logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salesmedia w finale European Performance Marketing Awards 2016

  PR 06.06.2016, przeczytano 856 razy
ilustracja

SalesMedia (marka należąca do agencji performance marketingowej Cube Group i dedykowana e-commerce’om) otrzymała 2 nominacje w European Performance Marketing Awards, pierwszej europejskiej edycji prestiżowego konkursu Performance Marketing Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salesmedia-w-finale-european-performance-marketing-awards-2016,28815,artykul.html

Jury – złożone m.in. z ekspertów z Yahoo, Vodafone, RetailMeNot, Criteo i AppNexus – nominowało SalesMedia w kategoriach Best-Managed Affiliate Programme i Best in Technology & Telecoms, za działania marketingowo-sprzedażowe, w ramach programu partnerskiego dla lidera rynku domen Home.pl. SalesMedia to jedyna polska marka, nominowana przez jurorów oceniających konkretne kampanie, w kategoriach Channel (podział na kanały marketingowe) i Vertical (podział na branże).

Jesteśmy zaszczyceni tym, że reprezentujemy polski performance marketing w bardzo ważnych kategoriach, szczególnie kładących nacisk na nowoczesną technologię i gigantyczny potencjał sprzedażowy afiliacji. Docenili nas jurorzy z globalnie rozpoznawalnych marek, umieszczając na liście nominowanych obok najsilniejszych graczy z całej Europy – to dla nas dodatkowa motywacja, by działać jeszcze efektywniej – komentuje Bartosz Kowalczyk, Managing Director SalesMedia.

Performance Marketing Awards (wcześniej A4UAwards) to nagrody w branży marketingu efektywnościowego, przyznawane w Wielkiej Brytanii od 10 lat tym firmom, które wyróżniają się pod względem innowacji i osiąganych wyników. W tym roku organizatorzy po raz pierwszy postanowili wyróżnić firmy działające nie tylko w UK, ale w całej Europie.

Dostaliśmy sporo zgłoszeń z całego kontynentu. Zarówno aplikujący, jak i nominowani mogą być dumni ze swoich działań, bo konkurencja była naprawdę silna – zaznacza Dora Michail z jury, senior director of audience solutions w Yahoo EMEA (region Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki).

Jakość zgłoszonych kampanii była bardzo wysoka, a działania uczestników faktycznie były innowacyjne i efektywne zarówno dla partnerów i dla klientów. Nominacja to więc nagroda za naprawdę dobrze wykonaną pracę – to najciekawsze i najlepsze kampanie na terenie Europy w ubiegłym roku – dodaje Anne-Marie Schwab z jury, wiceprezes francuskiego oddziału RetailMeNot.

Finał EPMA 2016 oraz wręczenie statuetek zwycięzcom odbędzie się 4 lipca w Amsterdamie w Grand Hotelu Krasnapolsky.

Źródło: Cube Group

www.cubegroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764