Kijowski oddział Agencji Reklamowej S4 rozpoczął współpracę z jednym z wiodących ukraińskich browarów - firmą Obolon, która jest także producentem napojów bezalkoholowych. W ramach podpisanej umowy na obsługę w 2007 roku, S4 Ukraine zajmie się działaniami pro-sprzedażowymi dla napoju „Zhivchik”.
„Zhivchyk” to naturalny napój, tworzony na bazie wody artezyjskiej oraz soków owocowych, wzbogacany witaminami. Polecany jest szczególnie dla osób żyjących aktywnie – dzieci i dorosłych, ponieważ wzmacnia system odpornościowy i działa energetyzująco. Produkt kierowany jest do rodzin z klasy średniej, żyjących w dużych miastach i dbających o zdrowe odżywianie. Jednak konkretną grupą docelową zaplanowanych działań są dzieci w przedziale wiekowym 4-7 lat oraz ich matki.
Napój sprzedawany jest na rynku od siedmiu lat i zdobył mocną pozycję w swojej kategorii. Zadaniem S4 Ukraine będzie uczynienie z niego lidera segmentu oraz zwiększenie wyników sprzedaży, a także uświadomienie konsumentom, iż jest to produkt łączący dobry smak ze zdrowym działaniem.
Planowana kampania reklamowa obejmie spoty telewizyjne, reklamy w magazynach dziecięcych oraz czasopismach dla rodziców. Agencja zajmie się także działaniami z zakresu BTL oraz organizacją i prowadzeniem eventów promocyjnych. W planach jest także stworzenie serii kreskówek oraz zaproszenie dzieci do udziału w konkursie rysunkowym.
Za obsługę marki „Zhivchik” odpowiadają po stronie S4 Ukraine: Ivan Filimonov – client service director, Yuriy Yudenko – strategic planning director oraz Olga Kruglenko – PR & media manager.
Są to pierwsze działania, które S4 Ukraine przeprowadzi dla tego klienta. Kijowska placówka Agencji Reklamowej S4 działa na Ukrainie od sierpnia 2006 roku. Jej development directorem jest Jakub Oleksy, a dyrektorem kreatywnym – Michael Heidtman.
Obaj pracowali wcześniej w polskim oddziale agencji.
Źródło: S4