logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rzeźba projekcyjna Barta Kresy zadebiutuje na ISE 2019

  PR 21.01.2019, przeczytano 629 razy
ilustracjastrzałka

Sviatovid, dzieło Barta Kresy, jednego z największych twórców mappingów, będzie jedną z głównych atrakcji tegorocznych targów ISE. Przy realizacji projektu artysta współpracuje z Panasonic Business oraz Integrated Systems Europe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rzezba-projekcyjna-barta-kresy-zadebiutuje-na-ise-2019,380880,artykul.html

Sviatovid to pięciometrowa rzeźba projekcyjna, następca kultowej instalacji Shogyo Mujo, która zadebiutowała na festiwalu Burning Man na pustyni Black Rock w Nevadzie w 2014 roku. Na rzeźbie wyświetlana będzie projekcja 360 stopni w jakości True 4K - z czterech projektorów laserowych Panasonic PT-RQ32 o jasności 30 000 lumenów.

Premiera Sviatovida podczas ISE będzie jednocześnie inauguracją Akademii BARTKRESA stworzonej z myślą o absolwentach szkół artystycznych. Będą oni mogli nauczyć się profesjonalnego mappingu w pracowni Barta Kresy w Lublinie.

Po zakończeniu targów ISE rzeźba zostanie przeniesiona do Centrum Spotkania Kultur w Lublinie.

- Wysoki poziom zarówno projektu, jak i realizacji Sviatovida - rozdzielczość True 4K, jasność 120 000 lumenów, całkowita transformacja rzeźby – jest innowacją samą w sobie. Kiedy myślę o najlepszym miejscu do zaprezentowania tak nowoczesnej pracy, myślę o ISE. Jesteśmy bardzo wdzięczni Panasonic za współpracę przy projekcie i za wsparcie w organizacji premiery Sviatovida podczas ISE - mówi Bart Kresa.

ilustracjastrzałka

- To będzie pierwszy raz, kiedy Sviatovid zostanie gdziekolwiek pokazany i bardzo się cieszymy się, że Bart wybrał właśnie ISE na miejsce premiery swojego dzieła. Z pewnością będzie to jedna z największych atrakcji wydarzenia - zapewnia Mike Blackman, dyrektor zarządzający Integrated Systems Events.

- Bart Kresa jest jednym z czołowych artystów na świecie zajmujących się projekcją. Przyczynił się do powstania kultowych dzieł, między innymi podczas premiery serialu „Gra o tron” czy mappingu wyświetlonego na promie kosmicznym NASA, Endeavour - uważa Hartmut Kulessa, European Marketing Manager w Panasonic. - Przy tak wysokiej jasności i rozdzielczości projekcji na stosunkowo niewielkiej powierzchni Svetovid będzie nie lada atrakcją - dodaje.

Rzeźbę Sviatovid będzie można oglądać podczas ISE w Amsterdamie w dniach 5-8 lutego 2019 r, przed halami 1 i 2, przy wejściu K.

Bart Kresa wygłosi także przemówienie otwierające ISE 2019 - 4 lutego o godz. 18.00.

Przez cały czas trwania ISE rozwiązania Panasonic można zobaczyć na stoisku H20 w hali 1 w centrum konferencyjnym RAI. Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie www.iseurope.org/show-event/opening-address

Źródło: Panasonic Business

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sklepzplakatami.pl od studia graficznego Graffidea
Blisko 1000 wyselekcjonowanych grafik oraz zdjęć dostępnych w kilku formatach do wyboru od A4 do B1, to propozycja platformy on-line www.sklepzplakatami.pl.
Lexmark dostosowuje i rozszerza swoją ofertę usług w chmurze
Lexmark rozszerza swoją ofertę usług w chmurze o nowe funkcje, dostosowując ją do dzisiejszych potrzeb swoich partnerów. Nowe funkcje pozwolą partnerom na wydajniejszą, jeszcze bardziej dokładną i bezpieczną obsługę klientów, poprzez zdalne monitorowanie urządzeń innych firm, drukowanie bezdotykowe oraz dostęp do bezpłatnego, rozszerzonego katalogu aplikacji...
„Taka sytuacja…” - Salatino w kampanii o byciu gotowym na każdą sytuację
Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu.
Zwycięzca Masterchefa promuje mistrzowskie gotowanie z Netto
We wrześniu br. wystartowała „Mistrzowska akcja w Netto”, nowy program lojalnościowy dla klientów znanego dyskontu. Poza możliwością zdobycia wysokiej jakości naczyń, jego uczestnicy mogą skorzystać z inspirujących porad kulinarnych oraz pomysłów na smaczne dania. Ich autorem jest Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, który wystąpił w serii filmów...
Wyniki sprzedaży drukarek Epson dowodem na znaczenie zrównoważonego rozwoju
Wyniki sprzedaży drukarek atramentowych Epson w regionie EMEA za rok fiskalny 2019 (zakończony w marcu 2020) dowodzą, że coraz chętniej sięgamy po oszczędne technologie wspierające zrównoważony rozwój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764