logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 dla fundacji Jaśka Meli – „Poza Horyzonty”

  PR 25.02.2010, przeczytano 1249 razy

Agencja Reklamowa S4 przygotowała kampanię „1% naprawdę naprawia” dla fundacji „Poza Horyzonty”, którą założył Jasiek Mela. Celem działań jest zebranie środków na pomoc osobom po amputacjach w zakupie protez.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-dla-fundacji-jaska-meli--poza-horyzonty,10281,artykul.html

Założona przez Jaśka Melę fundacja „Poza Horyzonty” stawia sobie za cel pomoc osobom niepełnosprawnym w realizacji ich planów podróżniczych, artystycznych – aby niepełnosprawność nie była przeszkodą w dokonaniu i doświadczeniu czegoś wyjątkowego.
Często jednak taka pomoc zaczyna się od elementów podstawowych – zwłaszcza wsparcia w zakupie nowoczesnej i dobrze dopasowanej protezy.

Kampania „1% naprawdę naprawia”, która rozpoczęła sie 23 lutego i potrwa do 30 kwietnia, stawia sobie za cel zebranie środków na pomoc medyczną – w szczególności w zakupie protez oraz psychologiczną dla osób, które w wyniku wypadków straciły kończyny.

Akcja kierowana jest do wszystkich osób, które składają podatkowe rozliczenia roczne i mogą przeznaczyć 1% swojego podatku na pomoc fundacji.

Kampania obejmuje: sieć kin Ciemna City, prasę (tytuły takie jak m.in. Polityka, Forum, Wprost, Parkiet, Forbes, Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Finansowa, Gazeta Wyborcza Kraków, Super TV, Imperium TV, Teleprogram), outdoor oraz Internet i sieci taxi.

Po stronie agencji S4, która jest jednym z partnerów kampanii, znalazło się przygotowanie strategii oraz kreacji kampanii. Wsparły ją również inne firmy, którzy bezpłatnie ofiarowały swoje nośniki lub pomogły poprzez darmową produkcję materiałów kampanijnych – wśród nich znalazły się: dom mediowy MediaOn, Drukarnia S Druk, Łukasz Murgrabia, The Chimney Pot, Post Meridian, Summer Production, Summer, 76, B7B, Video Board oraz największy publiczny producent filmowy - Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych przy ul. Chełmskiej 21 w Warszawie.

Ze strony S4 za działania dla fundacji „Poza Horyzonty” odpowiadają: Monika Wysocka – account manager, Weronika Sołtysiak – researcher, Norbert Wawro – creative director, Joanna Biernacka – creative group head oraz Anna Szanciło – copywriter.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Nikon wprowadza cztery typy kreatywnych tabel LUT i jeden typ technicznej tabeli LUT, opracowanych we współpracy z firmą RED. Wszystkie są dostępne bezpłatnie i mogą być wykorzystywane do obróbki kolorystycznej materiałów wideo zarejestrowanych w formacie N-Log aparatami bezlusterkowymi firmy Nikon1. Ponadto można je również wczytać do...
Celebracja smaku w kampanii Alpro
Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału1, wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni...
Metody na stres w kampanii Persen
Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Działania obejmują obecność w telewizji i internecie. Ich wsparciem będzie prowadzona równolegle akcja PR.
Canon: plotery Arizona 1300 z technologią FLXflow
Canon ogłosił wprowadzenie technologii FLXflow do serii ploterów płaskich Arizona 1300, oferując nowe funkcje, które znacząco zwiększają wydajność i produktywność urządzeń. Nowa technologia, wcześniej znana jako FLOW, oferuje nie tylko funkcję „Hold” (przytrzymywanie materiału na stole bez podziału na strefy), ale także opcjonalne funkcje...
Trzy maszyny Agfa w firmie Reklamepartner
Firma Reklamepartner Graphics z Sofiemyr (Norwegia), zainwestowała ostatnio w dwie nowe maszyny wielkoformatowe Agfa – Avinci CX3200 i Oberon RTR 3300. W sumie posiada obecnie trzy rozwiązania inkjetowe tego dostawcy. Oznacza to, że niemal cała realizowana tu produkcja poligraficzna bazuje na maszynach Agfa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764