logo
WIADOMOŚCI

Salestube dla Risk made in Warsaw

  PR 11.01.2018, przeczytano 372 razy

Risk made in Warsaw, marka odzieżowa stawiająca na równi elegancję i wygodę projektowanych ubrań, rozpoczyna współpracę z agencją SalesTube należącą do Group One. Praca dla polskiej marki z branży modowej, która realnie odpowiada na potrzeby konsumentów, a co więcej posiada swój własny e-commerce, z pewnością będzie dla zespołu cennym doświadczeniem i wspaniałym wyzwaniem. SalesTube wesprze ten kobiecy koncept w marketingu efektywnościowym, realizując działania z zakresu SEM, paid social, mailingu i afiliacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-dla-risk-made-in-warsaw,35082,artykul.html

Risk made in Warsaw to marka powstała 6 lat temu w Warszawie, która na dobre zagościła w sercach Polek i Pań na całym świecie. Stało się to za sprawą szykownych sukienek, eleganckich koszul czy dopasowanych marynarek, które łączy niezwykle ważna cecha – wygoda noszenia. Twórczynie marki i projektantki, Antonina Samecka i Klara Kowtun, razem z współwłaścicielką i vice-CEO Dorotą Sajewicz w zgodzie twierdzą, że projekty Riska mają działać na korzyść figury.  Ubrania wytwarzane są w Polsce z materiałów, które dziewczyny starannie wybierają lub dzięki współpracy z polskimi dziewiarniami same tworzą i produkują na wyłączność. Koncept został też doceniony zagranicą – pisały o nim światowe media takie jak Times, VOGUE.COM, ELLE, HARPER’S BAZAAR czy INSTYLE, który wielokrotnie pokazywał projekty RISKa.

Ważnym dla marki elementem jest mocne zaangażowanie w projekt Risk for Art, w ramach którego, oprócz kooperacji z artystami podczas tworzenia kolekcji, nawiązują liczne współprace z przedstawicielami świata sztuki oraz prestiżowymi instytucjami i galeriami. Zdajemy sobie sprawę, że dla naszych klientek moda to nie wszystko. Bardzo ważna jest dla nich kultura, zaangażowanie społeczne i wartości, z którymi kojarzona jest marka. Dlatego współprace takie jak ciesząca się dużą popularnością wystawa „Ulice ZŁEGO” na podstawie Leopolda Tyrmanda w warszawskim Muzeum Literatury, uważamy za duży sukces – mówi Antonina Samecka, projektantka i CEO Risk made in Warsaw.

SalesTube, podmiot należący do Group One, wesprze Risk made in Warsaw w marketingu efektywnościowym, realizując działania z zakresu SEM, paid social, mailingu i afiliacji. Agencja została wybrana w wyniku rekomendacji a nawiązana współpraca ma charakter długofalowy. Działania rozpoczęły się z końcem listopada 2017 r. i będą kontynuowane w tym roku. 

Praca dla Risk made in Warsaw będzie dla nas cennym doświadczeniem między innymi dlatego, że marka wyróżnia się fajnym pomysłem i rzeczywiście odpowiada na potrzeby swoich konsumentek. I to jest coś, co nas łączy – jednym z najważniejszych zadań dobrze prowadzonego marketingu digitalowego jest dostarczanie użytkownikom tego, czego potrzebują, dokładnie wtedy, kiedy na to czekają – mówi Joanna Czekaj, Managing Director, SalesTube.

Źródło: Group One

groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone