logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

wearables: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 29
WP partnerem programu „Stacja Galaxy. Bezpieczne miejsce w sieci”

„Stacja Galaxy. Bezpieczne miejsce w sieci” to program edukacyjny skierowany do dzieci, ich rodziców, opiekunów, a także do nauczycieli i szkół. Inicjatywa powstała we współpracy firmy Samsung i Wirtualnej Polski. Stanowi odpowiedź na wyzwania związane z bezpieczeństwem dzieci online, a jej celem jest kształtowanie odpowiedzialnej postawy dzieci i dorosłych w cyfrowym świecie.

14.01.2024 | Świat mediów | przeczytano: 413 razy

Dostęp do platform streamingowych wideo deklaruje dwóch na trzech Polaków, a z płatnych serwisów muzycznych korzysta dwóch na pięciu konsumentów. Zaawansowanie technologiczne mieszkańców Polski przejawia się w różnych sferach życia – konsumpcji treści, pomiarze stanu zdrowia czy wykorzystaniu nowych możliwości smartfonów. Jak wynika z raportu „Digital Consumer Trends”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, dla czterech na pięciu Polaków poniżej 34 r.ż. media społecznościowe są preferowanym źródłem informacji o świecie, a co drugi płaci w sklepie smartfonem lub smartwatchem.

05.12.2023 | Świat mediów | przeczytano: 329 razy
Nowy raport Customer Experience 2023 „Epoka nowych doświadczeń”

PZU zaprezentował kolejną edycję raportu na temat doświadczeń klienta. Najnowsza odsłona, zatytułowana Customer Experience 2023 „Epoka nowych doświadczeń”, koncentruje się na technologiach wspierających trendy w CX, przytaczając przykłady konkretnych działań marek, które dzięki wykorzystaniu przełomowych narzędzi zrewolucjonizowały obszar obsługi klienta. Obok licznych omówień konkretnych przypadków, w raporcie zaprezentowano aktualne wyniki badań opinii konsumentów, głos ekspertów oraz wizję tego, jak rozwój technologii wpłynie na doświadczenia klientów w perspektywie 5, 10 i 15 lat.

19.10.2023 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 720 razy
Dbanie o cyfrowe doświadczenia klientów w czasie rzeczywistym

Konsumenci coraz świadomiej łączą życie w realu z aktywnościami w sieci. W wyniku przeniesienia znacznej większości działań do świata wirtualnego podczas pandemii ponad połowa interakcji z klientami przebiegała online, wynika z raportu opracowanego przez McKinsey. Wyniki badań tej samej firmy obrazują, że aż 75% konsumentów przynajmniej raz skorzystało z cyfrowych możliwości kontaktu z wybranymi firmami i deklaruje, że zamierza nadal to robić, nawet gdy wszystko wróci do „starej normalności”. Wirtualne interakcje stały się dla większości ludzi całkowicie naturalne. Konsumenci przyzwyczaili się, że mają możliwość zrobienia zakupów online, zamawiania jedzenia na wynos czy składania wniosków przez Internet – dlatego tak ważne staje się zadbanie o równie dobre doświadczenia klienta w każdym środowisku.

04.10.2022 | Porady ekspertów | przeczytano: 842 razy

Agencja Mindspot Communication & Media rozpoczyna działania komunikacyjne dla Amazfit, wiodącej globalnej marki inteligentnych urządzeń ubieralnych (wearables), która oferuje szeroką gamę produktów, w tym smatwatche i inteligentne opaski, słuchawki douszne TWS oraz urządzenia do fitnessu i zdrowia, takie jak inteligentne bieżnie i wagi do pomiaru składu ciała. Według raportu Counterpoint Research z 2021 roku Amazfit zajmował 3 pozycję na globalnym rynku smartwatchy.

24.03.2022 | Z rynku | przeczytano: 569 razy

Od czerwca br. agencja 4 PUBLICITY, specjalizująca się w kreowaniu wizerunku marek z branży nowych technologii i beauty, obsługuje markę  Garett Electronics, która ma w swoim portfolio, m.in. smartwatche oraz urządzenia do domowej pielęgnacji urody. Agencja zadba o media relations, promocję produktów na rynku i tworzenie spójnej strategii komunikacji.

09.06.2021 | Z rynku | przeczytano: 532 razy

W tym roku noworoczne wyprzedaże mają specyficzny charakter, gdyż ze względu na pandemiczne obostrzenia można z nich skorzystać przede wszystkim w sklepach internetowych. Czy na początku 2021 roku klienci mogą liczyć na atrakcyjne okazje? Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w pierwszej dekadzie stycznia 2021 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2020 roku, wyniósł 3,7 proc. Oznacza to, że znacznie więcej produktów podrożało niż potaniało. Przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo analiza ofert ponad 1000 sklepów z branży e-commerce pokazała, że wbrew komunikacji reklamowej, klientom mogło być ciężko znaleźć produkty, które faktycznie były znacząco przecenione.

15.01.2021 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 388 razy

Black Friday, czyli dzień specjalnych okazji cenowych, na dobre wpisał się w kalendarz handlowy w Polsce. Przypadający na ostatni piątek listopada jest początkiem zakupowej gorączki świątecznej. Z badania „Zakupy Świąteczne 2020” firmy doradczej Deloitte wynika, że 16 proc. budżetu świątecznego mieliśmy zamiar wydać tego dnia. Coroczna analiza ofert ponad 1000 sklepów internetowych, przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo, pokazała, że promowany przez sprzedawców Black Friday w przypadku większości sprzedawców nie ograniczał się do jednego dnia, ale trwał nawet cały tydzień i przedłużył się aż do poniedziałku 30 listopada. Nie oznacza to jednak zbyt wielu atrakcyjnych promocji dla konsumentów. Ze „Świątecznego Barometru Cenowego” wynika, że w Black Friday w porównaniu do piątku 20 listopada obniżki cen sięgnęły średnio jedynie 3,4 proc.

04.12.2020 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 400 razy
Pandemiczne trendy w konsumpcji podcastów

Podcasty to biznes niezwykle obiecujący, ale i bardzo jeszcze młody, a więc również dynamicznie się zmieniający. Tym bardziej więc należy docenić insighty „zza Wielkiej Wody”. Podcasty bowiem rosną w siłę, a co więcej, ich konsumpcja zyskuje na jakości. Zamiast medium tła podczas dojazdów do pracy to coraz częściej sposób na spędzanie czasu z rodziną, w domu, w weekend.

08.08.2020 | Świat mediów | przeczytano: 971 razy

Life Unstoppable to nowa kampania Samsung, w ramach której firma zaprezentuje najnowsze smartfony, urządzenia ubieralne, telewizory, produkty audio i urządzenia AGD. Przygotowana przez Samsung interaktywna podróż w wirtualnym świecie, pozwoli poznać produkty, a także przekonać się, jak urządzenia wprowadzone w 2020 roku zapewniają rozrywkę, pobudzają kreatywność oraz efektywność w działaniu, tak ważne w dzisiejszym cyfrowo połączonym świecie. Kampania wystartuje 2 września.

24.07.2020 | Z rynku | przeczytano: 381 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 29)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764