logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 wygrywa przetarg Euro RTV AGD na kampanię

  PR 02.09.2015, przeczytano 1725 razy

Sieć elektromarketów EURO RTV AGD rozpoczyna akcję promocyjną, dedykowaną produktom przydatnym w szkole. Za kreację towarzyszącej jej kampanii odpowiada Agencja Reklamowa S4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-wygrywa-przetarg-euro-rtv-agd-na-kampanie-,25861,artykul.html

RTV EURO AGD to wyspecjalizowana sieć detaliczna, lider rynku RTV i AGD w Polsce. Organizowana przez nią akcja promocyjna „Mój kandydat na wrzesień”, dedykowana jest głównie sprzętom pomocnym w nauce – laptopom, smartfonom, chociaż na liście „kandydatów” znajdują się też produkty promocyjne z innych kategorii.

Za koncept kreatywny akcji, przygotowanie KV i hasła promocyjnego odpowiada agencja S4. Nad projektami pracował zespół agencji, który współpracował już wcześniej punktowo z RTV EURO AGD przy komunikacji innych akcji promocyjnych – ze strony client service Monika Skalska i Paulina Trznadel oraz Norbert Wawro i Piotr Żarczyński z działu kreacji.

Źródło: Agencja Reklamowa S4

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764