logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SAL55300 - superzoom Sony z mocowaniem A

  PR 25.07.2012, przeczytano 978 razy
ilustracjastrzałka

Firma Sony wprowadza do oferty nowy teleobiektyw zmiennoogniskowy SAL55300, przeznaczony do zdjęć portretowych oraz do fotografowania natury i sportów ekstremalnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sal55300---superzoom-sony-z-mocowaniem-a,16193,artykul.html

Nowy obiektyw może współpracować ze wszystkimi aparatami α z gniazdem typu A i matrycą obrazu o rozmiarze APS-C. Jego nieduże wymiary i stylowy wygląd idą w parze z atrakcyjną ceną.

Obiektyw pozwala na nastawianie ogniskowych z zakresu od 55 do 300mm, krotność zoomu wynosi zatem 5,5x. Przy maksymalnym zbliżeniu efektywna ogniskowa (w przeliczeniu na format 35mm) osiąga 450 mm, co umożliwia fotografowanie dzikich zwierząt i trzymających w napięciu akcji – jak przy użyciu superteleobiektywu.

Dzięki zastosowaniu bardzo cichego silnika SAM (Smooth Autofocus Motor) obiektyw pozwala na szybkie nastawianie i śledzenie ostrości, zwłaszcza w aparatach z technologią półprzezroczystego lustra. W rezultacie nawet szybko poruszające się obiekty są ostro i wyraźnie ujmowane zarówno na zdjęciach, jak i filmach Full HD.

Zaawansowana konstrukcja optyczna modelu SAL55300 umożliwia pełne wykorzystanie wysokich rozdzielczości nowoczesnych przetworników obrazu. Soczewka ze szkła ED (obardzo małej dyspersji) – stosowana w zaawansowanych obiektywach Sony G – zmniejsza aberrację chromatyczną i poprawia jakość obrazu przy średnich i dużych ogniskowych. Obiektyw imponuje też swoją charakterystyką MTF (funkcją przeniesienia modulacji), co wpraktyce oznacza nieskazitelne odwzorowanie najdrobniejszych szczegółów.

Nowy obiektyw Sony SAL55300 do aparatów z mocowaniem typu A pojawi się w sprzedaży w połowie września 2012 r.

Źródło: Sony

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Szkoda, że taki ciemny. Jedynie SAM może być pomocny w tym przypadku. Sprzęt amatorski.

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764