logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rześka odmiana w spocie marki Tyskie Radler

  PR 22.06.2015, przeczytano 860 razy
ilustracjastrzałka

22 czerwca zobaczymy nowy spot telewizyjny Tyskiego Radlera. To połączenie goryczki Tyskiego Gronie ze smakiem świeżych cytryn, pojawiło się na rynku z początkiem sezonu. Z najnowszego filmu reklamowego piwosze dowiadują się, że ta nowa odmiana Tyskiego gwarantuje prawdziwie rześkie orzeźwienie. Najświeższy spot jest doskonałym przykładem zabawy konwencją i wykorzystania poczucia humoru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rzeska-odmiana-w-spocie-marki-tyskie-radler,25209,artykul.html

Miłośnicy radlerów poznali już naszą rześką propozycję na cieplejsze dni i docenili jej smak. Teraz chcielibyśmy im pokazać, jak wygląda świat Tyskiego Radlera – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek – Tyskie Radler to piwo dla osób, które mają poczucie humoru i potrafią złapać świeżą perspektywę na każdy dzień.

W nowym spocie w zabawny sposób zestawiono sąsiadujących ze sobą mężczyzn, którym wyjątkowo doskwiera panujący upał. Idealny i skuteczny sposób na rześkie orzeźwienie znajduje tylko jedna para przyjaciół. Jaki to sposób można będzie dowiedzieć się już dziś, oglądając reklamę w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Tyskie Radler otrzyma też wsparcie w Internecie.

Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Young&Rubicam. Spot telewizyjny w reżyserii Szymona Pawlika, przygotował dom produkcyjny Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Platige Image, a udźwiękowieniem Juice. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania PR prowadzi Q&A Communications.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764