logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rzeczy na których nie warto oszczędzać w kampanii ING Banku Śląskiego

  PR 22.12.2019, przeczytano 605 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski w najnowszej kampanii zachęca Polaków do korzystania z życia - wydawania na to, co ważne, a oszczędzania na tym, co mniej istotne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rzeczy-na-ktorych-nie-warto-oszczedzac-w-kampanii-ing-banku-slaskiego,385186,artykul.html

Według badań*, prawie 70% Polaków uważa, że warto oszczędzać ale również korzystać z życia. Jednocześnie 54% z nas woli wydać zaoszczędzone pieniądze na doświadczenia, a nie na kolejne przedmioty. Taka obserwacja zainspirowała nas do przygotowania nieco innej niż zwykle kampanii - bo promującej zachowanie równowagi pomiędzy korzystaniem z życia i oszczędzaniem. Dopingujemy w niej Polaków, żeby w ważnych dla siebie sprawach pozwalali sobie na większy wydatek, a oszczędzali na rzeczach mniej ważnych. A wszystko po to, żeby mieć więcej pieniędzy na przeżycia, doświadczenia, pasje czyli to, co się naprawdę liczy - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym - 2,5% w skali roku, przez 4 miesiące od założenia konta oszczędnościowego:

  • „Bonus na start” – dla klientów rozpoczynających oszczędzanie w ING;
  • „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus” – na nowe środki, dla klientów, którzy już oszczędzają w ING.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł: „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie - warto!”
  • Start: 25.12.2019 r.
  • Narzędzia: TV, Internet, Kino, OOH, komunikacja miejska
  • Agencje: Brain i GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING Bank Śląski

Dodatkowe informacje:

*Badanie przeprowadzone zlecenie ING Banku Śląskiego, na panelu Ariadna, 13-15 grudnia 2019 roku, na ogólnopolskiej próbie liczącej N=1029 osób. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Life on Mars dla New Balance z okazji 42. PZU Orlen Maratonu Warszawskiego
Już w najbliższy weekend – 26-27 września – po raz 42. w historii pobiegnie PZU Orlen Maraton Warszawski, który w tym roku odbędzie się w innowacyjnej formule. Za kampanię promocyjną tego wydarzenia odpowiada agencja kreatywna Life on Mars na zlecenie marki New Balance – oficjalnego sponsora stołecznego biegu.
#Takbardzo - nowa kampania Red Bull Mobile
Red Bull MOBILE stawia w nowej aktywacji na młodych odbiorców i serwuje im kolaborację rapowych talentów na wysokich obrotach. „TAK BARDZO” to utwór i teledysk z udziałem artystów młodego pokolenia rapowej sceny: OKIego, DZIARMY i Gverilli, których premiera właśnie zainaugurowała nową komunikację marki, a to nie koniec atrakcji.
Ruszyła ogólnopolska kampania radiowa marki Cerutin. Spot radiowy oparty jest na  linii melodycznej przeboju „Jesteś szalona”- lubianego zespołu Boys i zachęca do sięgnięcia po Cerutin, popularnego leku stosowanego w zapobieganiu przeziębieniom oraz łagodzeniu objawów grypy.
Wrocławska agencja Elephate wkracza na rynek holenderski
Mimo kryzysu spowodowanego epidemią koronawirusa, agencja Elephate rozszerza swoją działalność o kolejny zagraniczny rynek. Doświadczony zespół content marketerów, PR-owców i copywriterów z Polski wesprze działania holenderskich firm.
Europejska aktualizacja zasad odpowiedzialnej reklamy i komunikacji marketingowej
Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego przygotował i udostępnia polskie tłumaczenie dokumentów sporządzonych przez Cosmetics Europe, dotyczących zasad przewodnich odpowiedzialnej reklamy i komunikacji marketingowej. Nowe zapisy, dotyczące m.in. influencer marketingu, reklamy skierowanej do dzieci i nastolatków czy promowania korzyści dla środowiska płynących z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764