logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

S4 ze stoiskami Category Theater dla Kompanii Piwowarskiej

  PR 19.03.2008, przeczytano 944 razy

Pierwsze stoisko Category Theater przygotowane przez Agencję Reklamową S4 w ramach współpracy z Kompanią Piwowarską zostało otworzone w połowie stycznia w Krakowie, a następne dwa kolejno w Kielcach i w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/s4-ze-stoiskami-category-theater-dla-kompanii-piwowarskiej,6985,artykul.html

Agencja Reklamowa S4 na mocy wygranego przetargu zrealizowała dla Kompanii Piwowarskiej projekt Category Theater. Celem tego stoiska, które znajdzie się na powierzchni sklepowej hipermarketów jest wizualizacja stałej ekspozycji piwnej. Na nowych stoiskach segmenty piwa są wyraźnie i atrakcyjnie oznaczone wg swoich nazw: smakowe, importowane, mocne oraz jasne pełne. Ma to pomóc klientom w zakupach i ułatwić im odnalezienie szukanego produktu.

Po stronie Agencji S4 znalazły się kompleksowe działania: stworzenie koncepcji zabudowy, produkcja i instalacja stoiska. Obecnie po otwarciu pierwszych stoisk badana będzie ich użyteczność oraz zadowolenie klientów z projektu. Po pozytywnych wynikach nowa zabudowa zostanie też wprowadzona do innych polskich hipermarketów.

Ze strony Kompanii Piwowarskiej osobami odpowiedzialnymi za projekt są Jerzy Wasilewski i Maciej Demski. W skład zespołu Agencji Reklamowej S4 pracującego nad projektem Category Theater weszli: Agnieszka Cachro – group account manager, Magda Łucek – senior account executive, Marcin Samek – strategic planning director oraz Wojciech Pleti – creative director.

Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Do jej portfela marek należy TYSKIE (ulubione piwo Polaków), ŻUBR (druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży), LECH, Dębowe Mocne, Pilsner Urquell, Redd's, Dog in the Fog, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro oraz Wojak i Gingers. Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa - SABMiller plc. Grupa obecna jest w ponad 60 krajach na sześciu kontynentach, a jej portfel obejmuje ponad 150 silnych marek.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764