logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

upominki reklamowe: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 72
Wysyłki kreatywne na słodko – jak zrobić to dobrze?

Jubileusz firmy, konferencja, premiera nowego produktu, pielęgnowanie relacji z pracownikami i partnerami biznesowymi? Pretekstów do zorganizowania słodkiej wysyłki kreatywnej, która zadba o komfort pracownika i jego zadowolenie z pracy jest mnóstwo. Podpowiadamy, jak wybrać słodycze reklamowe, które pomogą osiągnąć sukces marketingowy.

07.03.2024 | przeczytano: 522 razy
„Serduszkowe” słodycze w marketingu i biznesie

Dla branży reklamowej styczeń jest miesiącem przygotowywania kampanii i projektów z myślą o zbliżających się walentynkach i Dniu Kobiet. Na te okazje powstają różne gadżety, w tym także brandowane słodycze. Jeden z europejskich liderów w branży przedstawił tegoroczną, „serduszkową” ofertę customizowanych słodkości.

19.01.2024 | przeczytano: 510 razy
Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe

Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.

30.09.2023 | przeczytano: 772 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Automatyzacja produkcji kalendarzy i nowe możliwości w drukarni Zapol

Grupa Reklamowa ZAPOL to działająca na rynku szczecińskim i ogólnopolskim drukarnia, która swoją jakość buduje od 30 lat! Jako wiarygodny partner we wszelkich działaniach reklamowych dla dużych, średnich i małych firm, oferuje przede wszystkim wysokiej jakości druk cyfrowy, usługi poligraficzne i wydawnicze, ale też przygotowuje materiały i upominki reklamowe, projektuje przedsięwzięcia multimedialne (strony www, filmy), kampanie marketingowe a także organizuje szkolenia, eventy i konferencje. ZAPOL prowadzi również drukarnię internetową a w zakres działań firmy wchodzą także gazetki tematyczne, książki, czasopisma czy albumy. Do realizacji wszelkiego rodzaju materiałów reklamowych, promocyjnych, firmowych, czy akcydensów firma posiada drukarnię offsetową, która pozwala na większe operowanie kolorami niż w przypadku techniki cyfrowej i powielanie na formatach powyżej SRA3.

03.08.2022 | przeczytano: 1340 razy

Zmiana personalna w Zarządzie PIAP, modyfikacja statutu, zatwierdzenie sprawozdania finansowego, nowe cele – to główne tematy poruszane podczas Walnego Zebrania Członków Izby (Nadzwyczajnego i Zwyczajnego), które odbyło się w sali konferencyjnej w Kętach 21 maja.

07.06.2021 | przeczytano: 235 razy

Polska Izba Artykułów promocyjnych ogłosiła powrót do RZECZYwistości, rozpoczynając ogólnopolską kampanię NA RZECZ upominków reklamowych. PIAP chce odmrozić budżety reklamowe po okresie pandemicznej stagnacji i pokazać upominki jako kreatywne narzędzia do budowania relacji i wizerunku firm oraz marek.

22.02.2021 | przeczytano: 301 razy

Nowa edycja Katalogu PIAP 2021 już na rynku. Publikacja PIAP to praktyczny przewodnik i skuteczne narządzie dla pracowników działów marketingu i promocji, prezentujące bazę liderów rynku upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy. Katalog PIAP 2021 w wersji drukowanej powstał w nakładzie 5000 egzemplarzy, dostępny jest również w wersji online.

12.01.2021 | przeczytano: 446 razy
Nowe produkty na platformie ESB

Platforma European Sellers&Buyers to narzędzie, dzięki któremu możliwe jest szybkie wyszukiwanie produktów reklamowych, wspierające ich eksport wśród dostawców, dystrybutorów i agencji reklamowych. ESB European Sellers&Buyers odznacza się nowoczesną funkcjonalnością, możliwością wysyłania szybkich zapytań do wielu firm z całej Europy i jest stworzone do użytku codziennego.

06.11.2020 | przeczytano: 589 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych w sierpniu br. ogłosiła konkurs na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Konkurs adresowany był do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych oraz szeroko pojętej reklamy.

08.10.2020 | przeczytano: 1052 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych przedłuża termin konkursu na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Adresowany jest on do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy. Organizator przewidział trzy premiowane miejsca, a dla zwycięzców nagrodę finansową oraz kampanie reklamowe na łamach Gazety PIAP i na stronie internetowej.

31.08.2020 | przeczytano: 627 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 72)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764