logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rzeczpospolita i Think Kong uruchamiają Social Media Academy

  PR 09.05.2012, przeczytano 941 razy

Rzeczpospolita przy współpracy z Agencją Think Kong uruchamia cykl szkoleń pod nazwą Social Media Academy. Pierwsze warsztaty, poświęcone działaniom B2B w social media odbędą się 23 maja b.r. Projekt jest adresowany do członków zarządu, menedżerów marketingu, specjalistów oraz osób odpowiedzialnych za działania komunikacyjne i marketingowe w obszarze Internetu. Spotkanie poprowadzą m.in. Norbert Kilen, Strategy Director agencji Think Kong oraz dr Anna Miotk, dyrektor ds. rozwoju biznesu Newspoint.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rzeczpospolita-i-think-kong-uruchamiaja-social-media-academy,15474,artykul.html

„Podczas pierwszych warsztatów zaprezentujemy najefektywniejsze strategie działań prosprzedażowych B2B w social media” - komentuje Norbert Kilen z agencji Think Kong - „Ideą przewodnią projektu Social Media Academy jest natomiast edukacja w zakresie skutecznych działań marketingowych w mediach społecznych” – komentuje Norbert Kilen, strategy director w agencji Think Kong.”

Warsztaty „B2B w social media” będą w całości poświęcone strategiom i najskuteczniejszym działaniom firm oferujących produkty dla biznesu. Program spotkania obejmuje m.in. omówienie rozwiązań obieranych przez firmy różnych sektorów, case study (m.in. Adobe, Dell, IBM, Regus), sposoby analizy wyników podejmowanych aktywności, strategie unikania zagrożeń itp.

Więcej informacji o praktycznym warsztacie „B2B w Social Media, czyli jak pozyskiwać sprzedażowe leady przez media społeczne?” można znaleźć na stronie http://szkolenia.rp.pl/wydarzenie/program/2041,b2b-w-social-media-czyli-jak-pozyskiwac-sprzedazowe-leady-przez-media-spoleczne-.html.

Źródło: Think Kong

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764