Rzeczpospolita przy współpracy z Agencją Think Kong uruchamia cykl szkoleń pod nazwą Social Media Academy. Pierwsze warsztaty, poświęcone działaniom B2B w social media odbędą się 23 maja b.r. Projekt jest adresowany do członków zarządu, menedżerów marketingu, specjalistów oraz osób odpowiedzialnych za działania komunikacyjne i marketingowe w obszarze Internetu. Spotkanie poprowadzą m.in. Norbert Kilen, Strategy Director agencji Think Kong oraz dr Anna Miotk, dyrektor ds. rozwoju biznesu Newspoint.
„Podczas pierwszych warsztatów zaprezentujemy najefektywniejsze strategie działań prosprzedażowych B2B w social media” - komentuje Norbert Kilen z agencji Think Kong - „Ideą przewodnią projektu Social Media Academy jest natomiast edukacja w zakresie skutecznych działań marketingowych w mediach społecznych” – komentuje Norbert Kilen, strategy director w agencji Think Kong.”
Warsztaty „B2B w social media” będą w całości poświęcone strategiom i najskuteczniejszym działaniom firm oferujących produkty dla biznesu. Program spotkania obejmuje m.in. omówienie rozwiązań obieranych przez firmy różnych sektorów, case study (m.in. Adobe, Dell, IBM, Regus), sposoby analizy wyników podejmowanych aktywności, strategie unikania zagrożeń itp.
Więcej informacji o praktycznym warsztacie „B2B w Social Media, czyli jak pozyskiwać sprzedażowe leady przez media społeczne?” można znaleźć na stronie http://szkolenia.rp.pl/wydarzenie/program/2041,b2b-w-social-media-czyli-jak-pozyskiwac-sprzedazowe-leady-przez-media-spoleczne-.html.
Źródło: Think Kong