logo
WIADOMOŚCI

Saatchi & Saatchi Is i Estoremedia łączą siły

  PR 18.05.2018, przeczytano 382 razy

Saatchi & Saatchi IS nawiązała partnerską współpracę z eStoreMedia, w ramach której spółki stworzą wspólną ofertę dla międzynarodowych klientów. eStoreMedia odpowiedzialna będzie za dostarczanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych wspomagających marki w przestrzeni eCommerce. Saatchi & Saatchi IS oferować konsulting eCommerce oraz tworzenie, utrzymywanie i optymalizację kontentu marek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/saatchi-and-saatchi-is-i-estoremedia-lacza-sily,36557,artykul.html

- To partnerstwo to kolejny krok w przyszłość – technologia i automatyka wspierające kreowanie i zarządzanie kontentem w środowisku eCommerce. Globalny serwis Saatchi & Saatchi IS rozwija się razem z grupową koncepcją Publicis Commerce, skalowana na wszystkich kontynentach – powiedział Tomasz Pawlikowski, Chairman & CEO of Publicis Communication.

eStoreMedia jest dostawcą rozwiązań technologicznych takich jak: eStoreCheck – platforma do audytu treści w sklepach online, eStoreContent – platforma do zarządzania treściami (PIM) oraz ich syndykacji, eShopper Review Analysis – platforma do analizy treści opinii produktowych.

- eStoreMedia posiada doskonałe rozwiązania, zweryfikowane przez globalnych klientów, takich jak: P&G, Grohe, Nestle, Loreal, Coty, Samsung, Microsoft, Philips. Wpisują się one doskonale w strategię Saatchi & Saatchi IS związaną z automatyzacją usług, wykorzystanie narzędzi analitycznych do wyciągania jeszcze lepszych wniosków konsumenckich i tzw. digital brand intelligence. Cieszę się, że Publicis Communication zyskuje takiego partnera – mówi Krzysztof Andrzejczak CEO Saatchi & Saatchi IS.

- Saatchi & Saatchi IS jest liderem wspierającym od lat globalnych klientów w zakresie tworzenia treści i optymalizacji procesów sprzedażowych w ekosystemie retailerów eCommerce. Nasze połączone siły pozwolą dostarczać klientom jeszcze lepsze rozwiązania jako „one stop shop” – komentuje Bartek Kiełbiński CEO eStoreMedia.

Saatchi & Saatchi IS w ramach swoich kompetencji: bada jakość kontentu publikowanego w sklepach internetowych, projektuje go, dostarcza do e-sklepów, utrzymuje oraz optymalizuje jego konwersję i widoczność w ponad 300 sklepach na całym świecie.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Założycielka przychodni Animal Center wystąpiła w kampanii T-mobile
Kiedy Zofia Gaińska postanowiła założyć własną przychodnię weterynaryjną specjalizującą się w rehabilitacji zwierząt, w Polsce ta dziedzina dopiero kiełkowała. Dziś Animal Center to już dwie placówki w Warszawie oraz kilkanaście tysięcy fanów w mediach społecznościowych. W codziennym kontakcie z klientami Zofia wykorzystuje możliwości internetu, a ostatnio wystąpiła...
Automatic Letter Bender z kompleksową obsługą klienta
Mocną stroną firmy Automatic Letter Bender jest szeroka, kompletna oferta obejmująca zaawansowane technologicznie giętarki do liter 3d, wysokiej jakości plotery frezujące CNC Router Black Series, spawarkę laserową oraz akcesoria do budowy liter 3d– taśmy, kleje, ręczne narzędzia. Jesteśmy znani również z efektywnego serwisu i szybko reagującego Działu Obsługi Klienta.
Brandglow dla Ministerstwa Cyfryzacji
„e-Zamówienia, elektroniczne zamówienia publiczne” to program realizowany przy wsparciu Unii Europejskiej, mający na celu usprawnienie i przyspieszenie procedur związanych z zamówieniami publicznymi. W ramach programu powstanie szereg udogodnień, które z jednej strony pomogą oferentom na prezentację ich ofert z drugiej - instytucjom nadzorującym, pozwolą na pełną kontrolę nad...
Oddział Dziecięcy makowskiego szpitala pełen barw
Dzięki autorskiemu programowi społecznemu FFiL Śnieżka SA „Dziecięcy świat w kolorach”, Oddział Dziecięcy szpitala w Makowie Mazowieckim zyskał nowe oblicze. Jego sale i korytarz ozdobiły kolorowe malunki, wśród których znajdziemy m.in. motywy barwnej łąki z akcentem czerwonych maków, nawiązujących do nazwy miasta. Uroczyste otwarcie odmalowanej...
50 czujników od Eurobanku: 2. edycja kampanii #Bezsmogu
Mysłowice, Jarosław, Turek, Głogów czy Starogard Gdański - to tylko kilka z 50 miejscowości, w których eurobank zainstalował kolejne czujniki smogu w swoich placówkach w ramach 2. edycji kampanii #BezSmogu. Bank zainicjował kampanię w 2017 r. jako swoją odpowiedź na smog – problem społeczny, który dotyczy każdego z nas i z którym trzeba się zmierzyć tu i teraz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone