logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 z kampanią dla Nivea

  PR 26.02.2014, przeczytano 1591 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Reklamowa S4, na mocy wygranego przetargu, odpowiada za koncept kreatywny kampanii sprzedażowej Blue Month Winter przygotowanej na zlecenie firmy NIVEA Polska Sp. z o. o. Akcja obejmująca zasięgiem Polskę, Litwę, Łotwę oraz Estonię potrwa do końca marca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-z-kampania-dla-nivea,20985,artykul.html

Zadaniem S4 było opracowanie konceptu kreatywnego kampanii sprzedażowej Blue Month Winter dla wszystkich produktów marki. Komunikacja będzie widoczna w prasie (wyłącznie Polska), Internecie, punktach sprzedaży oraz na billboardach.

Ze strony agencji za działania dla tego klienta odpowiadają: Magdalena Czaczkowska – group account manager, Paulina Trznadel – account executive, Katarzyna Kijas – senior strategic planner oraz team kreatywny: Łukasz Skalik – creative group head, Andżelika Zboch – senior art director, Bartłomiej Piechocki – art director, Bernadeta Olej – junior art director, Piotr Żarczyński – senior copywriter, Magdalena Filipowska – copywriter. Po stronie Klienta była to Alicja Szmańda – junior pos activation manager.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764