logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 po raz kolejny zmienia Polki z Gattą

  PR 28.09.2009, przeczytano 843 razy

Agencja Reklamowa S4, współpracująca w zakresie działań PR z marką Gatta, przygotowała jesienny cykl eventów, które odbędą się w galeriach handlowych w największych miastach Polski. Akcja „Metamorfozy z Gattą” obejmie porady stylistów – w tym Joanny Horodyńskiej, promocje w salonach marki oraz konkursy realizowane wspólnie z mediami patronackimi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-po-raz-kolejny-zmienia-polki-z-gatta,9528,artykul.html

Jesienne „Metamorfozy z Gattą” realizowane będą pod hasłem „Zmieniamy image, zmieniamy styl, zmieniamy Polki!”. Dla Pań, które odwiedzą galerie handlowe w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Szczecinie, Gdyni, Toruniu i Poznaniu będzie to okazja do rozmów o modzie, zapoznania się z najnowszymi trendami oraz do zmiany swojego stylu pod czujnym okiem profesjonalnych stylistów.

W salonach Gatty będzie można zapisywać się również na porady indywidualne współpracującej z Gattą stylistki – Joanny Horodyńskiej. A w dniu eventu na klientki salonów będą czekały atrakcyjne rabaty.

Agencja Reklamowa S4 odpowiada za przygotowanie całościowej koncepcji eventu, kreacji stoiska i materiałów promocyjnych oraz koordynację „Metamorfoz z Gattą”. Oprócz tego, w ramach realizowanej obsługi PR, S4 pozyskało patronów wydarzenia i odpowiada za jego nagłośnienie medialne.

Jesienna akcja eventowa, to już kolejne z działań bezpośrednich, jakie Gatta kieruje do swoich klientek. Duże zainteresowanie wiosenną edycją spotkań, sprawiło, że odbędą się one ponownie, w jeszcze bardziej rozbudowanej formie.

Gatta i S4 zapraszają na spotkania:
· 19 września Warszawa Złote Tarasy
· 20 września Kraków Galeria Kazimierz
· 3 października Wrocław Magnolia
· 4 października Wrocław Pasaż Grunwaldzki
· 11 października Szczecin Galaxy
· 17 października Gdynia Klif
· 24 października Toruń Copernicus
· 25 października Poznań Plaza
Więcej informacji o wydarzeniach można znaleźć na stronie www.gatta.pl

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764