logo
WIADOMOŚCI

Salestube dla Risk made in Warsaw

redakcja  PR 11.01.2018, przeczytano 299 razy

Risk made in Warsaw, marka odzieżowa stawiająca na równi elegancję i wygodę projektowanych ubrań, rozpoczyna współpracę z agencją SalesTube należącą do Group One. Praca dla polskiej marki z branży modowej, która realnie odpowiada na potrzeby konsumentów, a co więcej posiada swój własny e-commerce, z pewnością będzie dla zespołu cennym doświadczeniem i wspaniałym wyzwaniem. SalesTube wesprze ten kobiecy koncept w marketingu efektywnościowym, realizując działania z zakresu SEM, paid social, mailingu i afiliacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-dla-risk-made-in-warsaw,35082,artykul.html

Risk made in Warsaw to marka powstała 6 lat temu w Warszawie, która na dobre zagościła w sercach Polek i Pań na całym świecie. Stało się to za sprawą szykownych sukienek, eleganckich koszul czy dopasowanych marynarek, które łączy niezwykle ważna cecha – wygoda noszenia. Twórczynie marki i projektantki, Antonina Samecka i Klara Kowtun, razem z współwłaścicielką i vice-CEO Dorotą Sajewicz w zgodzie twierdzą, że projekty Riska mają działać na korzyść figury.  Ubrania wytwarzane są w Polsce z materiałów, które dziewczyny starannie wybierają lub dzięki współpracy z polskimi dziewiarniami same tworzą i produkują na wyłączność. Koncept został też doceniony zagranicą – pisały o nim światowe media takie jak Times, VOGUE.COM, ELLE, HARPER’S BAZAAR czy INSTYLE, który wielokrotnie pokazywał projekty RISKa.

Ważnym dla marki elementem jest mocne zaangażowanie w projekt Risk for Art, w ramach którego, oprócz kooperacji z artystami podczas tworzenia kolekcji, nawiązują liczne współprace z przedstawicielami świata sztuki oraz prestiżowymi instytucjami i galeriami. Zdajemy sobie sprawę, że dla naszych klientek moda to nie wszystko. Bardzo ważna jest dla nich kultura, zaangażowanie społeczne i wartości, z którymi kojarzona jest marka. Dlatego współprace takie jak ciesząca się dużą popularnością wystawa „Ulice ZŁEGO” na podstawie Leopolda Tyrmanda w warszawskim Muzeum Literatury, uważamy za duży sukces – mówi Antonina Samecka, projektantka i CEO Risk made in Warsaw.

SalesTube, podmiot należący do Group One, wesprze Risk made in Warsaw w marketingu efektywnościowym, realizując działania z zakresu SEM, paid social, mailingu i afiliacji. Agencja została wybrana w wyniku rekomendacji a nawiązana współpraca ma charakter długofalowy. Działania rozpoczęły się z końcem listopada 2017 r. i będą kontynuowane w tym roku. 

Praca dla Risk made in Warsaw będzie dla nas cennym doświadczeniem między innymi dlatego, że marka wyróżnia się fajnym pomysłem i rzeczywiście odpowiada na potrzeby swoich konsumentek. I to jest coś, co nas łączy – jednym z najważniejszych zadań dobrze prowadzonego marketingu digitalowego jest dostarczanie użytkownikom tego, czego potrzebują, dokładnie wtedy, kiedy na to czekają – mówi Joanna Czekaj, Managing Director, SalesTube.

Źródło: Group One

groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowa generacja 27-calowych monitorów NEC
NEC Display Solutions wprowadza na rynek najnowszą generację 27-calowych monitorów MultiSync: NEC E271N, NEC EA271F oraz NEC PA271Q. Monitory stworzone z myślą o wygodnej i efektywnej pracy zapewniają m.in. komfortową przestrzeń roboczą dla wielu aplikacji na jednym ekranie.
Do Multikina z 2b design
Sieć kin Multikino ruszyła z nową odsłoną graficzną Kina na Obcasach, za której realizację odpowiadała agencja 2b design.
SEO: Bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub
SEO może stać się przepisem na sukces nie tylko wielkich koncernów, ale przede wszystkim małych przedsiębiorstw. Ta, zyskująca na popularności część marketingu internetowego jest na językach coraz większej liczby specjalistów. Z odpowiednią wiedzą jej działanie może okazać się niezwykle proste. Co oznaczają tajemnicze trzy litery i w jaki...
Salestube partnerem w programie Google Marketing Platform
Agencja SalesTube, należąca do Group One, została oficjalnym ​Google Marketing Platform Sales Partner. W ramach współpracy, SalesTube stworzył dedykowany zespół specjalistów, gwarantujący najwyższej jakości ekspertyzę i usługi z wykorzystaniem rozwiązania Google Marketing Platform. Do jego zadań należy m.in. rozwój...
Zdalnie sterowana kamera PTZ 4K 60p od Panasonic
Panasonic zaprezentował podczas ostatnich targów InfoComm zdalnie sterowaną kamerę AW-UE150. To pierwszy model PTZ umożliwiający rejestrowanie obrazu w jakości 4K 60p. Sprawdzi się podczas transmisji wideo z wykładów, konferencji czy koncertów.
 
poniedziałek 23.07.2018, 212 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone