logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rzeczpospolita z ofertą prenumeraty na 2025 rok

  PR 17.11.2024, przeczytano 483 razy
ilustracja

Ekspercka wiedza z zakresu biznesu, ekonomii i prawa, książki i poradniki, nieograniczony dostęp do rp.pl i pro.rp.pl, newslettery oraz pięć nowych tygodników tematycznych – to wszystko obejmuje odnowiona i ubogacona oferta prenumeraty „Rzeczpospolitej” na przyszły rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rzeczpospolita-z-oferta-prenumeraty-na-2025-rok,406502,artykul.html

Najnowsza oferta jest odpowiedzią na wyzwania współczesnych liderów i profesjonalistów, którzy szukają rzetelnych informacji oraz pogłębionych analiz na temat kluczowych zjawisk w gospodarce, prawie i zarządzaniu. Dzięki nowym tygodnikom oraz pełnemu dostępowi cyfrowemu, „Rzeczpospolita”, ceniony dziennik o wieloletniej tradycji, zapewnia wsparcie wszystkim, którzy podejmują strategiczne decyzje. W tym roku oferta drukowanej prenumeraty wzbogacona została o pięć specjalistycznych tygodników, które pogłębiają najistotniejsze zagadnienia, od podatków po zarządzanie personelem. Są to:

  • Tygodnik Podatników, dedykowany kluczowym zagadnieniom z zakresu podatków i księgowości,
  • Tygodnik Urzędników, omawiający bieżące wyzwania i zmiany w prawie administracyjnym,
  • Tygodnik Prawników, który dostarcza analizy zmian w przepisach i ich praktycznego zastosowania,
  • Tygodnik Kadrowych, poruszający zagadnienia z zakresu HR i prawa pracy, niezbędne dla zarządzających zasobami ludzkimi,
  • Tygodnik Przedsiębiorców, skupiający się na zarządzaniu, finansach i bieżących trendach biznesowych.

Wybór „Rzeczpospolitej”, to decyzja liderów, którzy szukają pewnych i sprawdzonych informacji – podkreśla Marek Kutarba, dyrektor wydawniczy Gremi Media. – Od lat wspieramy naszych czytelników, dostarczając im najwyższej jakości treści, które pomagają podejmować świadome decyzje i budować przewagę na rynku – dodaje.

Michał Szułdrzyński, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”, podkreśla: „W czasach nadmiaru informacji ‘Rzeczpospolita’ staje się kompasem, który wskazuje to, co naprawdę istotne. Nasze analizy i prognozy pomagają wyznaczać kierunki działań. Zachęcam do prenumeraty – to wiedza, która przynosi realne korzyści”.

Promocji nowej oferty prenumeraty towarzyszy kampania produktowa pod hasłem „Liderzy wybierają zaufane źródło wiedzy”, realizowana w mediach własnych („Rzeczpospolita” i „Parkiet”) oraz w mediach zewnętrznych. Za kreację, realizację oraz zakup i planowanie mediów odpowiada dział marketingu Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”. Pełna oferta prenumeraty jest dostępna na stronie: prenumerata.rp.pl.

Źródło: Gremi Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Antyradio z kampanią promującą poranną audycję Desperanos
16 stycznia br. wystartuje nowa kampania Antyradia, nawiązująca do porannej audycji "Desperanos" z Michałem Figurskim i Piotrem Kędzierskim w rolach głównych. Reklamy będzie można zobaczyć na billboardach w polskich miastach, a także w sieci kin Helios i social mediach.
Agata Słysz w Radiu ZET
Agata Słysz dołączyła do redakcji informacyjnej Radia ZET. Objęła stanowisko wydawczyni wiadomości.
Telewizja Polska podsumowuje wyniki 2024
W 2024 roku TVP1 była liderem stacji na polskim rynku telewizyjnym. W TOP30 najchętniej oglądanych programów minionych dwunastu miesięcy aż 27 należało do Telewizji Polskiej. Bezkonkurencyjna okazała się oferta sportowa TVP, która przyciągnęła przed ekrany wielomilionową publiczność. Wysoką oglądalność nadawca publiczny zawdzięcza też kultowym formatom...
Drugi etap zmian w serwisach regionalnych Polska Press Grupy
15 stycznia zrealizowany został drugi etap transformacji stron głównych serwisów regionalnych należących do Polska Press Grupy. Działania te prowadzone są pod hasłem „Tutaj wszystko”. Po serwisie Dziennikzachodni.pl, który jako pierwszy przeszedł zmianę w grudniu 2024, teraz wygląd oraz architektura strony głównej zmieniła się w ośmiu...
Ola Filipek z RMF FM uczestniczką „Tańca z gwiazdami”
Ola Filipek, jedna z najbardziej rozpoznawalnych dziennikarek RMF FM, dołącza do grona uczestników wiosennej edycji "Tańca z Gwiazdami".
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764