logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

zero waste: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 87
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR

Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Zbliżający się Dzień Czekolady oraz Dzień Ziemi skłaniają do refleksji konsumentów, jak i producentów słodyczy. 

11.04.2024 | przeczytano: 229 razy
Kaufland nauczy dzieci jak nie marnować jedzenia

Kaufland startuje z kolejną odsłoną autorskiego programu edukacyjnego „Eko od dziecka – nie marnuję!” skierowanego do dzieci z klas 1-3. Warsztaty, których tematem przewodnim będzie ochrona środowiska poprzez ograniczenie marnowania żywności, poprowadzą przeszkoleni pracownicy sieci. Zapisy do programu ruszają 19 lutego i są skierowane do szkół podstawowych z Wrocławia i Bydgoszczy. W poprzedniej edycji programu wzięło udział ponad 600 dzieci.

20.02.2024 | przeczytano: 425 razy
Slodkie z medalem od Ecovadis

Najbardziej zaufana na świecie agencja ratingowa z zakresu zrównoważonego rozwoju – EcoVadis – wyróżniła polskiego producenta słodyczy reklamowych platynowym medalem. SLODKIE znalazło się w elitarnym gronie 1% najlepszych firm na świecie. To uhonorowanie naszych starań na rzecz zaangażowania ekologicznego, społecznego i etyki biznesu – komentuje CEO firmy.

22.01.2024 | przeczytano: 464 razy
Drugie życie słoików w konkursie konsumenckim Winiary

Przygotowanie Świąt w stylu zero waste jest łatwiejsze niż myślisz, a dodatkowo może być źródłem rodzinnej rozrywki. Marka WINIARY rusza z kolejną edycją konkursu „Daj słoikowi drugie życie” i ponownie zachęca do kreatywnego wykorzystania słoików po Majonezie Dekoracyjnym WINIARY. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace od 18 do 31 grudnia 2023 roku.

19.12.2023 | przeczytano: 544 razy
Wola Park rusza z kampanią na Black Friday

Black Friday, zazwyczaj święto konsumpcjonizmu, w warszawskim Wola Parku będzie okazją do celebracji drugiego życia ubrań i przedmiotów. Już w najbliższą sobotę, 18 listopada, rusza 4. edycja kampanii „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”, której celem jest promowanie ekonomii cyrkularnej. Przez 2 tygodnie na terenie centrum oraz zlokalizowanego w Wola Parku Współdzielnika, odbędzie się seria wydarzeń: pokaz mody z drugiej ręki, bezpłatne warsztaty upcyklingowe i wyprzedaż garażowa.

17.11.2023 | przeczytano: 588 razy
Aldi z kampanią edukacyjną w zakresie Zero Waste

Według Badań Polskiego Uniwersytetu Ekonomicznego i Federacji Polskich Banków Żywności co roku w naszym kraju w przeciętnym domowym koszu ląduje jedzenie o wartości nawet 2,5 tys. złotych. To kwota, za którą można by zakupić np. lodówkę, telewizor czy dobry ekspres do kawy. Jak w takim razie marnować mniej jedzenia i tym samym zachować przynajmniej część tej sumy w kieszeni? Z odpowiedzią przychodzi ALDI w swojej najnowszej kampanii edukacyjnej. Jest to część szerszych działań sieci w zakresie zero waste.

15.11.2023 | przeczytano: 277 razy
Trzecia edycja kampanii Were Next? Kreatorzy Zmian

Jak wpłynąć na otaczający nas świat? Czy sukces zawsze wiąże się z szukaniem własnej drogi? Jak znaleźć swój indywidualny styl i przebić się z innowacyjnymi pomysłami? Odpowiedzi na te i wiele innych nieoczywistych pytań udzielają goście Oliviera Janiaka, czyli artyści zaangażowani w kampanię “WHERE NEXT? Kreatorzy Zmian” - Andrzej Dragan, Agnieszka Bar, Jackob Buczyński, Ada Sokół i Andrea Camastra. Marka Glenfiddich w ramach kampanii po raz kolejny oddała się w ręce artystów. Owoce tych działań można oglądać na stronie www.where-next.pl. 

01.11.2023 | przeczytano: 441 razy
Ruszyła 12. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam

28.09 w Be Happy Museum w Warszawie wystartowała kampania charytatywna DOTYKAM=WYGRYWAM. Głównym jej celem jest promocja dbania o zdrowie piersi poprzez regularne ich samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Każdy ma szansę włączyć się w projekt. Wystarczy oddać swój stary, źle dopasowany biustonosz do reCYClingu, by wesprzeć stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny i fundacji Wsparcie na Starcie w walce z rakiem piersi. Można także kupić biustopozytywne cegiełki wspierające ten cel i ściągnąć na telefon bezpłatną BIUSTOapkę, która m.in. przypomina o samobadaniu piersi.

03.10.2023 | przeczytano: 453 razy
Kaufland w kolejnej odsłonie kampanii „Marnowanie? Nie mam w planie!”

Marnowanie żywności ze względu na swój negatywny wpływ na środowisko, straty ekonomiczne, a także zestawienie z globalnym problemem głodu i niedożywienia pozostaje jednym z największych wyzwań współczesnego świata. Szacuje się, że kraje członkowskie Unii Europejskiej marnują średnio 153 mln ton żywności rocznie – łącznie o ponad 15 mln ton więcej niż tej, którą importują[1]. Zjawisko jest powszechne również w Polsce. Aby skutecznie ograniczać jego skalę, konieczne są konsekwentne działania edukacyjne. Sieć Kaufland prezentuje niezmienne zaangażowanie w tym obszarze, realizując kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Marnowanie? Nie mam w planie!”.

22.09.2023 | przeczytano: 1622 razy
Winiary i Netto we wspólnej akcji promującej niemarnowanie

Wystartowała akcja promocyjna pod hasłem „Wygrywanie za niemarnowanie”. To wspólna inicjatywa marki WINIARY i sieci handlowej Netto, które chcą zachęcać konsumentów do wdrażania zasad zero waste w swojej kuchni. Na zwycięzców czekają warsztaty kulinarne online z Robertem Harną oraz e-book z przepisami na dania w duchu zero waste.

15.06.2023 | przeczytano: 544 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 87)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764