logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

web push: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza ExpertSender - stabilna, zapewniająca wysoką dostarczalność (nawet 99,7%) platforma do marketing automation w kanałach: e-mail, SMS, mobile oraz web.

26.02.2021 | przeczytano: 219 razy
Web Push – przeglądarki powiedziały dość

Czy zauważyliście, że Firefox i Chrome zaczęły blokować powiadomienia Web Push, czyli krótkie wiadomości, które za zgodą użytkowników wyświetlały się w przeglądarce internetowej? Według niedawnych badań Firefox’a, irytowały one aż 97 proc. użytkowników! W trosce o ich komfort przeglądarka od stycznia br. znacząco ograniczyła inwazyjność tego sposobu komunikowania się stron internetowych z nami. W zeszłym miesiącu w ślady swojego konkurenta poszedł Chrome, a wkrótce na podobny krok powinien zdecydować się także Edge – informuje serwis Domeny.pl.

05.03.2020 | przeczytano: 877 razy
5 kroków do skutecznej bazy klientów

Pozyskiwanie nowych klientów jest kluczowym elementem działania firm, zwłaszcza tych z sektora e-commerce. Odpowiednio zbudowana baza kontaktów pozwala im docierać do konsumentów, którzy mogą być zainteresowani ich ofertą. Jak ją stworzyć,  na co zwrócić szczególną uwagę? Podpowiada ekspert z PushAd (grupa AdNext) - spółki oferującej innowacyjne narzędzie do zwiększania sprzedaży przy wykorzystaniu push notyfikacji.

23.10.2017 | przeczytano: 893 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764