logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 z kampanią „Dobra diagnoza – zdrowe dzieciństwo”

  PR 24.06.2007, przeczytano 876 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się kampania społeczna „Dobra diagnoza – zdrowe dzieciństwo”, której pomysłodawcą i organizatorem wykonawczym jest Agencja Reklamowa S4. Jest ona odpowiedzialna za kompleksowe działania reklamowe oraz PR na rzecz tej akcji, za którą odpowiada krakowska Fundacja „Zdrowie dziecka”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-z-kampania-dobra-diagnoza--zdrowe-dziecinstwo,5745,artykul.html

Celem przygotowanej akcji społecznej jest zwrócenie uwagi krakowian na znaczenie diagnostyki szpitalnej i uświadomienie im, że uzyskanie profesjonalnej pomocy medycznej dla dzieci nie musi być trudne. Kampania „Dobra diagnoza – zdrowe dzieciństwo” ma za zadanie zwiększyć świadomość społeczną znaczenia szybkiej, dokładnej i dobrze postawionej diagnozy w procesie leczenia, a równocześnie pokazać, że najnowsze metody diagnostyczne i lecznicze są powszechnie dostępne.

Głównym organizatorem działań jest Fundacja „Zdrowie Dziecka”, działająca przy Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym im. św. Ludwika, który jest partnerem merytorycznym akcji. W ramach kampanii zorganizuje on Dni Otwarte poświęcone diagnozie chorób dróg oddechowych oraz badaniom chorób narządu ruchu u dzieci.

Organizacją działań reklamowych oraz pozyskiwaniem partnerów zajęła się Agencja Reklamowa S4. To ona przygotowała również strategię, kreację i materiały multimedialne na rzecz akcji, a także zajęła się działaniami PR, m.in. organizacją konferencji prasowej oraz przygotowaniem regularnych newsletterów dla dziennikarzy, notek i artykułów. Kampania rozpoczęła się na ulicach Krakowa i w mediach 1 czerwca, w Dniu Dziecka i będzie trwała do końca lipca. Obejmuje ona citylighty, billboardy, a także autobusy miejskie, spoty radiowe, reklamę prasową oraz plansze przed seansami kinowymi.

W akcję włączyły się użyczając swoje nośniki: AMS, Dziennik Polski, MPK, Multikino, Radio Kraków, Radio Złote Przeboje, Radio Roxy FM i Radio VOX oraz Telewizja Kraków.

Udział wszystkich partnerów akcji ma charakter charytatywny, za co Fundacja „Zdrowie dziecka” serdecznie im dziękuje.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764