logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Są już zwycięzcy pierwszej edycji PR Wings

   20.09.2021, przeczytano 474 razy
ilustracjastrzałka

Znamy zwycięzców pierwszej edycji PR Wings - nowego konkursu w branży public relations. Na uroczystej gali podczas Kongresu Profesjonalistów w Rzeszowie 16 września wręczono statuetki zwycięzcom w 12 kategoriach, 25 wyróżnień oraz jedną Nagrodę Specjalną od społeczności Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) - Organizatora konkursu. Także po raz pierwszy została przyznana wyjątkowa Nagroda im. Andrzeja Stolarczyka, którą od teraz co roku nagradzana będzie osoba o wybitnych zasługach dla całej branży Public Relations w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sa-juz-zwyciezcy-pierwszej-edycji-pr-wings,393056,artykul.html

Audytorem Konkursu jest Kancelaria MDDP Olkiewicz i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych. Partnerem Strategicznym jest Press Service Monitoring Mediów a Partnerem Głównym konkursu PR Wings - Polska Agencja Prasowa

Celem konkursu PR Wings jest promowanie profesjonalnych, etycznych oraz wyróżniających się praktyk z zakresu public relations i komunikacji. Pierwsza, historyczna edycja konkursu została przeprowadzona w brawurowym tempie. Ogłoszona w lipcu br. w ciągu zaledwie miesiąca zgromadziła aż 80 zgłoszeń, które nadesłały agencje PR, wiele przedsiębiorstw, NGO’s jak i podmioty administracji publicznej. Zgłoszenia oceniło Jury składające się z 27 uznanych autorytetów w branży spoza SAPR. Prestiż nagród w PR Wings zapewnić ma nie tylko wybór dokonany przez jurorów o najwyższych kwalifikacjach i autorytetach oraz niezależnych od Organizatora. Jak w słynnych Oscarach, ich wyjątkowość wynika też z tego, że w każdej kategorii jest tylko jeden zwycięzca spośród trzech wyróżnionych nominacją.

- Poziom prac był w większości wysoki, a niektóre pomysły i realizacje wyjątkowe. A trzeba przy tym pamiętać, że powstawały w trudnym czasie pandemii, co zdecydowanie nie ułatwiało zadania. Z drugiej strony pojawiło się dużo projektów z zakresu odpowiedzialnego biznesu i to jest niezwykle budujące – powiedział Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska, Przewodniczący Jury.

- Bardzo pozytywnie oceniamy pierwszą odsłonę PR Wings, po samej liczbie zgłoszeń widać, że udało nam się zdemokratyzować konkursy PR w Polsce, zwiększyć ich dostępność dla wielu uczestników rynku – powiedział Paweł Trochimiuk, wiceprezes SAPR.

Nagroda im. Andrzeja Stolarczyka to nowa inicjatywa w branży PR, której brakowało. Co roku Stowarzyszenie Agencji Public Relations będzie nim honorować osoby, których wkład w budowę i rozwój branży jest nadzwyczajny i szczególnie duży. Andrzej Stolarczyk to tragicznie zmarły w 2019 r. wybitny pionier public relations w Polsce, twórca jednej z pierwszych agencji PR, były dziennikarz, dr nauk ekonomicznych, wieloletni członek Rady Etyki PR, nauczyciel akademicki i mentor kilku pokoleń studentów komunikacji w Polsce.

Pierwszym laureatem nagrody im. Andrzeja Stolarczyka został Dariusz Tworzydło – wybitny twórca dziesiątek wydarzeń branży PR, książek, publikacji i badań branżowych, programów akademickich, nauczyciel akademicki i pracownik naukowy public relations z kilkudziesięcioletnim dorobkiem i doświadczeniem, praktyk PR.

PR Wings – wyniki

Kategoria : Public Affairs i Lobbying

  • Happy Mother's Day Belarus – białoruska rewolucja kobiet, Publicon

Kategoria: PR korporacyjny

  • Girls Go Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię, Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Kawałek Świata-Media

Kategoria: PR innowacja roku – kampania następnej generacji

  • Ambasadorzy Nowej Bankowości - Aion Bank, Publicon

Kategoria: PR Produktowy

  • Ambasadorzy Nowej Bankowości - Aion Bank, Publicon

Kategoria: Największy wpływ społeczny (CSR)

  • Pierwsza naklejka, która ratuje ludzkie życie, Partner of Promiotion, PKP Polskie Linie Kolejowe

Kategoria: Komunikacja kryzysowa

  • Spirytus na wagę złota, Partner of Promotion

Kategoria: Komunikacja w social media i influencer marketing

  • Kampania Poznaj Polskę z Travelist, Publicon, Travelist

Kategoria: Angażujący event

  • NaJEŻeni w akcji,  Grupa PRC Holding

Kategoria: Zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer

  • Biegam z czystą przyjemnością, Polska Agencja Antydopingowa

Kategoria: Komunikacja Business to Business

  • Conperio - działania PR trampoliną dla biznesu, Partner of Promotion

Kategoria: Efektywność roku

  • Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan’s, Good one PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story

Kategoria : Komunikacja na rynkach międzynarodowych

  • Komunikacja gamy Renault E-TECH w Krajach Bałtyckich, Partner of Promotion, Renault

Nagroda specjalna SAPR (przyznawana przez przedstawicieli agencji SAPR)

  • Komunikacja i zarządzanie kryzysowe procesu szczepień Centrum Medyczne MEDYK, Exacto

Jury Główne Konkursu PR Wings

Podstawowe Jury tworzyły osoby niezależne od organizatora – spoza SAPR. Są to wybitni specjaliści z wiodących polskich korporacji, NGOs, eksperci nowych mediów i marketingu, konsultanci z niezrzeszonych agencji PR, przedstawiciele świata nauki PR oraz organizacji branżowych.

Kuba Antoszewski, Kantar; Maciej Budzich, bloger, influencer Mediafun; Magdalena Budziszewska, T-Mobile; Sebastian Bykowski, Press Service Monitoring Mediów; Beata Chądzyńska, Senior PR Manager, Huawei, Jerzy Ciszewski, publicrelations.pl & Hanami Communications; Łukasz Dominiak, Animex; Łukasz Goździor, Jaguar & Land Rover; Radosław Górecki, Ghelamco; Sebastian Hejnowski, SEC Newgate CEE; Wojciech Jabłczyński, Orange Polska; Magdalena Kępiński, Dyrektor ds. komunikacji Veolia; Anna Kiryjow-Radzka, Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom"; dr inż.; Jacek Kotarbiński, uznany profesjonalista z zakresu digital marketingu; Karolina Łuczak, Provident; Bartek Milczarczyk, Polskie Stowarzyszenie Public Relations; Anna Miotk, Uniwersytet Warszawski; Bohdan Pawłowicz, NASK, Rada Etyki Reklamy; Maksymilian Pawłowski, Leroy Merlin; Magdalena Przysłupska, Fundacja DKMS; Karol Sadaj, AION Bank; prof. Karina Stasiuk-Krajewska, Uniwersytet SWPS Wrocław; Joanna Świerkosz, Accor; Martyna Węgrzyn, Danone; Katarzyna Wilczewska, PEPCO; Piotr Turek, Narodowy Bank Polski; Damian Ziąber, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny i PSPR.

Źródło: Stowarzyszenie Agencji Public Relations

www.sapr.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Graduation Projects 2021 - zgłoszenia do końca miesiąca
Zapraszamy do wzięcia udziału w 20. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich. Prace w postaci ilustracji i krótkiego opisu można wgrywać do 31 października 2021 roku za pomocą formularza zgłoszeniowego.
The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. nagrodzi autorów najciekawszych ekspozycji dla swoich produktów
Do rywalizacji w konkursie „Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” mogą przystąpić studenci kierunków artystycznych, technicznych oraz marketingowych, ale także osoby kreatywne, interesujące się szeroko pojętym projektowaniem użytkowym, designem i marketingiem. Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie nowoczesnej ekspozycji dla...
Konkurs na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch
2. edycja Konkursu na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch za nami. 14 października br. ogłoszono wyniki konkursu skierowanego do grafików - osób zarówno profesjonalnie zajmujących się projektowaniem graficznym, jak i amatorów. Główną nagrodę w postaci 5 tys. przyznano Antoninie Janus-Szybist za pracę pn. Solaris.
W konkursie Power of Content Marketing Awards 2021, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, ING otrzymał Grand Prix. Bank został uznany za trendsettera technologii, formatów i contentu oraz otrzymał 9 nagród, w tym aż 7 złotych. Nagrody za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe wręczono już po raz trzynasty.
Globalny konkurs Samsung #Bespokedesignedbyyou rozstrzygnięty – zobacz zwycięskie projekty
Zadaniem dla uczestników globalnego konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou, który wystartował 7 lipca br., było stworzenie własnej wersji modułowej lodówki Bespoke. Wyniki konkursu zostały ogłoszone 12 pażdziernika w mediach społecznościowych marki. Na drugim miejscu, na ponad 1581 nadesłanych zgłoszeń, znalazła się projektantka z Polski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764