logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 wizerunkowo dla Joanny

  PR 21.01.2007, przeczytano 808 razy

Agencja Reklamowa S4 wygrała przetarg rozpisany przez Laboratorium Kosmetyczne Joanna na kampanię wizerunkową dla dwóch produktów – Sensual i Naturia. Akcja, która obejmie działania z zakresu ATL zaplanowana jest na drugą połowę 2007 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-wizerunkowo-dla-joanny,5009,artykul.html

W wyniku wygranego przetargu S4 nawiązało współpracę z Laboratorium Kosmetycznym Joanna. Już teraz Agencja rozpoczyna pierwsze prace z zakresu multimediów nad stroną firmową – www.joanna.pl.

Oprócz nich w planie są działania wizerunkowe dla dwóch brandów – kosmetyków do depilacji ciała Sensual oraz farb do włosów Naturia Color. Kampania, która odbędzie się w drugiej połowie tego roku, obejmie reklamę prasową w ogólnopolskich magazynach konsumenckich.

Ze strony Laboratorium Kosmetycznego Joanna nadzorem nad akcją zajmie się Krzysztof Raczyński - specjalista ds. marketingu. Natomiast ze strony Agencji S4 za działania prowadzone dla Joanny odpowiadają: Andrzej Zawadzki - client service director oraz Sylwia Zdulska - account manager.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764