 razy
NIK o walce z reklamozą: Nieskuteczna, ale są wyjątki

Działania podejmowane przez miasta w różnym stopniu wpłynęły na ograniczenie liczby nośników reklamowych i poprawę estetyki przestrzeni publicznej – oceniła NIK.

29.12.2017 | przeczytano: 854 razy
Przegląd sytuacji w miastach 2017

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Przegląd sytuacji w miastach 2017

Aktualne podsumowanie dotychczasowych wyników prac nad uchwałami krajobrazowymi (często nazywanymi kodeksami reklamowymi) w ośmiu największych polskich miastach poprzedzamy informacją o tym, jak wygląda proces powstawania takiej uchwały.

21.11.2017 | przeczytano: 1090 razy
Katowice: Konsultacje w sprawie uchwały krajobrazowej

Władze Katowic zapraszają wszystkich zainteresowanych tematem postępu prac nad przygotowaniem propozycji rozwiązań dla miasta Katowice w zakresie ochrony krajobrazu na spotkanie informacyjne podsumowujące proces konsultacyjny dot. zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń w mieście Katowice.

30.10.2017 | przeczytano: 370 razy
Łódzka uchwała krajobrazowa: Komentarz Cityboard Media

W związku z wyrokiem Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego (WSA) unieważniającym w całości łódzką uchwałę krajobrazową, jako Zarząd Cityboard Media chcielibyśmy zwrócić uwagę na istotny aspekt tematu.

25.08.2017 | przeczytano: 938 razy (komentarzy: 15)
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764