Agencja Reklamowa S4 odpowiada za przygotowanie kampanii 3 razy więcej radości z jazdy dla firmy Honda Polska.
Kampania „3 razy więcej radości z jazdy” ma na celu zbudowanie świadomości zaistnienia na rynku nowego modelu Hondy CR-Z jako pojazdu przynoszącego przyjemność z jazdy, ale też kojarzonego z dizajnerską unikalnością i ekologicznym trybem pracy. Kampania zachęca klientów do odwiedzenia salonów samochodowych i umówienia się na jazdę próbną.
Kampania, która potrwa do końca września, obejmuje działania ambientowe w największych miastach Polski, kampanię w telewizji, kinie, prasie, radiu i internecie oraz materiały POS w salonach samochodowych. Do zadań S4 należała adaptacja prasy, przygotowanie scenariusza spotu radiowego, opracowanie projektu mailingu-zaproszenia na jazdy testowe oraz przygotowanie materiałów wykorzystywanych w punktach sprzedaży. Media zaplanował dom MediaVest.
Dla firmy pracuje zespół kreatywny: Joanna Biernacka, Jarosław Pawlik, Tomasz Ptak, oraz stratedzy: Weronika Sołtysiak i Marcin Samek. Osobą prowadzącą projekt jest Monika Wysocka.
Źródło: S4