logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 z promocją dla Fuldy

  PR 08.11.2009, przeczytano 685 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Reklamowa S4 przygotowała ogólnopolską akcję promocyjną „Podwójna ochrona na zimę” dla Goodyear Dunlop Tires Polska. Celem działań jest wsparcie sprzedaży opon z rodziny Kristall Montero – marki Fulda.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-z-promocja-dla-fuldy,9738,artykul.html

Ogólnopolska akcja „Podwójna ochrona na zimę” przygotowana przez Agencję Reklamową S4 rozpoczęła się 1 października i potrwa do 15 listopada 2009. Obejmuje ona działania promocyjne kierowane do użytkowników dróg, którzy przy zakupie kompletu opon z rodziny Kristall Montero otrzymają komplet kosmetyków samochodowych Autoland Gratis oraz do serwisów samochodowych, których pracownicy biorąc udział w konkursie motywacyjnym dla sprzedawców będą mogli zdobyć atrakcyjne nagrody.

Akcji towarzyszy kampania w mediach obejmująca prasę (Auto Świat i Motor), Internet (serwis fulda-promocja.pl), radio (Radio Zet, RMF FM, RMF Maxxx i Program III Polskiego Radia), materiały POS. Zadaniem powierzonym S4 było przygotowanie mechanizmu promocji oraz koncepcji kreatywnej kampanii. Osobami odpowiedzialnymi za te działania w S4 są: Monika Wysocka – account manager, Anna Jaroszyńska – strategic planner oraz Agnieszka Meder – art director. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764