Pierwsze stoisko Category Theater przygotowane przez Agencję Reklamową S4 w ramach współpracy z Kompanią Piwowarską zostało otworzone w połowie stycznia w Krakowie, a następne dwa kolejno w Kielcach i w Warszawie.
Agencja Reklamowa S4 na mocy wygranego przetargu zrealizowała dla Kompanii Piwowarskiej projekt Category Theater. Celem tego stoiska, które znajdzie się na powierzchni sklepowej hipermarketów jest wizualizacja stałej ekspozycji piwnej. Na nowych stoiskach segmenty piwa są wyraźnie i atrakcyjnie oznaczone wg swoich nazw: smakowe, importowane, mocne oraz jasne pełne. Ma to pomóc klientom w zakupach i ułatwić im odnalezienie szukanego produktu.
Po stronie Agencji S4 znalazły się kompleksowe działania: stworzenie koncepcji zabudowy, produkcja i instalacja stoiska. Obecnie po otwarciu pierwszych stoisk badana będzie ich użyteczność oraz zadowolenie klientów z projektu. Po pozytywnych wynikach nowa zabudowa zostanie też wprowadzona do innych polskich hipermarketów.
Ze strony Kompanii Piwowarskiej osobami odpowiedzialnymi za projekt są Jerzy Wasilewski i Maciej Demski. W skład zespołu Agencji Reklamowej S4 pracującego nad projektem Category Theater weszli: Agnieszka Cachro – group account manager, Magda Łucek – senior account executive, Marcin Samek – strategic planning director oraz Wojciech Pleti – creative director.
Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Do jej portfela marek należy TYSKIE (ulubione piwo Polaków), ŻUBR (druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży), LECH, Dębowe Mocne, Pilsner Urquell, Redd's, Dog in the Fog, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro oraz Wojak i Gingers. Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa - SABMiller plc. Grupa obecna jest w ponad 60 krajach na sześciu kontynentach, a jej portfel obejmuje ponad 150 silnych marek.
Źródło: S4