logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 dla Hondy

   24.06.2010, przeczytano 985 razy

Agencja Reklamowa S4 odpowiada za przygotowanie kampanii 3 razy więcej radości z jazdy dla firmy Honda Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-dla-hondy,10862,artykul.html

Kampania „3 razy więcej radości z jazdy” ma na celu zbudowanie świadomości zaistnienia na rynku nowego modelu Hondy CR-Z jako pojazdu przynoszącego przyjemność z jazdy, ale też kojarzonego z dizajnerską unikalnością i ekologicznym trybem pracy. Kampania zachęca klientów do odwiedzenia salonów samochodowych i umówienia się na jazdę próbną.

Kampania, która potrwa do końca września, obejmuje działania ambientowe w największych miastach Polski, kampanię w telewizji, kinie, prasie, radiu i internecie oraz materiały POS w salonach samochodowych. Do zadań S4 należała adaptacja prasy, przygotowanie scenariusza spotu radiowego, opracowanie projektu mailingu-zaproszenia na jazdy testowe oraz przygotowanie materiałów wykorzystywanych w punktach sprzedaży. Media zaplanował dom MediaVest.

Dla firmy pracuje zespół kreatywny: Joanna Biernacka, Jarosław Pawlik, Tomasz Ptak, oraz stratedzy: Weronika Sołtysiak i Marcin Samek. Osobą prowadzącą projekt jest Monika Wysocka.

Źródło: S4

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Światowa premiera Oshee Sparkling na Times Square
W ślad za pojawieniem się nowości OSHEE Sparkling na rynku polskim, marka zorganizowała premierę tego produktu w najbardziej rozpoznawalnym miejscu reklamowym na świecie – na Times Square w Nowym Jorku. Moment premiery nie jest przypadkowy, bo w tym samym czasie Ambasadorka marki Iga Świątek, rozpoczyna grę w wielkoszlemowym US OPEN.
Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi segmentów MŚP i Young
Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach.
Magdalena Różczka i jej awatar w kampanii VeloBanku
Stawiający na technologię VeloBank wykorzystuje sztuczną inteligencję już nie tylko w swoich nowatorskich produktach. W najnowszej kampanii promującej VeloFotkę, kredyt gotówkowy, który można wziąć kilkoma kliknięciami w aplikacji mobilnej, główne role zagrały: Magdalena Różczka oraz jej wirtualna odpowiedniczka wygenerowana przez AI.
Trasa promocyjna Visa: Bolid F1 na Zamku Królewskim
Zamek Królewski w Warszawie będzie siódmym przystankiem na trasie tegorocznego touru promocyjnego bolidu Formuły 1. Maszyna Visa Cash App RB, partnera sponsoringowego ORLEN, w sobotę 7 września pojawi się w ogrodach zamku i będzie specjalną atrakcją charytatywnego pleneru plastycznego dla dzieci.
Performance Media zmienia się w Performance Group
Agencja Performance Media, po ponad 20 latach doświadczeń w rozwoju działań efektywnościowych dla marketerów, wchodzi w nowy etap swojego rozwoju - z nową nazwą, nową identyfikacją wizualną i rozszerzonym portfolio produktów i usług. Od tej pory działać będzie pod nazwą Performance Group i w nowych strukturach, w których kluczowe kompetencje zostały skoncentrowane w 3...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764