logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sady Braci Sadowników - kolejna kampania od Cape Morris

  PR 01.06.2022, przeczytano 387 razy
ilustracjastrzałka

Bracia Sadownicy przenoszą fragmenty swoich owocowych sadów do przestrzeni miejskiej i zachęcają odbiorców do obcowania z naturą w trakcie zabieganego dnia.  Wszystko po to, aby można było bliżej poznać ich produkty. Jak? Odpowiedzią są kreatywne animacje trafnie komentujące rzeczywistość i reklamy idealnie osadzone w najbliższym otoczeniu odbiorców przygotowane przez Agencję Cape Morris.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sady-braci-sadownikow---kolejna-kampania-od-cape-morris,396094,artykul.html

Kampania produktowa, która ruszyła na początku maja, ma na celu przede wszystkim zwiększenie sprzedaży i pokazanie szerokiego portfolio marki. Główną rolę grają tu produkty Braci Sadowników. Odbiorca może poznać całą ofertę m.in. Gęste jabłko, czyli pożywne smoothie; Tarte jabłko - owocowy mus z płatkami musli; Tłoczone jabłko – naturalnie mętny i zdrowy sok; Musujące jabłko - wzbogacone o odrobinę wody i bąbelków; Letnie jabłko - orzeźwiająca lemoniada.

W warstwie wizualnej na pierwszym planie widoczny jest przede wszystkim dobrze wyeksponowany produkt, który w połączeniu z chwytliwym hasłem, celnie komentującym otaczającą rzeczywistość, jest kluczem do złapania uwagi i wejściem w dialog z odbiorcą. Dlaczego? Reklamy są dobrane odpowiednio do panujących warunków pogodowych, ale także do pory dnia, w której pojawiają się na nośnikach. Ten zabieg daje odbiorcy uczucie, że reklama aktywnie towarzyszy mu w codziennym rytmie i pointuje to, co przynosi aura - niemalże jak dobry znajomy lub miły przechodzień, który chciałby nawiązać kontakt. To celowy zabieg działań komunikacyjnych przygotowanych przez Agencję Cape Morris.

Reklamy wyświetlane są na nośnikach LED w dużych miastach w Polsce. Mogą je zobaczyć mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdyni, Katowic, Łodzi, Sopotu, Sosnowca, Szczecina i Zabrza.

Ale to nie wszystko! Od czerwca kampania będzie realizowana także na wybranych dworcach PKP. Komunikacja prowadzona na tego rodzaju nośnikach także będzie skrojona na miarę. Tu agencja Cape Morris odwołała się do miejsca wyświetlania komunikatów. Za pomocą przemyślanie dobranych gier słownych, animacje nawiązują m.in. do znanych wszystkim opóźnień pociągów, przy jednoczesnym odniesieniu do prezentowanych produktów. Dzięki temu ponownie w naturalny, niewymuszony sposób marka chce złapać kontakt z odbiorcą i z przymrużeniem oka zachęcić go do spróbowania całej gamy produktów.

To nie jedyne działania dla Braci Sadowników realizowane przez Cape Morris. Agencja jest autorem kampanii wizerunkowej, która za pośrednictwem dokumentalnych filmów opowiada historię i filozofię marki. Szczerze, prawdziwie i naturalnie - jak to u Braci Sadowników. Całość wieńczy slogan „Ci od jabłek.”, który podkreśla skromność Właścicieli i oddaje wartości firmy. Kreacja zyskała uznanie nie tylko odbiorców, ale także specjalistów z branży, dlatego została wyróżniona nagrodą Effie Awards 2020 w kategorii Smart Budget.

Źródło: Cape Morris

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania marki Calperos
Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła nową kampanię marki Calperos. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle, za obsługę mediową - Initiative (Mediabrands).
Cybersecurity zyskało wysoki priorytet w wielu firmach. Można to zauważyć w polityce bezpieczeństwa dla sieci wewnętrznej, w wytycznych dotyczących aktualizacji, nowych kampaniach uświadamiających przeciwko phishingowi i polityce użytkowania urządzeń mobilnych.
Zmiany w strukturze Endorfina Events
Systematyczne poszerzanie portfolio klientów oraz dynamiczny rozwój agencji endorfina events zainicjował zmiany strukturalne. W trakcie trzeciego kwartału do dyrektorskiego grona dołączyła Anna Rajewska, jako Client Service Director, a Dagmara Berka-Kochańska awansowała na stanowisko Operations Director. Zespołem kreacji zarządza Agnieszka Widera.
Kampania Garage Sound Masters zakończona sukcesem
24 sierpnia odbył się finał aktywacji Garage Sound Masters 2022, która była częścią kampanii realizowanej przez dentsu Creative dla marki Garage. W konkursie na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny zostało nagrodzonych 36 artystów. Celem akcji było wsparcie początkujących muzyków. W głosowaniu wzięło udział ponad 2 tysiące konsumentów.
T-mobile: Startuje nowa kampania „Planeta Ma Znaczenie”
W ramach nowej inicjatywy „Planeta Ma Znaczenie” operator dołączył do tegorocznej akcji „Sprzątanie świata – Polska” i razem z Fundacją Nasza Ziemia posprzątał dno jeziora Durowskiego, z którego wydobyto aż tonę odpadów! T-Mobile zachęca również do nurkowania w szufladach i wymieniania starych telefonów na nagrody w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764