logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ustawa antyterrorystyczna: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Ustawa antyterrorystyczna namieszała w bazach danych

Zgodnie z wprowadzoną w lipcu 2016 roku ustawą antyterrorystyczną do 1 lutego br. właściciele kart pre-paid musieli dokonać obowiązkowej rejestracji kart SIM. Nie wszyscy jednak skorzystali z tej procedury i niezarejestrowane numery zostały zdezaktywowane.

06.03.2017 | przeczytano: 550 razy

Jan Dworak, Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zwrócił się do Premier Beaty Szydło z prośbą o bliższe informacje na temat inwigilacji dziennikarzy w latach 2007-2015.

11.07.2016 | przeczytano: 646 razy
Ustawa antyterrorystyczna a rynek usług SMS

Co wspólnego ma ustawa antyterrorystyczna z prawdziwą rewolucją na rynku dostawców usług masowej wysyłki SMS-ów? Pozornie niewiele, ale zapisany w ustawie wymóg rejestracji kart SIM u operatorów spowoduje zniknięcie z rynku usługi ECO. Niezarejestrowane karty pre-paid nie będą mogły być wykorzystywane do realizacji wysyłek kampanii SMS dla klientów, a cały ruch wiadomości będzie kierowany bezpośrednio do operatorów telekomunikacyjnych, którzy za wysłane wiadomości pobiorą opłatę – pisze Marcin Papiński, dyrektor ds. Rozwoju w firmie Infobip.

04.07.2016 | przeczytano: 914 razy
Komisja Europejska i giganci IT walczą z hejtem. A ustawa antyterrorystyczna?

– Usuwanie z internetu treści, które łamią prawo, jest oczywiste, muszą być jednak spełnione określone warunki – przekonuje Michał Boni. Projekt ustawy antyterrorystycznej umożliwia blokowanie stron internetowych ze względu m.in. na zagrożenie terroryzmem. Ustawa nie określa jednak precyzyjnie zasad, na jakich będzie to możliwe. W walkę z niebezpiecznymi treściami w sieci, szczególnie z nawoływaniem do nienawiści, zaangażowała się także Komisja Europejska oraz największe firmy z branży IT.

03.06.2016 | przeczytano: 529 razy
Ustawa antyterrorystyczna to „waterboarding” dla wolności słowa w sieci

Czym jest dla dziennika internetowego 5 dni bez możliwości publikacji? To 5 dni utraty czytelników, 5 dni bez możliwości komentowania bieżących wydarzeń. To wymierne straty z powodu braku zysków z reklam. Dla blogera to straszak – widzimy cię, możemy ci zamknąć usta. Do tego dochodzi potencjalnie oskarżenie o działalność terrorystyczną.

22.05.2016 | przeczytano: 1529 razy (komentarzy: 9)
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764