logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 Ukraine promuje naturalne napoje „Zhivchik”

  PR 08.02.2007, przeczytano 892 razy
ilustracjastrzałka

Kijowski oddział Agencji Reklamowej S4 rozpoczął współpracę z jednym z wiodących ukraińskich browarów - firmą Obolon, która jest także producentem napojów bezalkoholowych. W ramach podpisanej umowy na obsługę w 2007 roku, S4 Ukraine zajmie się działaniami pro-sprzedażowymi dla napoju „Zhivchik”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-ukraine-promuje-naturalne-napoje-zhivchik,5082,artykul.html

„Zhivchyk” to naturalny napój, tworzony na bazie wody artezyjskiej oraz soków owocowych, wzbogacany witaminami. Polecany jest szczególnie dla osób żyjących aktywnie – dzieci i dorosłych, ponieważ wzmacnia system odpornościowy i działa energetyzująco. Produkt kierowany jest do rodzin z klasy średniej, żyjących w dużych miastach i dbających o zdrowe odżywianie. Jednak konkretną grupą docelową zaplanowanych działań są dzieci w przedziale wiekowym 4-7 lat oraz ich matki.

Napój sprzedawany jest na rynku od siedmiu lat i zdobył mocną pozycję w swojej kategorii. Zadaniem S4 Ukraine będzie uczynienie z niego lidera segmentu oraz zwiększenie wyników sprzedaży, a także uświadomienie konsumentom, iż jest to produkt łączący dobry smak ze zdrowym działaniem.

Planowana kampania reklamowa obejmie spoty telewizyjne, reklamy w magazynach dziecięcych oraz czasopismach dla rodziców. Agencja zajmie się także działaniami z zakresu BTL oraz organizacją i prowadzeniem eventów promocyjnych. W planach jest także stworzenie serii kreskówek oraz zaproszenie dzieci do udziału w konkursie rysunkowym.
Za obsługę marki „Zhivchik” odpowiadają po stronie S4 Ukraine: Ivan Filimonov – client service director, Yuriy Yudenko – strategic planning director oraz Olga Kruglenko – PR & media manager.

Są to pierwsze działania, które S4 Ukraine przeprowadzi dla tego klienta. Kijowska placówka Agencji Reklamowej S4 działa na Ukrainie od sierpnia 2006 roku. Jej development directorem jest Jakub Oleksy, a dyrektorem kreatywnym – Michael Heidtman.
Obaj pracowali wcześniej w polskim oddziale agencji.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764