logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube dostarczy licencję GA4 w wersji premium brokerowi XTB

  PR 13.09.2023, przeczytano 350 razy

Agencja e-commerce & MarTech connected SalesTube została wybrana przez XTB na partnera o obszarze MarTech. Spółka dostarczy klientowi licencję Google Analytics 4 w wersji premium oraz zapewni bieżące wsparcie techniczne dla globalnego zespołu marketingowego XTB w zakresie wykorzystania narzędzia, które jest nowym standardem w analityce internetowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-dostarczy-licencje-ga4-w-wersji-premium-brokerowi-xtb,401369,artykul.html

Agencja SalesTube, oficjalny i jeden z największych Sales Partnerów Google Marketing Platform na rynku CEE, została wybrana przez XTB na dostawcę licencji Google Analytics 4 w wersji premium (GA4 360). XTB, platforma inwestycyjna online, wspierana przez SalesTube wykorzysta zaawansowane narzędzie, aby odpowiedzieć na potrzeby analityczne wynikające ze specyfiki prowadzonego biznesu.

W GA4 w wersji premium, dzięki monitorowaniu ruchu na stronie i w aplikacji, możliwe jest zidentyfikowanie trendów i aktywności użytkowników, co pozwala także na lepsze zrozumienie ich zachowań. Narzędzie jest wsparciem w podejmowaniu decyzji biznesowych, przy jednoczesnym spełnieniu wymogów regulacyjnych, takich jak RODO i GDPR.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764