logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rzeźba projekcyjna Barta Kresy zadebiutuje na ISE 2019

  PR 21.01.2019, przeczytano 1043 razy
ilustracjastrzałka

Sviatovid, dzieło Barta Kresy, jednego z największych twórców mappingów, będzie jedną z głównych atrakcji tegorocznych targów ISE. Przy realizacji projektu artysta współpracuje z Panasonic Business oraz Integrated Systems Europe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rzezba-projekcyjna-barta-kresy-zadebiutuje-na-ise-2019,380880,artykul.html

Sviatovid to pięciometrowa rzeźba projekcyjna, następca kultowej instalacji Shogyo Mujo, która zadebiutowała na festiwalu Burning Man na pustyni Black Rock w Nevadzie w 2014 roku. Na rzeźbie wyświetlana będzie projekcja 360 stopni w jakości True 4K - z czterech projektorów laserowych Panasonic PT-RQ32 o jasności 30 000 lumenów.

Premiera Sviatovida podczas ISE będzie jednocześnie inauguracją Akademii BARTKRESA stworzonej z myślą o absolwentach szkół artystycznych. Będą oni mogli nauczyć się profesjonalnego mappingu w pracowni Barta Kresy w Lublinie.

Po zakończeniu targów ISE rzeźba zostanie przeniesiona do Centrum Spotkania Kultur w Lublinie.

- Wysoki poziom zarówno projektu, jak i realizacji Sviatovida - rozdzielczość True 4K, jasność 120 000 lumenów, całkowita transformacja rzeźby – jest innowacją samą w sobie. Kiedy myślę o najlepszym miejscu do zaprezentowania tak nowoczesnej pracy, myślę o ISE. Jesteśmy bardzo wdzięczni Panasonic za współpracę przy projekcie i za wsparcie w organizacji premiery Sviatovida podczas ISE - mówi Bart Kresa.

ilustracjastrzałka

- To będzie pierwszy raz, kiedy Sviatovid zostanie gdziekolwiek pokazany i bardzo się cieszymy się, że Bart wybrał właśnie ISE na miejsce premiery swojego dzieła. Z pewnością będzie to jedna z największych atrakcji wydarzenia - zapewnia Mike Blackman, dyrektor zarządzający Integrated Systems Events.

- Bart Kresa jest jednym z czołowych artystów na świecie zajmujących się projekcją. Przyczynił się do powstania kultowych dzieł, między innymi podczas premiery serialu „Gra o tron” czy mappingu wyświetlonego na promie kosmicznym NASA, Endeavour - uważa Hartmut Kulessa, European Marketing Manager w Panasonic. - Przy tak wysokiej jasności i rozdzielczości projekcji na stosunkowo niewielkiej powierzchni Svetovid będzie nie lada atrakcją - dodaje.

Rzeźbę Sviatovid będzie można oglądać podczas ISE w Amsterdamie w dniach 5-8 lutego 2019 r, przed halami 1 i 2, przy wejściu K.

Bart Kresa wygłosi także przemówienie otwierające ISE 2019 - 4 lutego o godz. 18.00.

Przez cały czas trwania ISE rozwiązania Panasonic można zobaczyć na stoisku H20 w hali 1 w centrum konferencyjnym RAI. Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie www.iseurope.org/show-event/opening-address

Źródło: Panasonic Business

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764