logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rzeźba projekcyjna Barta Kresy zadebiutuje na ISE 2019

  PR 21.01.2019, przeczytano 512 razy
ilustracjastrzałka

Sviatovid, dzieło Barta Kresy, jednego z największych twórców mappingów, będzie jedną z głównych atrakcji tegorocznych targów ISE. Przy realizacji projektu artysta współpracuje z Panasonic Business oraz Integrated Systems Europe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rzezba-projekcyjna-barta-kresy-zadebiutuje-na-ise-2019,380880,artykul.html

Sviatovid to pięciometrowa rzeźba projekcyjna, następca kultowej instalacji Shogyo Mujo, która zadebiutowała na festiwalu Burning Man na pustyni Black Rock w Nevadzie w 2014 roku. Na rzeźbie wyświetlana będzie projekcja 360 stopni w jakości True 4K - z czterech projektorów laserowych Panasonic PT-RQ32 o jasności 30 000 lumenów.

Premiera Sviatovida podczas ISE będzie jednocześnie inauguracją Akademii BARTKRESA stworzonej z myślą o absolwentach szkół artystycznych. Będą oni mogli nauczyć się profesjonalnego mappingu w pracowni Barta Kresy w Lublinie.

Po zakończeniu targów ISE rzeźba zostanie przeniesiona do Centrum Spotkania Kultur w Lublinie.

- Wysoki poziom zarówno projektu, jak i realizacji Sviatovida - rozdzielczość True 4K, jasność 120 000 lumenów, całkowita transformacja rzeźby – jest innowacją samą w sobie. Kiedy myślę o najlepszym miejscu do zaprezentowania tak nowoczesnej pracy, myślę o ISE. Jesteśmy bardzo wdzięczni Panasonic za współpracę przy projekcie i za wsparcie w organizacji premiery Sviatovida podczas ISE - mówi Bart Kresa.

ilustracjastrzałka

- To będzie pierwszy raz, kiedy Sviatovid zostanie gdziekolwiek pokazany i bardzo się cieszymy się, że Bart wybrał właśnie ISE na miejsce premiery swojego dzieła. Z pewnością będzie to jedna z największych atrakcji wydarzenia - zapewnia Mike Blackman, dyrektor zarządzający Integrated Systems Events.

- Bart Kresa jest jednym z czołowych artystów na świecie zajmujących się projekcją. Przyczynił się do powstania kultowych dzieł, między innymi podczas premiery serialu „Gra o tron” czy mappingu wyświetlonego na promie kosmicznym NASA, Endeavour - uważa Hartmut Kulessa, European Marketing Manager w Panasonic. - Przy tak wysokiej jasności i rozdzielczości projekcji na stosunkowo niewielkiej powierzchni Svetovid będzie nie lada atrakcją - dodaje.

Rzeźbę Sviatovid będzie można oglądać podczas ISE w Amsterdamie w dniach 5-8 lutego 2019 r, przed halami 1 i 2, przy wejściu K.

Bart Kresa wygłosi także przemówienie otwierające ISE 2019 - 4 lutego o godz. 18.00.

Przez cały czas trwania ISE rozwiązania Panasonic można zobaczyć na stoisku H20 w hali 1 w centrum konferencyjnym RAI. Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie www.iseurope.org/show-event/opening-address

Źródło: Panasonic Business

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

iiyama prezentuje ProLite X4372UHSU-B1, czyli 43-calowy monitor Ultra HD 4K do zastosowań biznesowych, pracy oraz rozrywki. Jego uniwersalny charakter sprawia, że powinien on trafić w gusta wielu odbiorców, a w szczególności osób poszukujących monitora o dużej powierzchni roboczej, który po godzinach pracy zastąpi nam telewizor do oglądania filmów czy...
Adam Małysz na wydarzeniu w krakowskim Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
W krakowskim Tesco odbędzie się niezwykłe wydarzenie, będące elementem kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, z atrakcjami dla całej rodziny. W roli gościa specjalnego pojawi się na nim jeden z ulubionych sportowców Polaków – Adam Małysz. Konsumentów czeka moc słodkich upominków oraz niezwykła strefa z grą VR pozwalająca na oddawanie...
Canal+ z kampanią promującą „Mały Zgon”
W drugiej połowie lutego startuje kampania wspierająca promocję nowego serialu CANAL+ „Mały Zgon”. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
„Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” - nowa kampania reklamowa Viva!mobile
„Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” – to hasło nowej kampanii reklamowej sieci VivaMobile. Nowi klienci pierwszej charytatywnej telefonii komórkowej w Polsce opłacając abonament wspierają podopiecznych Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt! Kampania została stworzona oraz jest realizowana przez agencję Olmeka Creation House.
LFP Industrial Solutions: debiut na Remadays 2020
Na odbywających się w dniach 12-14 lutego 2020 targach RemaDays zebrała się cała branża reklamowa. Po raz pierwszy pojawiła się tam firma LFP Industrial Solutions, która udowodniła, że już wkrótce reklama nie będzie mogła obyć się bez druku 3D. Stoisko firmy odwiedziły rzesze przedstawicieli branży, przyglądające się z zaciekawieniem przygotowanym prezentacjom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764