logo
WIADOMOŚCI

Sales Tube stworzył nowy sklep internetowy dla Stella Pack

Mateusz Zawiślak  PR 10.07.2018, przeczytano 373 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Sales Tube, należąca do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, opracowała i wdrożyła nową stronę internetową dla Stella Pack, producenta artykułów gospodarstwa domowego. Szeroki wachlarz kompetencji oferowany przez Group One umożliwił całościową realizację projektu, od pogłębionej analizy po kreację, stworzenie i promocję nowego sklepu. Należące do Group One SalesTube, Change Serviceplan oraz Value Media były kolejno odpowiedzialne za stworzenie mechanizmu efektywnego funkcjonowania witryny, koncept kreatywny i realizację strategii mediowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sales-tube-stworzyl-nowy-sklep-internetowy-dla-stella-pack,37190,artykul.html

Od dziś rusza nowy sklep internetowy Stella Pack, jednego z głównych producentów artykułów gospodarstwa domowego w Polsce. Na stronie będą dostępne wszystkie produkty oferowane przez Stella Pack, a w szczególności bogaty wybór z serii Stella, Lula oraz Anna Zaradna.

Od stworzenia sklepu internetowego aż po promocję poszczególnych produktów

- Projekt sklepu internetowego Stella Pack składał się z trzech kluczowych elementów: stworzenie mechanizmu funkcjonowania wraz z jego optymalizacją, przygotowanie strategii mediowej oraz zadbanie o kreatywną część projektu, począwszy od wyglądu sklepu internetowego aż po poszczególne kreacje do kampanii mediowej. Skoncentrowanie prac projektowych w ramach jednej struktury Group One zapewniło zarówno kompleksowe podejście do projektu jak i sprawną współpracę na każdym jego etapie – mówi Monika Golec, specjalista ds. e-marketingu w Stella Pack S.A.

Za realizację pierwszego elementu odpowiada w całości agencja SalesTube. To ona na nowo stworzyła sklep internetowy https://sklep.stella.com.pl i zadbała o jego funkcjonalność.

Witryna została przygotowana z wykorzystaniem platformy cs.cart, będącej jednym z najlepszych i najbardziej popularnych na świecie narzędzi do prowadzenia biznesu e-commerce. Ta bardzo wydajna platforma jest dedykowana do większych sklepów, jakim bez wątpienia jest www.sklep.stella.com.pl. Płatności w sklepie można dokonywać za pomocą tradycyjnego przelewu, jak również za pośrednictwem systemu PayU. Jeśli chodzi o dostarczenie zamówienia, kupujący może skorzystać z usług firmy kurierskiej DPD.

Kolejnym elementem jest szeroka internetowa kampania promocyjna nowego sklepu, zaplanowana na wrzesień br., w której wspierane są także marki i produkty oferowane przez producenta. W tej części szczególny nacisk położono na wiodącą markę Anna Zaradna, która na początku 2017 roku zyskała zupełnie nowe logo. Celem działań promocyjnych będzie zatem zwiększenie rozpoznawalności nowego logotypu w grupie docelowej.

Strategię mediową kampanii, za którą odpowiada dom mediowy Value Media, skoncentrowano wokół działań wizerunkowo-świadomościowych, docierających do wybranej grupy docelowej. Ważną rolę odgrywały narzędzia z zakresu wyszukiwania konkurencyjnych produktów i Google Display Network, m.in. remarketing, polegający na wyświetlaniu reklam osobom, które odwiedziły sklep, ale ostatecznie nie dokonały zakupu, czy targetowanie po słowach kluczowych lub do grupy docelowej kobiet. Do wachlarza narzędzi dołączono także kampanię wizerunkową marki na Facebooku wykorzystującą model Reach&Frequency, wdrożono działania generujące ruch na stronie oraz DPA, czyli promocję produktów, które użytkownik oglądał w sklepie. Wśród rekomendowanych formatów znalazły się też personalizowane reklamy na Facebooku wyświetlane osobom, które włożyły wybrane produkty do koszyka, ale ostatecznie ich nie zakupiły.

Nad trzecim elementem, czyli stroną kreatywną przedsięwzięcia czuwa Agencja Change Serviceplan. Opracowała ona wygląd, UX oraz programowała front end sklepu. Przygotowała również komunikację bannerową reklamującą produkty i sklep w internecie wraz z wszystkimi kreacjami i projektami graficznymi.

- Stworzenie i promocja sklepu internetowego dla Stella Pack było dla nas idealnym zadaniem. Przy tego typu projektach niezbędny jest szeroki wachlarz kompetencji technologicznych, kreatywnych i mediowych, którymi dysponujemy w ramach struktury Group One. Dzięki nim mogliśmy zaproponować Klientowi optymalny podział budżetu przy zachowaniu najwyższej jakości obsługi specjalistów z różnych dziedzin – mówi Joanna Czekaj, Managing Director, SalesTube.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kanały kulinarne w systemie rozrywki pokładowej Emirates
Ruszyły autorskie kanały Emirates o posiłkach (Food Channel) i winie (Wine Channel), na których przewoźnik przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.
Już tylko kilka miejsc pozostało na odrębnej ścieżce kształcenia Dziennikarstwo i Public Relations dla tych, którzy chcą kształcić się pod kątem multimedialnego dziennikarstwa połączonego z nowoczesnym marketingiem. Jedyną uczelnią, która oferuje taką specjalizację jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Badanie: Wybory w social mediach - Wassermann deklasuje rywali
14 sierpnia Premier Mateusz Morawiecki poinformował o terminie wyborów samorządowych. “21.10.2018 Polacy zdecydują, kto będzie rządził w samorządach. Niech rozpoczynająca się kampania wyborcza będzie uczciwą konkurencją na dobre propozycje dla Polaków!” – napisał na Twitterze. Wszystkim wiadomo, że 4 listopada odbędzie się druga tura, i że...
Robert Janowski: Na wiosnę nowy program muzyczny
Już wiosną ma ruszyć nowy program Roberta Janowskiego. Wokalista zapowiada, że ponownie będzie gospodarzem quizu o charakterze muzycznym. Twierdzi, że po odejściu z "Jaka to melodia?" nie chciał zostawiać fanów, którzy głośno domagają się jego powrotu na antenę telewizji.
Wideo umacnia pozycję na rynku reklamy digital
Wydatki na reklamę digital video z roku na rok rosną, a udział wideo w rynku digital w ubiegłym roku sięgnął 12,6%. Już przeszło połowa największych polskich reklamodawców decyduje się na promocję w tym kanale, by poszerzyć zasięg swoich kampanii. Ten trend widoczny jest również na platformie PAYBACK. Tylko w ciągu pierwszego półrocza 2018 roku PAYBACK Video odnotowało...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone