logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sabina Kwiatkowska dołączyła do zespołu Cape Morris jako People & Culture Manager

  PR 13.01.2023, przeczytano 500 razy
ilustracja

Do teamu agencji strategiczno-kreatywnej dołączyła Sabina Kwiatkowska, która od 20 lat zajmuje się rozwojem pracowników i funkcji HR. W Cape Morris odpowiada za rekrutacje, rozwój zespołu i kultury organizacyjnej, a także wdrożenie rozwiązań z zakresu efektywnego HR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sabina-kwiatkowska-dolaczyla-do-zespolu-cape-morris-jako-people-and-culture-manager,398616,artykul.html

W Cape Morris od zawsze najważniejsi są ludzie. Ich zaangażowanie, rozwój i współpraca przekładają się na realizację skutecznych kampanii i najlepszą obsługę partnerów biznesowych. Dlatego rolą obszaru P&C jest zbudowanie nowoczesnych rozwiązań wspierających dalszy rozwój zespołu i kultury organizacyjnej.

Kwiatkowska pracowała m.in. jako HR Manager w agencji digitalowej Tigers, Lider obszaru rozwoju w Philip Morris oraz Konsultant HR w KPMG, Grupie Oditk i Talent Chase. Od 13 lat pełni rolę Coacha Kariery. Prowadzi warsztaty i szkolenia.

W swoich działaniach stawia na diagnozę potencjału i rozwój pracowników zespołów i firm oraz tworzenie unikalnej kultury organizacyjnej opartej o wspólne wartości. Bardzo chętnie dzieli się wiedzą, prowadząc webinary i występując
na branżowych wydarzeniach – ostatnio np. na temat digital HR.

Źródło: CAPE MORRIS PL SP. Z O.O.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Garnier
Do portfolio klientów beauty agencji Big Picture dołącza Garnier – jeden z największych, globalnych graczy wśród marek kosmetycznych. Współpraca obejmuje szerokie działania komunikacyjne wokół wszystkich trzech kategorii brandu: skin care, hair care i hair color. Wszystkie te obszary łączy Zielona Strategia pt. „Green Beauty”.
Mullenlowe Warsaw wzmocniła kreację i client service
Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o doświadczoną art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.
Agencja Garden of Words wzmacnia zespół PR
Agencja Garden of Words poszerza zespół PR i zatrudnia Martę Bełzę na stanowisku Head of Reputation Management. Marta Miller awansowała i od teraz jako Head of Corporate odpowiadać będzie za rozwój agencji w zakresie pozyskiwania i prowadzenia projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej.
Wśród projektów uchwał na Walne Zgromadzenie znajduje się zmiana firmy spółki na Fabrity Holding S.A. w związku z wiodącym udziałem biznesu software oraz przeglądem opcji strategicznych spółek marketingowych. Zarząd rekomenduje Walnemu Zgromadzeniu wypłatę łącznie 14,5 mln zł dywidendy, co oznacza 6 zł na akcję (2 zł zostało już zaliczkowo...
Pepsi we współpracy z Bedoesem 2115 tworzą nowatorską kampanię
Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym. Aktywacja jest odpowiedzią na kreatywne wrzenie w Generacji Z, której przedstawiciele chcą ze swoją twórczą ekspresją trafić do szerszego grona odbiorców. Ambasadorem kampanii jest jeden z najpopularniejszych raperów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764