Agencja Reklamowa S4 przygotowała kampanię „1% naprawdę naprawia” dla fundacji „Poza Horyzonty”, którą założył Jasiek Mela. Celem działań jest zebranie środków na pomoc osobom po amputacjach w zakupie protez.
Założona przez Jaśka Melę fundacja „Poza Horyzonty” stawia sobie za cel pomoc osobom niepełnosprawnym w realizacji ich planów podróżniczych, artystycznych – aby niepełnosprawność nie była przeszkodą w dokonaniu i doświadczeniu czegoś wyjątkowego.
Często jednak taka pomoc zaczyna się od elementów podstawowych – zwłaszcza wsparcia w zakupie nowoczesnej i dobrze dopasowanej protezy.
Kampania „1% naprawdę naprawia”, która rozpoczęła sie 23 lutego i potrwa do 30 kwietnia, stawia sobie za cel zebranie środków na pomoc medyczną – w szczególności w zakupie protez oraz psychologiczną dla osób, które w wyniku wypadków straciły kończyny.
Akcja kierowana jest do wszystkich osób, które składają podatkowe rozliczenia roczne i mogą przeznaczyć 1% swojego podatku na pomoc fundacji.
Kampania obejmuje: sieć kin Ciemna City, prasę (tytuły takie jak m.in. Polityka, Forum, Wprost, Parkiet, Forbes, Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Finansowa, Gazeta Wyborcza Kraków, Super TV, Imperium TV, Teleprogram), outdoor oraz Internet i sieci taxi.
Po stronie agencji S4, która jest jednym z partnerów kampanii, znalazło się przygotowanie strategii oraz kreacji kampanii. Wsparły ją również inne firmy, którzy bezpłatnie ofiarowały swoje nośniki lub pomogły poprzez darmową produkcję materiałów kampanijnych – wśród nich znalazły się: dom mediowy MediaOn, Drukarnia S Druk, Łukasz Murgrabia, The Chimney Pot, Post Meridian, Summer Production, Summer, 76, B7B, Video Board oraz największy publiczny producent filmowy - Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych przy ul. Chełmskiej 21 w Warszawie.
Ze strony S4 za działania dla fundacji „Poza Horyzonty” odpowiadają: Monika Wysocka – account manager, Weronika Sołtysiak – researcher, Norbert Wawro – creative director, Joanna Biernacka – creative group head oraz Anna Szanciło – copywriter.
Źródło: S4