logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

viewability: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 92
Pay for attention – optymalizacja kampanii reklamowej w oparciu o uwagę użytkowników

Codziennie, do konsumentów dociera około 90 minut* przekazu reklamowego, jednak tylko 9 minut konsumowanych jest świadomie i z uwagą. Firmy optymalizują strategie marketingowe w oparciu o wiele wskaźników, szukając złotego środa pomiędzy optymalizacją zasięgu i kosztów, kluczowe jednak pozostaje zdobycie uwagi użytkownika.

01.08.2023 | przeczytano: 469 razy
Doubleverify zwiększa zakres uwierzytelniania jakości mediów

DoubleVerify ogłosiła rozszerzenie dotychczasowej współpracy z Google i jej Ads Data Hub for Measurement Partners, poprzez udostępnienie pomiarów mediów i pomocy w maksymalizacji efektywności działań reklamodawców na formatach takich jak YouTube Shorts, Masthead i In-Feed Video. Technologie i narzędzia oferowane przez DV pomogą reklamodawcom korzystającym z YouTube Shorts zapewnić, że ich reklamy wideo są widoczne, oglądane przez prawdziwych ludzi i zabezpieczone przed oszustwami/nieprawidłowym ruchem (invalid traffic, IVT).

28.07.2023 | przeczytano: 544 razy

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, opublikowała swój doroczny raport Global Insights 2023 Report, analizujący trendy z prawie 5,5 biliona „transakcji mediowych” u ponad 1000 klientów w prawie 100 krajach. Raport zwraca uwagę m.in. na kluczowe trendy w jakości reklam digital i pokazuje potrzebę ciągłej jej weryfikacji we wszystkich kanałach, aby stworzyć podstawy do efektywnych działań komunikacyjnych.

27.06.2023 | przeczytano: 260 razy
Doubleverify rozszerza uwierzytelnianie jakości mediów na Meta Reels

Marki skorzystają z wiodącej w branży technologii DV w zakresie viewability i weryfikacji fraudów w zasobach Facebook Reels i Instagram Reels

23.06.2023 | przeczytano: 363 razy
Jak przyciągnąć i zmierzyć uwagę konsumentaw najnowszym odcinku IAA Power Hour

Uwadze konsumenta i pomiarowi efektywności przekazów reklamowych online poświęcony jest najnowszy odcinek IAA POWER HOUR. W dyskusji moderowanej przez Rafała Szafrańca, Business & Communication Partnera OMD udział wzięli: Anna Charytoniuk, Digital Lead, Sanofi, Katarzyna Kabiesz, Head of Insights, CEE Teads, Maria Kuc-Jędrzejewska, Senior Media Manager CE Kenvue, oraz Jacek Dzięcielak, CEO DGTAL.

14.06.2023 | przeczytano: 283 razy
Samsung TV Plus odnotowuje wyjątkowo wysokie współczynniki viewability

Samsung Ads Europe, reklamowa dywizja firmy Samsung Electronics, oraz DoubleVerify (DV), czołowa światowa platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiły wyjątkowe wyniki nowego rozwiązania DV do pomiaru viewability CTV na Samsung TV Plus. Bezpłatna, wsparta reklamami telewizja strumieniowa (FAST) i usługa VOD firmy Samsung osiągnęła współczynnik viewability na poziomie 92%; 48% wyższym niż średni poziom viewability dla CTV w pomiarach firmy DoubleVerify.

14.06.2023 | przeczytano: 319 razy

Pierwszy tego typu pomiar kampanii outdoorowych na polskim rynku stał się możliwy dzięki współpracy z partnerami technologicznymi  Xeneco i Proxi.cloud. Klienci agencji mediowych Publicis Groupe (Spark Foundry, Starcom i Zenith), mogą już korzystać z wyników badania w swoich kampaniach.

25.04.2023 | przeczytano: 344 razy

Redakcja branżowego pisma „Media&Marketing Polska” nagrodziła kolejne media i marki za ich aktywność w ostatnich 12 miesiącach. Jedno z wyróżnień w specjalnym raporcie „Wydawcy 2023” trafiło do Wyborcza.pl jako lidera rynku subskrypcji. W ten sposób magazyn docenił nie tylko rekordowy poziom sprzedaży prenumerat cyfrowych dziennika z końca 2022 r., ale też pomysły Wyborcza.pl na rozwój serwisu oraz oferty dla subskrybentów i reklamodawców.

17.04.2023 | przeczytano: 347 razy
Doubleverify z akredytacją MRC dla pomiarów wskaźników uwagi

DoubleVerify, platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych ogłosiła, że firma otrzymała akredytację Media Rating Council (MRC) za swoje wskaźniki DV Authentic Attention, oparte na rozwiązaniach analitycznych i efektywnościowych.

09.01.2023 | przeczytano: 467 razy
Doubleverify tworzy nowy zespół – DV Attention Lab

Wyspecjalizowany zespół DoubleVerify, działający właśnie w ramach DV Attention Lab, będzie pomagać marketerom maksymalizować skuteczność ich kampanii.

11.10.2022 | przeczytano: 391 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 92)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764