logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sady Braci Sadowników - kolejna kampania od Cape Morris

  PR 01.06.2022, przeczytano 833 razy
ilustracjastrzałka

Bracia Sadownicy przenoszą fragmenty swoich owocowych sadów do przestrzeni miejskiej i zachęcają odbiorców do obcowania z naturą w trakcie zabieganego dnia.  Wszystko po to, aby można było bliżej poznać ich produkty. Jak? Odpowiedzią są kreatywne animacje trafnie komentujące rzeczywistość i reklamy idealnie osadzone w najbliższym otoczeniu odbiorców przygotowane przez Agencję Cape Morris.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sady-braci-sadownikow---kolejna-kampania-od-cape-morris,396094,artykul.html

Kampania produktowa, która ruszyła na początku maja, ma na celu przede wszystkim zwiększenie sprzedaży i pokazanie szerokiego portfolio marki. Główną rolę grają tu produkty Braci Sadowników. Odbiorca może poznać całą ofertę m.in. Gęste jabłko, czyli pożywne smoothie; Tarte jabłko - owocowy mus z płatkami musli; Tłoczone jabłko – naturalnie mętny i zdrowy sok; Musujące jabłko - wzbogacone o odrobinę wody i bąbelków; Letnie jabłko - orzeźwiająca lemoniada.

W warstwie wizualnej na pierwszym planie widoczny jest przede wszystkim dobrze wyeksponowany produkt, który w połączeniu z chwytliwym hasłem, celnie komentującym otaczającą rzeczywistość, jest kluczem do złapania uwagi i wejściem w dialog z odbiorcą. Dlaczego? Reklamy są dobrane odpowiednio do panujących warunków pogodowych, ale także do pory dnia, w której pojawiają się na nośnikach. Ten zabieg daje odbiorcy uczucie, że reklama aktywnie towarzyszy mu w codziennym rytmie i pointuje to, co przynosi aura - niemalże jak dobry znajomy lub miły przechodzień, który chciałby nawiązać kontakt. To celowy zabieg działań komunikacyjnych przygotowanych przez Agencję Cape Morris.

Reklamy wyświetlane są na nośnikach LED w dużych miastach w Polsce. Mogą je zobaczyć mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdyni, Katowic, Łodzi, Sopotu, Sosnowca, Szczecina i Zabrza.

Ale to nie wszystko! Od czerwca kampania będzie realizowana także na wybranych dworcach PKP. Komunikacja prowadzona na tego rodzaju nośnikach także będzie skrojona na miarę. Tu agencja Cape Morris odwołała się do miejsca wyświetlania komunikatów. Za pomocą przemyślanie dobranych gier słownych, animacje nawiązują m.in. do znanych wszystkim opóźnień pociągów, przy jednoczesnym odniesieniu do prezentowanych produktów. Dzięki temu ponownie w naturalny, niewymuszony sposób marka chce złapać kontakt z odbiorcą i z przymrużeniem oka zachęcić go do spróbowania całej gamy produktów.

To nie jedyne działania dla Braci Sadowników realizowane przez Cape Morris. Agencja jest autorem kampanii wizerunkowej, która za pośrednictwem dokumentalnych filmów opowiada historię i filozofię marki. Szczerze, prawdziwie i naturalnie - jak to u Braci Sadowników. Całość wieńczy slogan „Ci od jabłek.”, który podkreśla skromność Właścicieli i oddaje wartości firmy. Kreacja zyskała uznanie nie tylko odbiorców, ale także specjalistów z branży, dlatego została wyróżniona nagrodą Effie Awards 2020 w kategorii Smart Budget.

Źródło: Cape Morris

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764