Agencja Reklamowa S4, na mocy wygranego przetargu, odpowiada za koncept kreatywny kampanii sprzedażowej Blue Month Winter przygotowanej na zlecenie firmy NIVEA Polska Sp. z o. o. Akcja obejmująca zasięgiem Polskę, Litwę, Łotwę oraz Estonię potrwa do końca marca.
Zadaniem S4 było opracowanie konceptu kreatywnego kampanii sprzedażowej Blue Month Winter dla wszystkich produktów marki. Komunikacja będzie widoczna w prasie (wyłącznie Polska), Internecie, punktach sprzedaży oraz na billboardach.
Ze strony agencji za działania dla tego klienta odpowiadają: Magdalena Czaczkowska – group account manager, Paulina Trznadel – account executive, Katarzyna Kijas – senior strategic planner oraz team kreatywny: Łukasz Skalik – creative group head, Andżelika Zboch – senior art director, Bartłomiej Piechocki – art director, Bernadeta Olej – junior art director, Piotr Żarczyński – senior copywriter, Magdalena Filipowska – copywriter. Po stronie Klienta była to Alicja Szmańda – junior pos activation manager.