logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube: e-book dla branży e-commerce

  PR 19.06.2024, przeczytano 225 razy
ilustracja

Należąca do Group One spółka Salestube zaprezentowała autorski e-book “Odkryj potencjał E-commerce”. Publikacja została stworzona z myślą zarówno o doświadczonych przedstawicielach branży, jak i tych, którzy swoją przygodę z e-commerce dopiero rozpoczynają. Wydanie to kompendium wiedzy w zakresie wdrożeń i rozwoju platform e-commerce, analityki czy automatyzacji, które wzbogacone zostało analizami, a także wypowiedziami ekspertów oraz partnerów biznesowych spółki, którzy na co dzień pracują na wspólny sukces klientów Salestube. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube%3A-e-book-dla-branzy-e-commerce,404697,artykul.html

“Odkryj potencja E-commerce” - to najnowszy e-book autorstwa Salestube. Celem składającej się z ponad 50 stron publikacji jest dzielenie się wiedzą z poszukującymi informacji z zakresu e-commerce przedsiębiorcami. Obszary tematyczne dobrane zostały tak, aby odbiorca po zapoznaniu się z treścią był w stanie zrozumieć zagadnienia dotyczące wdrożeń platform e-commerce, rozumiał kluczowe różnice pomiędzy poszczególnymi narzędziami oraz potrafił wybrać technologię dopasowaną do swojego biznesu. Zawarte w publikacji treści obejmują wiele cennych wskazówek, które pomogą zmaksymalizować efektywność biznesu online, na każdym etapie zaawansowania prowadzonej działalności.  

Wśród tematów poruszone zostały także zagadnienia, które w bezpośredni sposób związane są z digital marketingiem oraz analityką. Za pośrednictwem e-booka eksperci omawiają takie tematy jak: Marketing Automation, czy koncepcja Composable Commerce, która pozwala na elastyczne i skalowalne zarządzanie contentem biznesów e-commerce. Czytelnicy wprowadzeni zostaną także w zaawansowane możliwości analityczne, jakie oferuje Measurement Protocol dla Google Analytics 4.

„Pobierając nasz e-book, użytkownik otrzyma dostęp do praktycznej wiedzy ekspertów z szeroko rozumianego świata E-commerce. Nieważne czy dopiero startuje, rozwija zaawansowaną platformę czy właśnie planuje migracje na nową, znajdzie tu inspiracje i dawkę nowej wiedzy. Odkryje jaką technologię warto zastosować w swoim biznesie, jak przyciągnąć i zatrzymać klientów, oraz dlaczego narzędzia takie jak GA4 i Marketing Automation mogą stać się atutem prowadzonego biznesu. Dzielimy się naszą wiedzą, ponieważ zależy nam na wspieraniu sukcesu naszych klientów.”

Łukasz Białonoga, Partner zarządzający E-commerce w Salestube

Poza merytoryczną dawką wiedzy, wskazówkami oraz autorskimi publikacjami specjalistów Salestube, swojego głosu w temacie e-commerce udzielili ponadto branżowi eksperci: Maciej Laska, Specjalista we wdrożeniach CS-Cart w 2LM, Karol Bocheński, Współzałożyciel Rating Captain, czy Przemysław Brejwo Managing Partner w spółce Grow Now.

Źródło: Group One

groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przewodnik po TikToku od IAB Polska
Dlaczego nie warto lekceważyć potencjału TikToka w działaniach biznesowych? Bo to najszybciej rozwijająca się platforma na świecie, wyprzedzająca konkurencję nie tylko przyrostem nowych użytkowników, ale także dynamiką rozbudowy narzędzi biznesowych dedykowanych twórcom i markom.
 Akt o sztucznej inteligencji (AI Act) - przewodnik IAB Polska
Sztuczna inteligencja szturmem wdarła się do naszej codzienności i pracy. Z jednej strony trudności nastręczać może wielość dostepnych rozwiązań i narzędzi, z drugiej zaś dostosowanie się do nowych unijnych regulacji (AI Act), które niebawem wejdą w życie. 
 SEMbook 2024 – najnowsze trendy w SEO i PPC
Jak osiągać cele marketingowe, gdy warunki dyktuje AI, automatyzacja i personalizacja stają się standardem, a algorytmy wyszukiwarek aktualizują się w zawrotnym tempie? Nowy trendbook Grupy Roboczej SEM IAB Polska prezentuje najbardziej aktualną wiedzę teoretyczną i najciekawsze przykłady jej realizacji w kampaniach PPC i SEO.
Werbe!Punkt zadebiutował na rynku niemieckim
Pierwszy numer Werbe!Punkt trafil już na biurka 5000 aktywnych agencji reklamowych i dystrybutorów w Niemczech. Jesteśmy przekonani, że to wydawnictwo stanie się cennym źródłem wiedzy i inspiracji dla wszystkich zaangażowanych w świat reklamy.
Short social video i budowanie obecności marki w mediach społecznościowych
150 miliardów dolarów rocznie – tyle w 2028 roku mają wynosić rosnące systematycznie nakłady na reklamy w formie short videos[1]. Wprowadzone przez TikTok krótkie filmy kręcone w orientacji pionowej szybko awansowały z referencyjnej formy komunikacji Generacji Z na jedną z najbardziej atrakcyjnych także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764