logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Saatchi & Saatchi Is wśród najbardziej kreatywnych agencji e-commercowych na świecie

  PR 06.09.2018, przeczytano 574 razy

Saatchi & Saatchi Is wśród najbardziej kreatywnych agencji e-commercowych na świecie Saatchi & Saatchi Warsaw (Saatchi & Saatchi IS) znalazła się w najnowszym raporcie The Global Creativity Report, gdzie zajęła 12 pozycję wśród 20 w rankingu Creative eCommerce 2018. Jest tym samym jedyną agencją z regionu CEE wyróżnioną w tej kategorii przez Cannes Lions (autora rankingu) w 2018 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/saatchi-and-saatchi-is-wsrod-najbardziej-kreatywnych-agencji-e-commercowych-na-swiecie,37808,artykul.html

- Kreatywność w eCommerce to temat wciąż rzadko poruszany na lokalnym rynku. Inaczej jest na szczęście na arenie regionalnej i globalnej, gdzie Saatchi & Saatchi IS działa od kilku lat. Nordyki, Wielka Brytania czy Ameryki Północna i Łacińska ogromną uwagę przywiązują właśnie do kreatywności w tej kategorii i doceniają unikatowe połączenie oferty naszych działów strategii eCommerce i designu eCommerce. Takie kompetencje jak Saatchi & Saatchi IS ma niewiele agencji na świecie. Zadowolenie naszych klientów, a teraz też miejsce w The Global Creativity Report to dla nas dowody, że robimy to dobrze – powiedział Konrad Dorabialski, Co-Managing Director, Saatchi & Saatchi IS odpowiedzialny za pion International i eCommerce.

Saatchi & Saatchi IS od lat inwestuje w kompetencje eCommerce. Posiada jeden z największych w Europie dział Design dedykowany tylko i wyłącznie tej kategorii. Na co dzień zespół tworzy rozwiązania dla niemal 40 marek, działając głownie na rynkach globalnych i jest współtwórcą projektów dedykowanych na największe platformy sprzedażowe jak Amazon, Carrefour, Walmart czy Jumbo. Dodatkowo w jego obrębie działa również komórka eCommerce Innovation, odpowiedzialna za research oraz wdrażanie nowych technologii i rozwiązań takich jak: optymalizacje mobilne, rozwiązania Open Source, gamification, aplikacje voice search, VR, AR i 3D.

Kreatywne podejście Saatchi & Saatchi IS do eCommerce - tak wysoko oceniane przez jury Cannes Lions – nie byłoby możliwe, bez zaangażowania ponad 10 osobowego działu Strategii dedykowanemu wyłącznie tej kategorii. Team strategów eCommerce’owych Agencji posiada kompetencje obejmujące szeroki wachlarz usług od identyfikacji i analitycznego scoringu sklepów pozwalające wskazać luki w obecności marki i największy potencjał biznesowy, przez pogłębione badania profilu konsumenta i czynników wpływających na zakup charakterystycznych dla kategorii do planowania i optymalizacji taktycznych działań promocyjnych w marketplacach i sklepach.

Teamy eCommerce Saatchi & Saatchi IS mają na swoim koncie szereg kampanii nagrodzonych na krajowych i zagranicznych festiwalach branżowych m.in. Cannes Lions, Innovation Ad, KTR. Projektem, który załuguje na szczególne wyróżnienie i który znalazł się na shortliście tegorocznej edycji konkursu Cannes Lion w kategorii Creative eCommerce jest Accessibility Project realizowany przez Agencję dla Procter & Gamble. Przy jego tworzeniu Zespół Saatchi & Saatchi IS wykorzystał istniejące technologie dla rozwiązań na polu dostępności w eCommerce. Accessibility Project to nowe podejście do reguł i wytycznych rządzących tradycyjnym myśleniem o projektowaniu UX i dowód na to, że interfejs oraz nawigacja eCommerce może być dostępna dla wszystkich, bez większych zmian w designie strony.

  • Więcej informacji na temat rankingu TUTAJ

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

www.saatchi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764