logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube jako pierwsza w Europie z certyfikacją DOOHx.io

  PR 16.03.2024, przeczytano 378 razy
ilustracja

Należąca do Group One spółka Salestube otrzymała sponsorowaną przez globalną firmę Broadsign certyfikację DOOHx.io, stając się tym samym pierwszą organizacją w Europie, która może pochwalić się tym wyróżnieniem. Zdobyty certyfikat jest potwierdzeniem najwyższych kompetencji zespołu Salestube w zakresie planowania, zakupu, optymalizacji i pomiaru kampanii programmatic DOOH.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-jako-pierwsza-w-europie-z-certyfikacja-doohx.io,403485,artykul.html

DOOHx.io to platforma szkoleń online wspierana przez kanadyjską firmę Broadsign, globalnego dostawcę technologii DOOH. Jest to pierwszą tego typu inicjatywa w branży, która dedykowana jest dla profesjonalistów zajmujących się na co dzień reklamami z zakresu digital i programmatic, a także dla nabywców mediów oraz wydawców w zakresie DOOH i  pDOOH.

Zespół Salestube wykazał się niezrównanym zapałem i determinacją, aby podnieść poziom swojej oferty pDOOH, ustanawiając tym samym precedens w tej dziedzinie w Europie. Dla doohx i naszych sponsorów w Broadsign, ten certyfikat stanowi kamień milowy w dalszym zaangażowaniu w dążeniu do doskonałości, edukacji i rozwoju standardów branżowych

Brooke Ermogenis, założycielka i szefowa działu Insight w doohx.

Z wielkim zadowoleniem chcemy zaoferować te certyfikaty organizacjom na całym świecie, co stanowi znaczący krok w kierunku poprawy edukacji programistycznej i dalszego wdrażania pDOOH w branży OOH

Liseanne Gillham, wiceprezes ds. marketingu w Broadsign.

Certyfikacja przyznawana przez DOOHx jest aktualnie najważniejszym międzynarodowy certyfikatem branżowym poświadczającym wiedzę w zakresie programmatic DOOH.  Aby go uzyskać, cały 17-osobowy zespół Programmatic Buying Salestube prowadzony przez Michała Kukułę ukończył cykl dedykowanych szkoleń wraz z egzaminem końcowym. Uzyskując certyfikację pDOOH 101, pDOOH Advanced oraz PDOOH for Buyers Salestube stał się tym samym pierwszą organizacją w Europie, która otrzymała to wyróżnienie i potwierdzenie najwyższych kompetencji.

Dziś nośniki cyfrowe to 64% wszystkich powierzchni outdoorowych na świecie. Z kolei w modelu programatycznym kupowanych jest zaledwie 15% wszystkich kampanii DOOH globalnie. pDOOH ma jednak ogromny potencjał dlatego już dziś w tym modelu kupujemy media dla wielu naszych Klientów. To skuteczny i efektywny rodzaj reklamy, ale jednocześnie stosunkowo nowy stąd mało agencji na świecie ma w tym obszarze know-how. Na potwierdzenie naszych kompetencji pracował przez ostatnie miesiące cały zespół programmatic buying, który po ukończeniu serii kursów i egzaminów uzyskał najważniejszy w tym obszarze mediów certyfikat. Tym samym jesteśmy jedyną firmą w tej części świata, która zdobyła certyfikację DOOHx.io

Michał Kukuła Head of Programmatic Buying w Salestube

pDOOH to innowacyjna forma reklamy outdoorowej wykorzystująca technologię programmatic w celu zakupu i emisji treści na nośnikach DOOH. Ta forma reklamy i jej przekaz może być w szybki i dokładny sposób dostosowany do preferencji grup       docelowych, co w znacznym stopniu zwiększa efektywność komunikacji reklamowej. W 2022 roku globalna wielkość rynku pDOOH została wyceniona na 902,45 mln USD. Prognozy wskazują, że w 2028 roku rynek ten osiągnie wycenę na poziomie 6523,91 mln USD1, co w znacznym stopniu odzwierciedla rosnący trend i zapotrzebowanie na ten rodzaj komunikacji na świecie. 

Salestube certyfikację DOOHx.io otrzymał w lutym 2024 roku. Należąca do Group One spółką jest ponadto jednym z 5 największych europejskich resellerów technologii Google Marketing Platform, posiadającym w swoim zespole największą liczbą trenerów Display & Video 360 w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Źródło: Group One

groupone.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network uruchamia spektakularny ekran w Katowicach
Screen Network uruchomiło Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie – tuż obok, na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. Firma określa uruchomienie nośnika jako powstanie „śląskiego Times Square”.
Creative Brand Stories realizuje strefy Tiger Energy Drink
Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. 
Samsung Display Roadshow: Visual Experience Transformation – podsumowanie
13 czerwca 2024 roku w Krakowie odbyła się konferencja wieńcząca trasę Samsung Display Roadshow “Visual Experience Transformation”, która przyniosła niezwykłe doświadczenia i inspiracje. Cykl obejmował pięć miast (Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków) i trwał od 16 maja do 13 czerwca, gromadząc łącznie ponad 400 gości. Samsung Display...
Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside
Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764