logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

wybory 2019: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
Branża reklamowa w kampanii wyborczej - reportażZobacz wideo

Tegoroczny październik przebiegał pod hasłem kampanii wyborczej. Ten okres to czas wzmożonych działań także w branży reklamowej.

23.10.2019 | przeczytano: 1020 razy
Wybory 2019. Facebook decyduje

Podczas gdy Fundacja Panoptykon bada rolę Facebooka w kampanii wyborczej, niektórzy politycy na własnej skórze odczuwają problemy związane z arbitralnymi decyzjami firmy. Jeden z kandydatów startujący w jesiennych wyborach parlamentarnych twierdzi, że otrzymał zakaz publikacji postów do 8 listopada, inny – ze względu na ograniczanie możliwości wykupienia reklam – zdecydował się pozwać firmę. Politycy zderzają się właśnie z problemem, który zdiagnozowaliśmy, rozpoczynając precedensową sprawę SIN vs Facebook: to internetowy gigant decyduje, co zobaczymy na jego ścianie, a czego nie. Przy czym robi to w sposób arbitralny i nieprzejrzysty, czyli – inaczej mówiąc – wedle własnego widzimisię.

06.10.2019 | przeczytano: 1453 razy (komentarzy: 88)

Od  poniedziałku, 7 października br. milion egzemplarzy bezpłatnej „Gazety Przedwyborczej" otrzymają mieszkańcy ponad 100 polskich miejscowości. Wydanie, przygotowane przez redakcję „Gazety Wyborczej" w związku z nadchodzącymi wyborami parlamentarnymi, będzie rozdawane m.in. na dworcach i w centrach miast.

04.10.2019 | przeczytano: 841 razy (komentarzy: 36)
Dość. Nadszedł czas wyborów: kampania profrekwencyjna Gazety Wyborczej

Z początkiem października br. rozpoczęła się nowa kampania "Gazety Wyborczej". W internetowych spotach reklamowych zespół dziennika przedstawia problemy dyskryminowanych grup społecznych i zachęca odbiorców do zmiany ich obecnej sytuacji poprzez udział w nadchodzących wyborach parlamentarnych hasłem "Dość. Nadszedł czas wyborów".

03.10.2019 | przeczytano: 917 razy (komentarzy: 2)
Dezinformacja w internecie nasila się przed wyborami

Dezinformacja stała się problemem na tyle poważnym, że może wpływać na funkcjonowanie państw i rządów oraz destabilizować sytuację polityczną – wynika z najnowszego raportu NASK. Jego publikacji towarzyszył okrągły stół, do którego zaproszono m.in. przedstawicieli Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, MON, BBN i Rządowego Centrum Bezpieczeństwa. To istotne o tyle, że dezinformacja w internecie nasila się zwłaszcza przed wyborami, a w ocenie Komisji Europejskiej ostatnie lata pokazały już, że kampanie dezinformacyjne miały wpływ na wybory i referenda przeprowadzane w krajach UE. – Trzeba wypracować systemowe mechanizmy reagowania na to zjawisko – podkreśla wicedyrektor NASK Krzysztof Silicki.

30.09.2019 | przeczytano: 857 razy (komentarzy: 44)
Rabaty na „wyborcze” media do druku w Api.pl

Z okazji kampanii wyborczej API.PL przygotowało ofertę specjalną na media i podłoża do druku marki Vesline. Produkty objęte promocją zostały wytypowane z myślą o druku materiałów wyborczych. Rabaty na wybrane media sięgają 20%. Jest również 25% rabat na oczkarki do banerów firmy Plastgrommet.

25.09.2019 | przeczytano: 768 razy

Po omawianej przez nas kilka dni temu publikacji Onetu, ujawniającej finansowe kulisy zlecenia na promocję Polski przyznanego przez Polską Fundację Narodową amerykańskiej agencji White House Writers Group PFN wydała oświadczenie ,w którym nazywa Onet "portalem należącym do zagranicznego koncernu medialnego". W tekście pada zarzut dyskredytowania wysiłków Fundacji na rzecz poprawy wizerunku Polski na świecie, wpisującego się w aktualną kampanię wyborczą.

21.09.2019 | przeczytano: 1156 razy
Wyborcza wysyłka Chroma.pl

Już 13 października Polacy pójdą do urn wyborczych. Przed nami krótka, lecz niewątpliwie zacięta walka o fotele parlamentarne. Drukarnia internetowa Chroma.pl postanowiła przypomnieć przyszłym parlamentarzystom o tym, że polityka to wspólna sprawa.

20.09.2019 | przeczytano: 961 razy (komentarzy: 1)
Głosuję na miłość: VMLY&R z kampanią wyborczą osób LGBT

18 września rusza kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy będą udowadniać, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.

18.09.2019 | przeczytano: 1637 razy (komentarzy: 7)

Już od poniedziałku, 16 września br. aż do październikowych wyborów parlamentarnych na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM można słuchać podcastu "Ostatnie 24 godziny kampanii". Co wieczór jeden z 5 prowadzących podsumuje w nim kolejny dzień przedwyborczej rywalizacji partii oraz kandydatów na posłów i senatorów.

18.09.2019 | przeczytano: 276 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764