logo
WIADOMOŚCI

Salestube dla Risk made in Warsaw

redakcja  PR 11.01.2018, przeczytano 243 razy

Risk made in Warsaw, marka odzieżowa stawiająca na równi elegancję i wygodę projektowanych ubrań, rozpoczyna współpracę z agencją SalesTube należącą do Group One. Praca dla polskiej marki z branży modowej, która realnie odpowiada na potrzeby konsumentów, a co więcej posiada swój własny e-commerce, z pewnością będzie dla zespołu cennym doświadczeniem i wspaniałym wyzwaniem. SalesTube wesprze ten kobiecy koncept w marketingu efektywnościowym, realizując działania z zakresu SEM, paid social, mailingu i afiliacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-dla-risk-made-in-warsaw,35082,artykul.html

Risk made in Warsaw to marka powstała 6 lat temu w Warszawie, która na dobre zagościła w sercach Polek i Pań na całym świecie. Stało się to za sprawą szykownych sukienek, eleganckich koszul czy dopasowanych marynarek, które łączy niezwykle ważna cecha – wygoda noszenia. Twórczynie marki i projektantki, Antonina Samecka i Klara Kowtun, razem z współwłaścicielką i vice-CEO Dorotą Sajewicz w zgodzie twierdzą, że projekty Riska mają działać na korzyść figury.  Ubrania wytwarzane są w Polsce z materiałów, które dziewczyny starannie wybierają lub dzięki współpracy z polskimi dziewiarniami same tworzą i produkują na wyłączność. Koncept został też doceniony zagranicą – pisały o nim światowe media takie jak Times, VOGUE.COM, ELLE, HARPER’S BAZAAR czy INSTYLE, który wielokrotnie pokazywał projekty RISKa.

Ważnym dla marki elementem jest mocne zaangażowanie w projekt Risk for Art, w ramach którego, oprócz kooperacji z artystami podczas tworzenia kolekcji, nawiązują liczne współprace z przedstawicielami świata sztuki oraz prestiżowymi instytucjami i galeriami. Zdajemy sobie sprawę, że dla naszych klientek moda to nie wszystko. Bardzo ważna jest dla nich kultura, zaangażowanie społeczne i wartości, z którymi kojarzona jest marka. Dlatego współprace takie jak ciesząca się dużą popularnością wystawa „Ulice ZŁEGO” na podstawie Leopolda Tyrmanda w warszawskim Muzeum Literatury, uważamy za duży sukces – mówi Antonina Samecka, projektantka i CEO Risk made in Warsaw.

SalesTube, podmiot należący do Group One, wesprze Risk made in Warsaw w marketingu efektywnościowym, realizując działania z zakresu SEM, paid social, mailingu i afiliacji. Agencja została wybrana w wyniku rekomendacji a nawiązana współpraca ma charakter długofalowy. Działania rozpoczęły się z końcem listopada 2017 r. i będą kontynuowane w tym roku. 

Praca dla Risk made in Warsaw będzie dla nas cennym doświadczeniem między innymi dlatego, że marka wyróżnia się fajnym pomysłem i rzeczywiście odpowiada na potrzeby swoich konsumentek. I to jest coś, co nas łączy – jednym z najważniejszych zadań dobrze prowadzonego marketingu digitalowego jest dostarczanie użytkownikom tego, czego potrzebują, dokładnie wtedy, kiedy na to czekają – mówi Joanna Czekaj, Managing Director, SalesTube.

Źródło: Group One

groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowe lampy LED marki Aputure
Firma Foxfoto - dystrybutor marki Aputure - rozszerza ofertę lamp LED marki Aputure o trzy nowe modele z serii Light Storm.
Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie
Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.
Nikon z czterema nagrodami TIPA World Awards 2018
Cztery produkty Nikona uhonorowano prestiżowymi nagrodami TIPA World Awards 2018. Wybór przeprowadziło stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association), globalny autorytet dla branży fotografii i obrazowania. Nikon D850 zdobył tytuł „Najlepsza lustrzanka zawodowa” (‘Best DSLR Professional’), Nikon D7500 – „Najlepsza lustrzanka ekspercka” (‘Best APS-C DSLR Expert’), a obiektyw AF-S NIKKOR ...
Na sukces składają się cechy dobrego negocjatora oraz - przede wszystkim - przygotowanie i wiedza. Poznanie skutecznych narzędzi zapewni przewagę nad rozmówcą, a stąd droga do osiągnięcia celu jest bardzo bliska. Tajniki procesów negocjacyjnych, już 25 kwietnia we wrocławskim Idea Hub przedstawi Aneta Kaczmarek, prawniczka i trener kariery, związana z marką BeonWave. ...
Openhouse z produkcyjnymi ploterami Artemis już 26 kwietnia
26 kwietnia 2018 będą miały miejsce w Opolu prezentacje wielkoformatowych maszyn do druku LED-UV i solwentowego marki Artemis.
 
piątek 20.04.2018, 56 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone