logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rzeźba projekcyjna Barta Kresy zadebiutuje na ISE 2019

  PR 21.01.2019, przeczytano 252 razy
ilustracjastrzałka

Sviatovid, dzieło Barta Kresy, jednego z największych twórców mappingów, będzie jedną z głównych atrakcji tegorocznych targów ISE. Przy realizacji projektu artysta współpracuje z Panasonic Business oraz Integrated Systems Europe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rzezba-projekcyjna-barta-kresy-zadebiutuje-na-ise-2019,380880,artykul.html

Sviatovid to pięciometrowa rzeźba projekcyjna, następca kultowej instalacji Shogyo Mujo, która zadebiutowała na festiwalu Burning Man na pustyni Black Rock w Nevadzie w 2014 roku. Na rzeźbie wyświetlana będzie projekcja 360 stopni w jakości True 4K - z czterech projektorów laserowych Panasonic PT-RQ32 o jasności 30 000 lumenów.

Premiera Sviatovida podczas ISE będzie jednocześnie inauguracją Akademii BARTKRESA stworzonej z myślą o absolwentach szkół artystycznych. Będą oni mogli nauczyć się profesjonalnego mappingu w pracowni Barta Kresy w Lublinie.

Po zakończeniu targów ISE rzeźba zostanie przeniesiona do Centrum Spotkania Kultur w Lublinie.

- Wysoki poziom zarówno projektu, jak i realizacji Sviatovida - rozdzielczość True 4K, jasność 120 000 lumenów, całkowita transformacja rzeźby – jest innowacją samą w sobie. Kiedy myślę o najlepszym miejscu do zaprezentowania tak nowoczesnej pracy, myślę o ISE. Jesteśmy bardzo wdzięczni Panasonic za współpracę przy projekcie i za wsparcie w organizacji premiery Sviatovida podczas ISE - mówi Bart Kresa.

ilustracjastrzałka

- To będzie pierwszy raz, kiedy Sviatovid zostanie gdziekolwiek pokazany i bardzo się cieszymy się, że Bart wybrał właśnie ISE na miejsce premiery swojego dzieła. Z pewnością będzie to jedna z największych atrakcji wydarzenia - zapewnia Mike Blackman, dyrektor zarządzający Integrated Systems Events.

- Bart Kresa jest jednym z czołowych artystów na świecie zajmujących się projekcją. Przyczynił się do powstania kultowych dzieł, między innymi podczas premiery serialu „Gra o tron” czy mappingu wyświetlonego na promie kosmicznym NASA, Endeavour - uważa Hartmut Kulessa, European Marketing Manager w Panasonic. - Przy tak wysokiej jasności i rozdzielczości projekcji na stosunkowo niewielkiej powierzchni Svetovid będzie nie lada atrakcją - dodaje.

Rzeźbę Sviatovid będzie można oglądać podczas ISE w Amsterdamie w dniach 5-8 lutego 2019 r, przed halami 1 i 2, przy wejściu K.

Bart Kresa wygłosi także przemówienie otwierające ISE 2019 - 4 lutego o godz. 18.00.

Przez cały czas trwania ISE rozwiązania Panasonic można zobaczyć na stoisku H20 w hali 1 w centrum konferencyjnym RAI. Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie www.iseurope.org/show-event/opening-address

Źródło: Panasonic Business

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart podsumowuje targi Remadays 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays 2019 dobiegły końca. W tym roku na 300 m2 powierzchni, na dwóch stoiskach P15 i M15, Integart zaprezentował poszerzoną, kompleksową ofertę najnowocześniejszych technologii i rozwiązań dla LFP oraz mediów do druku wielkoformatowego. Podczas RemaDays przeprowadziliśmy setki rozmów biznesowych, uścisnęliśmy...
Będzie nowe oprogramowanie do aparatów Nikon Z 7 i Nikon Z 6
Firma Nikon ogłosiła rozpoczęcie prac nad nowym oprogramowaniem do swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Nikon Z 7 i Nikon Z 6. Oprogramowanie da dostęp do nowych funkcji, np. AF z detekcją oka, oraz doda obsługę sygnałów wyjściowych RAW i kart pamięci CFexpress. Ponadto udoskonali funkcje AF/AE obu aparatów.
Badanie: 77% konsumentów woli kupować marki, które podzielają ich wartości

Google, PayPal, Gillette i Johnson & Johnson to marki, które znalazły się w globalnym top ten Meaningful Brands 2019. W Polsce najbardziej meaningful są Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann. 82% marek mogłoby po prostu zniknąć z polskiego rynku i nikt by się nie zmartwił. To bardzo duży, bo blisko 10% wzrost w stosunku do danych z poprzedniej fali. Marki Meaningful...
„Bierz życie za rogi” – nowa kampania Banku Pekao S.A.
„Bierz życie za rogi” to hasło przewodnie nowej kampanii Banku Pekao S.A., która będzie promować w pierwszej kolejności Konto Przekorzystne naszego banku. W kampanii została wykorzystana postać wybitnego himalaisty i skialpinisty Andrzeja Bargiela. Inspiracją dla stworzenia kampanii było docenienie ambitnych pomysłów i śmiałych planów...
Katarzyna Nosowska w kampanii ING „Dobry Głos dla firm”
W najnowszej kampanii ING Katarzyna Nosowska zaświadcza, że zaśpiewa, żeby Twoja firma miała więcej klientów. Bank kolejny raz zachęca Polaków do dawania dobrych opinii na temat firm bo to dla nich najlepsza reklama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764