logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 spółką akcyjną

  PR 09.03.2008, przeczytano 722 razy

Z dniem 8 lutego 2008 roku Agencja Reklamowa zmieniła swój status prawny, stając się spółką akcyjną. Jest to związane ze strategią konsekwentnego rozwoju firmy na rynku międzynarodowym oraz jej dalszymi planami inwestycyjnymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-spolka-akcyjna,6916,artykul.html

Agencja Reklamowa S4 to firma założona w Krakowie w 1998 roku przez czterech architektów: Marcina Pleti, Michała Stanisza, Michała Kałużę oraz Norberta Wawro. Posiada centralę w Krakowie oraz oddziały w Warszawie i Kijowie, a także przedstawicielstwa w Birmingham i Aachen. Agencja Reklamowa S4 specjalizuje się w całościowej obsłudze marek – od strategii, kreacji ATL i BTL oraz multimediów, aż po wsparcie z zakresu PR, organizację eventów i doradztwo w zakresie zakupu mediów.

Aktualna zmiana statusu prawnego spółki związana jest z jej planami: dalszego rozwoju zarówno na rynku polskim, jak i w innych lokalizacjach oraz pozyskania na to środków. Zarząd firmy pozostał bez zmian, a akcjonariuszami są jej czterej właściciele. Michał Stanisz, wiceprezes S4 tak tłumaczy decyzję firmy o przekształceniu w spółkę akcyjną - Dotychczasowy dynamiczny rozwój nauczył nas myśleć kategoriami strategii biznesowej. Chcąc go kontynuować, planujemy pozyskać finansowanie zewnętrzne – dziś nie wykluczamy żadnego z rozwiązań: private equity, private placement czy IPO. Jesteśmy dobrze przygotowani na rozmowy z inwestorami: pełne due diligence, audyt 3 lata wstecz, czytelna historia i plany rozwoju.

S4 do swojej dalszej ekspansji przygotowuje się nie tylko od strony prawnej. Spółka stale się rozwija, wzmacniając swój zespół o fachowców z branży, m.in. zatrudniając w ostatnich tygodniach znanego w Europie Wschodniej dyrektora kreatywnego Rytisa Joudeiko – zdobywcę Srebrnych Lwów w Cannes, który dołączył do ukraińskiego oddziału firmy. S4 Ukraine, które działa w Kijowie już od blisko dwóch lat pozyskało już na tamtejszym rynku m.in. klientów takich jak Ferrero, Airbites, Evrotek, browary Obolon, Grupę Goodyear.

Rekrutacja na nowe stanowiska trwa także w Polsce i jest związana z aktualną rozbudową działu oferującego klientom firmy wsparcia w zakresie organizacji eventów oraz prowadzenia działań PR
Założenie w ostatnim roku przedstawicielstw firmy w Wielkiej Brytanii i Niemczech jest realizacją jej strategii oferowania klientom kompleksowego wsparcia marketingowego na wszystkich rynkach, na których prowadzą oni swoją działalność. Agencja S4 obsługuje klientów na skalę globalną – m.in. Parkridge Holdings w krajach takich jak: Austria, Beneluks, Francja, Hiszpania, Włochy, Portugalia, Rosja, Szwajcaria i Polska. W portfolio spółki w Polsce znajdują się m.in. takie firmy jak BPH TFI, Real, Roca, BP, Volkswagen Bank, Grupa Goodyear i Heyah.

Agencja Reklamowa S4 osiągnęła za 2007 rok obroty wynoszące ponad 28 mln PLN. Zatrudnia ona łącznie 130 osób, pracujących w pięciu placówkach firmy.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764