logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 powiększa zespół

  PR 21.12.2006, przeczytano 659 razy

Krakowski zespół Agencji Reklamowej S4 powiększył się o dwie osoby. Magdalena Hutny dołączyła do działu graficznego, natomiast Bartosz Drosdziok wzmocnił dział kreacji. Pozyskiwanie nowych „esczterowiczów” jest konsekwencją ciągłego rozwoju firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-powieksza-zespol,4905,artykul.html

Fullserwisowa Agencja Reklamowa S4 kontynuuje zasilanie swoich struktur w nowych specjalistów. W ostatnich dniach krakowski oddział firmy zatrudnił kolejnych pracowników.

Magdalena Hutny została nową korektorką w dziale graficznym S4. Jest ona absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim, a obecnie kończy Podyplomowe Studium Edytorstwa Akademii Pedagogicznej. Nowa „esczterowiczka” ma doświadczenie dziennikarskie - od roku współpracuje z Gazetą Teatralną „Didaskalia” jako dziennikarka oraz zamieszcza artykuły poświęcone literaturze, teatrowi i sztuce w internetowym serwisie Postgeneracja. Jej zainteresowania to literatura, teatr i inne dziedziny sztuki, a wolny czas spędza najchętniej na spotkaniach ze znajomymi i długich spacerach.

Bartłomiej Drosdziok zajął stanowisko junior art directora, w zespole kreatywnym, któremu szefuje Marcin Bieniek – creative group head. Bartłomiej jest absolwentem wydziału grafiki krakowskiej ASP i praca w S4 jest jego pierwszym stałym zajęciem – do tej pory współpracował z Elektrociepłownią Kraków przy kampaniach promocyjnych oraz z Agencją Grupa 3. Ma jednak na swoim koncie udział w kilku wystawach – m.in. w Międzynarodowym Biennale Plakatu w Warszawie i 5. Festiwalu Plakatu w Krakowie oraz nagrody m.in. Nagrodę główną IV edycji konkursu AMS „Wszyscy jedziemy na jednym wózku”. Swój wolny czas poświęca komiksom, filmom, muzyce, sztuce oraz pływaniu.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764