logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 Ukraine promuje naturalne napoje „Zhivchik”

  PR 08.02.2007, przeczytano 746 razy
ilustracjastrzałka

Kijowski oddział Agencji Reklamowej S4 rozpoczął współpracę z jednym z wiodących ukraińskich browarów - firmą Obolon, która jest także producentem napojów bezalkoholowych. W ramach podpisanej umowy na obsługę w 2007 roku, S4 Ukraine zajmie się działaniami pro-sprzedażowymi dla napoju „Zhivchik”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-ukraine-promuje-naturalne-napoje-zhivchik,5082,artykul.html

„Zhivchyk” to naturalny napój, tworzony na bazie wody artezyjskiej oraz soków owocowych, wzbogacany witaminami. Polecany jest szczególnie dla osób żyjących aktywnie – dzieci i dorosłych, ponieważ wzmacnia system odpornościowy i działa energetyzująco. Produkt kierowany jest do rodzin z klasy średniej, żyjących w dużych miastach i dbających o zdrowe odżywianie. Jednak konkretną grupą docelową zaplanowanych działań są dzieci w przedziale wiekowym 4-7 lat oraz ich matki.

Napój sprzedawany jest na rynku od siedmiu lat i zdobył mocną pozycję w swojej kategorii. Zadaniem S4 Ukraine będzie uczynienie z niego lidera segmentu oraz zwiększenie wyników sprzedaży, a także uświadomienie konsumentom, iż jest to produkt łączący dobry smak ze zdrowym działaniem.

Planowana kampania reklamowa obejmie spoty telewizyjne, reklamy w magazynach dziecięcych oraz czasopismach dla rodziców. Agencja zajmie się także działaniami z zakresu BTL oraz organizacją i prowadzeniem eventów promocyjnych. W planach jest także stworzenie serii kreskówek oraz zaproszenie dzieci do udziału w konkursie rysunkowym.
Za obsługę marki „Zhivchik” odpowiadają po stronie S4 Ukraine: Ivan Filimonov – client service director, Yuriy Yudenko – strategic planning director oraz Olga Kruglenko – PR & media manager.

Są to pierwsze działania, które S4 Ukraine przeprowadzi dla tego klienta. Kijowska placówka Agencji Reklamowej S4 działa na Ukrainie od sierpnia 2006 roku. Jej development directorem jest Jakub Oleksy, a dyrektorem kreatywnym – Michael Heidtman.
Obaj pracowali wcześniej w polskim oddziale agencji.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR powołało nową Radę Związku
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków ZFPR wybrano Radę Związku na lata 2021-2023. Radę powołano 4 marca 2021 roku i składa się ona obecnie z pięciu przedstawicieli zrzeszonych agencji.
8 marca, w dzień kobiet, rozmową z Ewą Ulicz, marketing managerem w IGT, Shark Agency zainauguruje cykl podcastów poświęcony kobietom, które pracują w branży rozrywkowej. Tytuł podcastu to Dama Karo.
Krakowska agencja PromoTraffic wspiera markę Green Cell w zakresie SEO, kampanii Google Ads oraz tworzenia treści na rynku polskim, niemieckim oraz brytyjskim.
Nowy raport dentsu nakreśla długoterminowe trendy konsumenckie, które będą kształtować następną dekadę. Badanie Consume Vision pokazuje, jak pandemia przyspieszyła wiele długoterminowych trendów, przed którymi stoją marki. Raport oparty jest o dogłębne wywiady ze światowej sławy futurystami, naukowcami, autorami i ekspertami oraz badania konsumenckie.
Sławek Wala jako nowy chief technology officer w VMLY&R Poland
W marcu 2021 roku do zespołu VMLY&R Poland na stanowisko chief technology officer (CTO) dołączył Sławek Wala. Jego zadaniem jest właściwe zapewnianie wysokiej jakości oferty technologicznej 350-osobowej agencji, dalszy rozwój kompetencji 60-osobowego zespołu developerskiego oraz wsparcie firmy w budowaniu nowych możliwości biznesowych na poziomach lokalnym i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764