logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SALESmanago przejmuje Leadoo

  PR 26.11.2024, przeczytano 287 razy
ilustracja

Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy konwersji Leadoo. Ten przełomowy ruch na europejskim rynku martech znacząco wzmacnia pozycję SALESmanago - lidera SaaS o polskich korzeniach - w segmencie średnich firm e-commerce i rozszerza zasięg geograficzny firmy o kluczowe rynki północnoeuropejskie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salesmanago-przejmuje-leadoo,406613,artykul.html

Fuzja z Leadoo, fińskim pionierem konwersji online, oznacza wspólne, imponujące portfolio ponad 3000 klientów. Zintegrowane narzędzie oferuje zaawansowaną personalizację, precyzyjną identyfikację i segmentację potencjalnych klientów oraz skuteczną konwersję odwiedzających w kupujących. Już teraz SALESmanago obsługuje ponad 158 miliardów transakcji miesięcznie, pozwalając markom takim jak: iSpot, Komputronik, Victoria’s Secret czy 4F osiągnąć średnio dwudziestokrotny ROI przy konkurencyjnym czasie zwrotu z inwestycji.

W połączeniu z innowacyjnymi możliwościami Leadoo w zakresie konwersji, SALESmanago oferuje najlepsze w swojej klasie narzędzia do angażowania i utrzymywania klientów dla branży eCommerce w całej Europie.

"W obliczu rosnącej fragmentacji rynku martech, dostarczamy średniej wielkości firmom eCommerce kompleksowe, a jednocześnie proste w użyciu narzędzie. Łącząc siły z Leadoo, tworzymy platformę, która nie tylko zwiększa sprzedaż, ale fundamentalnie zmienia sposób, w jaki marki budują relacje ze swoimi klientami. To kolejny krok w realizacji naszej strategii zostania liderem w sektorze Customer Engagement Platform w Europie" - podkreśla Brian Plackis-Cheng, dyrektor generalny SALESmanago.

Fredrik Rönnlund, dyrektor generalny Leadoo, dodaje: "Połączenie z SALESmanago to naturalna decyzja biznesowa. Wspólnie możemy zaoferować klientom znacznie większe możliwości rozwoju i lepsze wyniki ich działań marketingowych."

John Messamore, Partner SilverTree Equity - właściciela portfolio powyższych firm zauważa: "SALESmanago i Leadoo to fuzja dwóch innowacyjnych platform wykorzystujących generatywną sztuczną inteligencję, otwierając nowe możliwości synergii”.

Ravi Sharma z Perwyn komentuje: "Ta inwestycja to dopiero początek. W najbliższych miesiącach planujemy kolejne strategiczne partnerstwa, które umocnią pozycję SALESmanago jako wiodącej platformy CEP w Europie".

Źródło: SALESmanago / All 4 Comms

Dodatkowe informacje:

O SALESmanago
SALESmanago, założone w 2012 roku, to europejski dostawca usług SaaS oferujący kompleksową platformę do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP), która dostarcza zaawansowane narzędzia marketingowe, szczególnie dla sektora e-commerce. Z naszych rozwiązań korzysta ponad 2 tys. średniej wielkości firm z całej Europy, w tym takie marki jak iSpot, 4F czy Victoria’s Secret.
Platforma SALESmanago ułatwia klientom pozyskiwanie, konwersję i angażowanie odbiorców dzięki zaawansowanej personalizacji oraz precyzyjnie zaplanowanym ścieżkom zakupowym, opartym na naszym unikalnym modelu wzrostu (Growth Framework). Naszym priorytetem jest zwiększanie przychodów naszych klientów, co potwierdzają wysokie oceny: 8,8/10 na TrustRadius oraz 4,5/5 na Capterra, które odzwierciedlają skuteczność platformy i nasze zaangażowanie w rozwój marek B2C.

O Leadoo
Leadoo to czołowa platforma, która pomaga firmom maksymalnie wykorzystać potencjał ich stron internetowych, umożliwiając identyfikację, angażowanie i konwersję użytkowników.
Wspierając około tysiąca klientów na całym świecie, Leadoo zyskało reputację dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i doskonałej obsłudze klienta. W serwisie recenzji oprogramowania G2 może poszczycić się oceną 4,7/5 oraz statusem lidera i najlepszej platformy do współpracy w kategorii „marketing konwersacyjny”.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy influencerzy organizują nam już Święta?
Święta Bożego Narodzenia są jednym z najbardziej wyczekiwanych momentów w kalendarzu Polaków – czasem pełnym tradycji, rodzinnych spotkań i refleksji. W ostatnich latach można jednak zauważyć zmieniające się podejście do celebracji tych wyjątkowych dni. Pod wpływem mediów społecznościowych, a zwłaszcza działalności influencerów,...
Hand Made dla BMW Motorrad
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad.
Rekordowy finał kampanii Mosznowładcy
W nieco ponad dwa miesiące organizatorzy kampanii Mosznowładcy i wspierające ich instytucje zapewniły aż 18 dni badań na terenie kraju, dzięki czemu przebadano 9039 mężczyzn! To absolutny rekord akcji, pobijający wyniki wszystkich dotychczasowych edycji.
Świąteczna odsłona Symulatora Biedronki w Robloxie
Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry. 
New is Now - Premiery Sharp/NEC na ISE 2025
Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania do wyświetlania obrazu już pod marką Sharp. Technologia dvLED, unikalne projektory z laserem RB, monitory wielkoformatowe oraz interaktywne, cyfrowe plakaty Sharp ePaper, a także oprogramowanie Hiperwall do zarządzania treścią np. ścian video...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764