logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sabina Janocha dołącza do zespołu endorfina events na stanowisku Senior Project Managerki

  PR 07.04.2022, przeczytano 500 razy

Do zespołu endorfina events dołączyła nowa Senior Project Managerka – Sabina Janocha. W endorfinie odpowiada za kompleksową realizację projektów, jak i budowanie oraz dbanie o relacje z Klientami. Wcześniej Project Managerka w agencji Imagine Nation.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sabina-janocha-dolacza-do-zespolu-endorfina-events-na-stanowisku-senior-project-managerki,395400,artykul.html

Sabina z branżą eventową związana jest od 2005 roku. Pierwsze kroki w branży stawiała jako Event Managerka w firmie ATMA, gdzie spędziła blisko dekadę. Następnie rozwijała swoje kompetencje na stanowiskach: Kierowniczki ds. Produkcji w Event Experience, Senior Event Managerki w MyPlace, a bezpośrednio przed endorfina events - Project Managerki w Imagine Nation.

Portfolio realizacji Sabiny obejmuje projekty dla Klientów, takich jak m.in.: Red Bull, PAIH, PLL LOT, Brown Forman, PKN Orlen (Orange Warsaw Marathon i Verva Street Racing), czy Polskie Radio (Lato z Radiem).

W endorfina events Sabina odpowiada za kompleksową realizację projektów oraz relacje z Klientami.

- endorfina events to miejsce, w którym hasło “teamwork” nabiera nowego znaczenia. Jasno ustalone priorytety i zadania pozwalają zachować porządek, co nie przeszkadza we wspieraniu się wzajemnie na każdym etapie i płaszczyźnie realizacji. Wiem, że drzwi moich przełożonych są zawsze otwarte i mogę na nich liczyć. Zespół jest zdecydowanie siłą napędową firmy, a sama integracja między ludźmi jest stale wspierana wieloma inicjatywami stacjonarnymi, jak i podczas pracy zdalnej. - mówi Sabina Janocha, Senior Project Managerka w endorfina events.

Źródło: endorfina events

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764