logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 powiększa zespół

  PR 21.12.2006, przeczytano 581 razy

Krakowski zespół Agencji Reklamowej S4 powiększył się o dwie osoby. Magdalena Hutny dołączyła do działu graficznego, natomiast Bartosz Drosdziok wzmocnił dział kreacji. Pozyskiwanie nowych „esczterowiczów” jest konsekwencją ciągłego rozwoju firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-powieksza-zespol,4905,artykul.html

Fullserwisowa Agencja Reklamowa S4 kontynuuje zasilanie swoich struktur w nowych specjalistów. W ostatnich dniach krakowski oddział firmy zatrudnił kolejnych pracowników.

Magdalena Hutny została nową korektorką w dziale graficznym S4. Jest ona absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim, a obecnie kończy Podyplomowe Studium Edytorstwa Akademii Pedagogicznej. Nowa „esczterowiczka” ma doświadczenie dziennikarskie - od roku współpracuje z Gazetą Teatralną „Didaskalia” jako dziennikarka oraz zamieszcza artykuły poświęcone literaturze, teatrowi i sztuce w internetowym serwisie Postgeneracja. Jej zainteresowania to literatura, teatr i inne dziedziny sztuki, a wolny czas spędza najchętniej na spotkaniach ze znajomymi i długich spacerach.

Bartłomiej Drosdziok zajął stanowisko junior art directora, w zespole kreatywnym, któremu szefuje Marcin Bieniek – creative group head. Bartłomiej jest absolwentem wydziału grafiki krakowskiej ASP i praca w S4 jest jego pierwszym stałym zajęciem – do tej pory współpracował z Elektrociepłownią Kraków przy kampaniach promocyjnych oraz z Agencją Grupa 3. Ma jednak na swoim koncie udział w kilku wystawach – m.in. w Międzynarodowym Biennale Plakatu w Warszawie i 5. Festiwalu Plakatu w Krakowie oraz nagrody m.in. Nagrodę główną IV edycji konkursu AMS „Wszyscy jedziemy na jednym wózku”. Swój wolny czas poświęca komiksom, filmom, muzyce, sztuce oraz pływaniu.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764