logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 z akcją promocyjną dla marki Unimil

   24.05.2011, przeczytano 3214 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla marki Unimil akcję promocyjną ''Wygraj NIC'', która będzie trwała do 10 lipca. Współpraca obu firm jest wynikiem przetargu wygranego przez S4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-z-akcja-promocyjna-dla-marki-unimil,12591,artykul.html

Ogólnopolska akcja ''Wygraj NIC'' to konkurs skierowany do klientów marki Unimil Skyn, w którym mogą oni wygrać vouchery na wyjazd na Ibizę, czytniki e-book Amazon Kindle oraz pendrive 8 gb. Każdy uczestnik konkursu wygrywa również ''Nowe Inspiracje Cielesne'', które możne znaleźć na www.skyn.pl.

Zaproponowana przez S4 idea konkursu nawiązuje do hasła marki ''...Jakbyś nie miał nic na sobie''. Promocja, w której wygrywa się NIC ma być zaprzeczeniem standardowego pomysłu na akcję konkursową. Pod skrótem ''NIC'' kryją się nagrody, przemianowane w celu dopasowania do akcji, w tym Nowe Inspiracje Cielesne, czyli pozycje ''Kamasutry'' w 3D udostępnione na stronie konkursowej. Do zadań agencji należały przygotowanie idei konkursu, opracowanie mechaniki, dobór nagród, a także obsługa reklamowa i multimedialna akcji oraz produkcja materiałów promocyjnych.

Konkurs kierowany jest głównie do młodych osób z dużych miast, aktywnych, otwartych na świat i nowości, poszukujących nowych wrażeń oraz wybierających produkty wysokiej jakości. Jego cele to przede wszystkim zwiększenie świadomości top of mind Unimil Skyn, a także zbudowanie więzi pomiędzy klientami a marką, rozwijanie wizerunku Unimil Skyn jako marki prezerwatyw zapewniającej naturalne doznania oraz zachęcenie do wypróbowania produktu.

W akcji może wziąć udział ten, kto zakupi opakowanie prezerwatyw Unimil Skyn i zachowa paragon z tego zakupu, a następnie wyśle SMS z hasłem ''NIC'' na podany numer konkursowy. Aby wygrać, należy jak najszybciej odpowiedzieć na pytanie konkursowe przesłane w informacji zwrotnej.

W S4 za działania dla tego klienta odpowiada duży zespół, obejmujący osoby z działów client service, strategia, multimedia, kreacja, DTP, produkcja oraz PR. Zespołem kieruje Magda Łucek - account manager.

Źródło: Agencja Reklamowa S4
www.skyn.pl


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network uruchamia spektakularny ekran w Katowicach
Screen Network uruchomiło Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie – tuż obok, na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. Firma określa uruchomienie nośnika jako powstanie „śląskiego Times Square”.
Creative Brand Stories realizuje strefy Tiger Energy Drink
Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. 
Samsung Display Roadshow: Visual Experience Transformation – podsumowanie
13 czerwca 2024 roku w Krakowie odbyła się konferencja wieńcząca trasę Samsung Display Roadshow “Visual Experience Transformation”, która przyniosła niezwykłe doświadczenia i inspiracje. Cykl obejmował pięć miast (Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków) i trwał od 16 maja do 13 czerwca, gromadząc łącznie ponad 400 gości. Samsung Display...
Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside
Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764