logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Rysunki Kingi Offert w kampanii urodzinowej Fielmann

  PR 03.10.2024, przeczytano 534 razy

Marka Fielmann obchodzi 25. urodziny obecności na rynku polskim. Z tej okazji zaprosiła do współpracy ilustratorkę, Kingę Offert, która stworzyła motyw przewodni obchodów. Na jego kanwie powstały murale w Gdańsku, Poznaniu i Warszawie. Świętowaniu towarzyszy także aktywacja promocyjna dla klientów i komunikacja w kanałach digital, social media, POSM, InMall OOH i radio, realizowana przez Chapter1.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-rysunki-kingi%C2%A0offert-w-kampanii-urodzinowej-fielmann,405929,artykul.html

Główny motyw kampanii odpowiada na hasło „A Ty, co chcesz zobaczyć?” – tłumaczy artystka – Przedstawia on grupę ludzi, w której każda osoba posiada jakiś artefakt jednoznacznie wskazujący na jej zainteresowania lub pasje. Przyglądając się postaciom dokładniej, widzimy w szkłach ich okularów ilustracje, które uzupełniają przekaz całej grafiki. To rysunki symbolicznie przedstawiające ich marzenia czy cele, które każdy bohater chce i może zrealizować dzięki okularom od Fielmann.

Jubileuszowa aktywacja promocyjna trwa od 1 do 14 października. Zachęca ona do zakupu okularów korekcyjnych z urodzinowym rabatem -25%, a także do dzielenia się specjalnym voucherem zniżkowym (o tej samej wartości) ze znajomymi. Dodatkowo na klientów czekają upominki z fragmentami ilustracji Kingi Offert.

ilustracjastrzałka

Poszczególne elementy motywu zostały również wykorzystane w całej zaprojektowanej i prowadzonej przez Chapter1 komunikacji, m.in. na specjalnym landing page’u, w kampanii digitalowej, social mediach. Celem działań jest zachęcenie jak najszerszej i różnorodnej grupy osób do skorzystania z urodzinowej oferty Fielmann.

Fielmann zna polskich okularników od ćwierć wieku. Są sympatyczni, ciekawi, różni od siebie. Chcieliśmy ich docenić we wspólnej celebracji. – opowiada Krzysztof Drzazga, Head of Concept w Chapter1.

Agencja zaproponowała również komunikacyjne wsparcie salonów i pracowników Fielmann. Zestaw materiałów promocyjnych obejmuje, m.in.: gadżety, POSM i obrandowanie witryn.

Już od 25 lat pomagamy klientom w Polsce dbać o wzrok, a wkrótce otwieramy nasz 60. salon optyczny. Dbamy o to, aby każdy mógł w salonie i w krótkim czasie zbadać wzrok, oraz skorzystać z doboru modnych i świetnej jakości okularów, w których będzie się czuł komfortowo każdego dnia i niezależnie od okazji. Jesteśmy dumni z zaufania milionów Polaków i zapraszamy do wspólnego świętowania. – mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny Fielmann Polska.

Ponadto motywy jubileuszowe można zobaczyć w przestrzeni miejskiej Poznania, Gdańska i Warszawy. Powstały tam trzy murale według projektu Kingi Offert.

Źródło: Chapter1

chapter1.pl

Galeria: Rysunki Kingi Offert w kampanii urodzinowej Fielmann

Dodatkowe informacje:

Chapter1 to działająca od 2013 roku agencja strategiczno-kreatywna posiadająca wieloletnie doświadczenie w tworzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych. W gronie jej klientów znaleźli się, m.in.: Altax, Bambino, Das WeltAuto, Kompania Piwowarska, Komputronik, Mastercard, NeoNail, Seat, UBER, Urząd Miasta Poznania, Volkswagen, Vox, YORK.

Grupa Fielmann to notowana na giełdzie rodzinna firma z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Fielmann prowadzi ponad 1000 salonów optycznych w całej Europie, a w 2023 roku wszedł także na rynek amerykański. W Polsce firma posiada 59 salonów i sklep internetowy. Więcej na http://fielmann.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764