logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 z konkursem „Design It Yourself” dla Flügger

  PR 03.11.2017, przeczytano 742 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Design It Yourself” ruszył 1 października konkurs marki Flügger kierowany do projektantów wnętrz oraz towarzyszące mu działania promocyjne. Za opracowanie konceptu kreatywnego, mechaniki, pomysłu na nagrody oraz działania wspierające odpowiada Agencja Reklamowa S4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-z-konkursem-_design-it-yourself_-dla-fl%C3%BCgger,34360,artykul.html

Konkurs „Design It Yourself”, organizowany przez markę Flügger, dedykowany jest projektantom wnętrz, który w swojej pracy kierują się wyobraźnią i nie boją się tworzenia nieszablonowych projektów. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu kreatywnej aranżacji wnętrza wybranego pomieszczenia domu lub mieszkania, która odda niepowtarzalny styl projektanta i powstanie z wykorzystaniem min. 2 produktów marki Flügger.

Wśród przewidzianych nagród znajdują się: wyjazd do światowej stolicy minimalizmu na Stockholm Design Week oraz nagrody finansowe w wysokości 5000 i 3000 zł.  Dodatkową nagrodą dla 3 zwycięzców oraz 5 wyróżnionych osób jest zaproszenie do gdańskiej siedziby marki Flügger na spotkanie z projektantem marki Fiona Wall Design - Maciejem Wojcickim.

Agencja Reklamowa S4 opracowała koncept kreatywny wraz z mechaniką konkursu, stworzyła KV konkursu, odpowiadała za kwestię nagród dla zwycięzców. Dodatkowo po stronie agencji znalazło się stworzenie portalu www.fluggerdesign.pl oraz przygotowanie nośników do kampanii w Internecie, obejmującej m.in. portale takie jak: urzadzamy.pl, ladnydom.pl, dekoria.pl, vogue.com.pl.

Konkurs ruszył 1 października i potrwa do końca listopada 2017. Po stronie agencji S4 za realizację projektu odpowiada zespół projektowy tworzony przez: Agatę Pęzioł, Łukasza Machejka, Elżbietę Łapczyńską, Macieja Urbanka oraz Norberta Wawro. Po stronie marki Flügger za koordynacje prac odpowiada Karolina Murawska- Marketing Specialist.

Źródło: S4

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764