logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

widzialni.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10

Od kilku lat międzynarodowe badania wykazują, że Polki są najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Europie i coraz więcej z nich prowadzi własne firmy. By wspomóc takie kobiety, agencja widzialni.pl przygotowała bezpłatne szkolenie pozwalające pozyskać konkretną wiedzę w obszarze pozycjonowania i marketingu w wyszukiwarkach. Zapisy ruszają 8 marca, z okazji Dnia Kobiet, a zgłoszenia wysyłać można do 25 marca 2016 roku. 

07.03.2016 | przeczytano: 641 razy
Widzialni w nowej odsłonie online

Działająca od 9 lat na rynku SEO agencja widzialni.pl właśnie uruchomiła nową wersję swojej witryny. Przebudowano ją według wysokich standardów, analizy funkcjonalności oraz zgodnie z technologią RWD.

03.09.2015 | przeczytano: 682 razy
Jak wybrać firmę pozycjonującą? 10 zaskakujących porad

Rozmawiając z klientami, którzy mieli nieprzyjemne doświadczenia z wyborem agencji SEO, dość często słyszę, że podejmując decyzję kierowali się jedynie ceną. Jeśli pod uwagę weźmiesz tylko ten aspekt, bez sprawdzenia innych istotnych szczegółów, może Cię to „słono” kosztować.

14.01.2015 | przeczytano: 1625 razy
Wizerunek marki na Youtube - nowości od Google

Budowanie wizerunku marki jest ogromnym wyzwaniem. Branża reklamowa niemalże od początków swego istnienia zastanawia się nad tym, jakie sposoby dotarcia do świadomości klienta są najlepsze. Poza tą wiedzą równie ważne w dalszych działaniach pozostaje utrzymanie pozytywnego wizerunku marki.

26.06.2014 | przeczytano: 1235 razy
Agencja Widzialni.pl o 8 wspólnych latach z Google

O 8 latach współpracy z Google mówi Mateusz Zyguła, dyrektor generalny i właściciel firmy widzialni.pl.

29.05.2014 | przeczytano: 1318 razy
E-wizerunek, czyli jak odnieść sukces w Internecie

Żyjemy w czasach, w których o sukcesie decyduje nie tylko jakość samego produktu czy usługi, ale sposób ich przedstawienia odbiorcom. Mówiąc konkretnie, dobra reklama oznacza większe szanse powodzenia. Dziś, główne działania dotyczące promowania marki, przenoszą się do Internetu, otwierając przed nami zupełnie nowe możliwości. Każdy, zarówno osoba fizyczna, jak i różnego typu firmy, mogą kreować tam swój wizerunek, na dodatek robiąc to znacznie efektywniej niż za pomocą tradycyjnych mediów.

18.05.2014 | przeczytano: 1657 razy
Frazy brandowe w Google

Specjaliści ds. pozycjonowania często spotykają się z pytaniami klientów o frazy brandowe. Czy klienci mogą z nich zrezygnować i czy rzeczywiście są one konieczne? Warto się nad tym zastanowić – mówi Mateusz Zyguła, dyrektor generalny i właściciel agencji SEO/SEM widzialni.pl.

04.04.2014 | przeczytano: 1318 razy
Mateusz Zyguła prelegentem kolejnych warsztatów Internet ASAP

Internet ASAP to cykliczne warsztaty skierowane do osób ze środowiska marketingu internetowego. Praktyka w małych grupach i wiedza z e-marketingu przekazywana jest przez ekspertów z branży. W trzeciej edycji kolejny raz mowa będzie o ZOO, którym zarządza aktualnie Google.

27.02.2014 | przeczytano: 6041 razy

YouTube na całym świecie to ponad miliard unikalnych użytkowników w przeciągu każdego miesiąca. W Polsce z serwisu korzysta 13,4 milionów internautów. W każdej minucie dodawanych jest 600 godziny nowych plików wideo. YouTube to ogromny zasięg i potencjał. Teraz chce go wykorzystać nowa marka Tube.AD. Pierwsza profesjonalna agencja YouTube w Polsce.

10.09.2013 | przeczytano: 1204 razy

Agencja interaktywna GoldenSubmarine i widzialni.pl podpisały porozumienie o stałej współpracy. Dzięki tej umowie oferta GoldenSubmarine wzbogaca się o zaawansowane rozwiązania w marketingu w wyszukiwarkach (SEM) – działania z zakresu SEO (pozycjonowanie) oraz PPC (linków sponsorowanych).

04.01.2010 | przeczytano: 911 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764