logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 ze stoiskami Category Theater dla Kompanii Piwowarskiej

  PR 19.03.2008, przeczytano 1005 razy

Pierwsze stoisko Category Theater przygotowane przez Agencję Reklamową S4 w ramach współpracy z Kompanią Piwowarską zostało otworzone w połowie stycznia w Krakowie, a następne dwa kolejno w Kielcach i w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-ze-stoiskami-category-theater-dla-kompanii-piwowarskiej,6985,artykul.html

Agencja Reklamowa S4 na mocy wygranego przetargu zrealizowała dla Kompanii Piwowarskiej projekt Category Theater. Celem tego stoiska, które znajdzie się na powierzchni sklepowej hipermarketów jest wizualizacja stałej ekspozycji piwnej. Na nowych stoiskach segmenty piwa są wyraźnie i atrakcyjnie oznaczone wg swoich nazw: smakowe, importowane, mocne oraz jasne pełne. Ma to pomóc klientom w zakupach i ułatwić im odnalezienie szukanego produktu.

Po stronie Agencji S4 znalazły się kompleksowe działania: stworzenie koncepcji zabudowy, produkcja i instalacja stoiska. Obecnie po otwarciu pierwszych stoisk badana będzie ich użyteczność oraz zadowolenie klientów z projektu. Po pozytywnych wynikach nowa zabudowa zostanie też wprowadzona do innych polskich hipermarketów.

Ze strony Kompanii Piwowarskiej osobami odpowiedzialnymi za projekt są Jerzy Wasilewski i Maciej Demski. W skład zespołu Agencji Reklamowej S4 pracującego nad projektem Category Theater weszli: Agnieszka Cachro – group account manager, Magda Łucek – senior account executive, Marcin Samek – strategic planning director oraz Wojciech Pleti – creative director.

Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Do jej portfela marek należy TYSKIE (ulubione piwo Polaków), ŻUBR (druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży), LECH, Dębowe Mocne, Pilsner Urquell, Redd's, Dog in the Fog, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro oraz Wojak i Gingers. Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa - SABMiller plc. Grupa obecna jest w ponad 60 krajach na sześciu kontynentach, a jej portfel obejmuje ponad 150 silnych marek.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Duże zmiany na rynku agencji PR
43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast...
Krajowa Grupa Spożywcza S.A., największy państwowy producent żywności w Polsce, rozpoczyna współpracę z agencją social&digital 360 - sayHi.agency. Partnerstwo koncentruje się na działaniach wspierających promocję marki „Polskie Przetwory” w social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino. Agencja odpowiada za przygotowanie kreacji reklamowych,...
Zondacrypto przedłuża współpracę z Rakowem Częstochowa
Po dwóch latach owocnej współpracy, zondacrypto oraz Raków Częstochowa ogłaszają przedłużenie umowy sponsorskiej o kolejne 3 lata. W ramach nowego porozumienia, zondacrypto nabywa prawa do nazwy stadionu. Raków rozegrał debiutancki mecz na zondacrypto Arena.
Piątnica promuje twarogi
OSM Piątnica rusza z intensywną kampanią promującą twarogi – jedną ze swoich najbardziej rozpoznawalnych i cenionych kategorii. Kampania obejmuje zarówno nowy twaróg w kostce, jak i uwielbiane przez konsumentów twarogi w klinku – tłusty, półtłusty i chudy. Działania promocyjne prowadzone będą od 12 maja do 15 czerwca w telewizji i w...
Dwa to więcej niż jeden: Twix z nową platformą komunikacyjną
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix ruszyła w Polsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego – bo Twix oferuje coś dobrego, i to razy dwa, nawiązując do unikalnej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764