Agencja Reklamowa S4 przygotowała ogólnopolską akcję promocyjną „Podwójna ochrona na zimę” dla Goodyear Dunlop Tires Polska. Celem działań jest wsparcie sprzedaży opon z rodziny Kristall Montero – marki Fulda.
Ogólnopolska akcja „Podwójna ochrona na zimę” przygotowana przez Agencję Reklamową S4 rozpoczęła się 1 października i potrwa do 15 listopada 2009. Obejmuje ona działania promocyjne kierowane do użytkowników dróg, którzy przy zakupie kompletu opon z rodziny Kristall Montero otrzymają komplet kosmetyków samochodowych Autoland Gratis oraz do serwisów samochodowych, których pracownicy biorąc udział w konkursie motywacyjnym dla sprzedawców będą mogli zdobyć atrakcyjne nagrody.
Akcji towarzyszy kampania w mediach obejmująca prasę (Auto Świat i Motor), Internet (serwis fulda-promocja.pl), radio (Radio Zet, RMF FM, RMF Maxxx i Program III Polskiego Radia), materiały POS. Zadaniem powierzonym S4 było przygotowanie mechanizmu promocji oraz koncepcji kreatywnej kampanii. Osobami odpowiedzialnymi za te działania w S4 są: Monika Wysocka – account manager, Anna Jaroszyńska – strategic planner oraz Agnieszka Meder – art director. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Źródło: S4