logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

wprost.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 56
PMPG Polskie Media: 47,2 mln przychodów ze sprzedaży w 2023 r.

PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, opublikował wyniki za 2023 rok. Grupa wygenerowała 47,2 mln PLN przychodów ze sprzedaży, a EBITDA oraz zysk netto osiągnęły wartość kolejno 2,6 i 2,4 mln PLN. Zarząd grupy pod koniec zeszłego roku podjął decyzję o utworzeniu odpisu na udziały i pożyczki w spółce zależnej B8 International z siedzibą w Szwajcarii, co ma być pierwszym krokiem w porządkowaniu struktury Grupy. Chce ona zakończyć prowadzenie działalności w obszarach nie będących zgodnymi z nową strategią, która ma zostać opublikowana do końca I półrocza br.

26.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 212 razy
Nowi szefowie portalu o2 i obszaru Technologie w WP

Do Wirtualnej Polski wraca Jacek Stańczyk. Od 1 marca obejmie stanowisko szefa portalu o2. Szefem obszaru Technologie zostanie Marcin Haber, do tej pory odpowiedzialny za dział biznes we Wprost.

10.03.2024 | Personalia | przeczytano: 507 razy
Wyniki Konkursu Dziennikarz Medyczny Roku 2023

Wieczór 26 stycznia w Hotelu Airport Okęcie wypełniły konkursowe emocje. Na zorganizowaną przez Stowarzyszenie Dziennikarze dla Zdrowia cykliczną Konferencję Noworoczną przybyli przedstawiciele mediów z całego kraju, podejmujący w swoich publikacjach tematykę zdrowia. Podczas spotkania rozstrzygnięto kolejną edycję konkursu organizowanego od 15 lat - o zaszczytny tytuł Dziennikarza Medycznego Roku.

04.02.2024 | Świat mediów | przeczytano: 662 razy
Prof. Aleksandra Przegalińska felietonistką „Wprost”

Na łamach „Wprost” zadebiutowała prof. Aleksandra Przegalińska. Tematami jej felietonów będzie to, jak nowe technologie wpływają na naszą pracę, relacje, a nawet tożsamość. – Będziemy krytycznie analizować trendy, demaskować mity i poszukiwać odpowiedzi, które pomogą nam zrozumieć, w jakim kierunku zmierza nasza cyfrowa przyszłość – zapowiada profesor Aleksandra Przegalińska. Pierwszy felieton ukazał się 4 października 2023 r.

07.10.2023 | Świat mediów | przeczytano: 456 razy

W 2022 r. Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 4,4 mln zł. Zysk brutto w wysokości 5,7 mln zł wynikał z osiągniętego zysku w wysokości 3,8 mln zł z działalności operacyjnej oraz 1,9 mln zł z działalności finansowej. To kolejny dobry rok w historii Grupy.

28.04.2023 | Świat mediów | przeczytano: 505 razy

Do zespołu PMPG Polskie Media S.A. dołączył Krzysztof Nowicki, który objął rolę Doradcy Zarządu i Dyrektora ds. Rozwoju Produktów Mediowych. Jego główną misją będzie zidentyfikowanie strategicznych projektów rozwojowych zarówno w  obrębie istniejących produktów wydawniczych, jak i nowych domen.

21.04.2023 | Świat mediów | przeczytano: 456 razy
Oscary przyciągają uwagę internautów

Poniedziałek po oscarowej nocy przyciągnął na strony poświęcone tematyce filmowej około miliona internautów więcej niż w przeciętny dzień - tak wynika z analizy danych z badania Mediapanel. Internautów nie tylko było więcej – spędzali oni na serwisach filmowych więcej czasu niż zwykle.   

24.03.2023 | Świat mediów | przeczytano: 1155 razy

Grupa PMPG kontynuuje horyzontalny rozwój serwisu wprost.pl. Strategia na rok 2023 zakłada koncentrację wydawcy zarówno na bieżących tematach polityczno-gospodarczych, jak i tematyce zdrowotnej czy lifestylowej. Kluczowy w tym obszarze jest segment zdrowia i odżywiania. Uruchomiony w drugiej połowie 2022 roku serwis dom.wprost.pl jest najnowszą domeną tematyczną wydawcy, która również zdobywa coraz więcej zaangażowanych użytkowników. Pojawienie się w strukturach nowego stanowiska jest związane nie tylko z usprawnieniem bieżącego zarządzania operacyjną pracą redakcji, ale planami rozwojowymi na 2023r.

06.02.2023 | Świat mediów | przeczytano: 1068 razy

Grupa PMPG Polskie Media, spółka matka w grupie wydawniczej, planuje kolejną fazę optymalizacji i podnoszenia efektywności siatki reklamowej obu serwisów grupy tj. wprost.pl i dorzeczy.pl. Do realizacji ambitnego zadania Zarząd zaprosił Filipa Sadowskiego, który od stycznia 2023r. oficjalne przejął pełną odpowiedzialność za optymalizacje systemów serwujących reklamy, w tym sprzedaż programatyczną.

16.01.2023 | Świat mediów | przeczytano: 471 razy

Skonsolidowany przychód ze sprzedaży za 3 kwartały 2022 r. wynosi ponad 32 mln zł i jest o 58% wyższy niż w analogicznym okresie 2021 r. Skonsolidowana EBITDA za 3 kwartały br. wyniosła 3,2 mln zł.

29.11.2022 | Świat mediów | przeczytano: 391 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 56)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764