logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SalesTube oficjalnym partnerem Google Cloud

  PR 29.03.2023, przeczytano 336 razy

Agencja MarTech & E-commerce connected SalesTube (Group One) dołączyła do elitarnego grona Reseller i Service Partnerów Google Cloud. Klienci oraz organizacje będą mogły skorzystać zarówno ze wsparcia certyfikowanych specjalistów SalesTube z dziedzin marketingu i analityki danych, jak i dostępu do produktów Google Cloud.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-oficjalnym-partnerem-google-cloud,399446,artykul.html

SalesTube jako oficjalny Sales Partner Google Marketing Platform oraz Reseller i Service Partner Google Cloud koncentruje się na tworzeniu dla swoich Klientów najlepszych warunków długoterminowej współpracy. Wspiera ich wiedzą w zakresie MarTech podczas wdrożeń czy warsztatów. SalesTube oferuje rozwiązania, mające na celu pomoc organizacjom w codziennych wyzwaniach, które wymagają kompleksowego wykorzystania takich narzędzi jak Google Cloud i GA4 (czy też GA360). Odpowiednie planowanie i implementacja pozwalają na uniknięcie negatywnego wpływu zmian w środowisku cyfrowym.

- Ekosystem Google Cloud oferuje marketerom wszystko to, czego rynek komunikacji marketingowej naprawdę potrzebuje: jest połączeniem technologii, danych oraz sztucznej inteligencji, które wpływają na polepszenie customer expirience. Jako agencja, ale także jako wieloletni Sales Partner Google Marketing Platform, doskonale rozumiemy, jak pomóc organizacjom zarówno na poziomie integracji danych, ich modelowania, a także na poziomie ich aktywacji na wielu płaszczyznach kontaktu z konsumentem - mówi Joanna Czekaj  Managing Director w SalesTube.

Jako uczestnik programu Google Cloud Partner Advantage SalesTube oferuje swoim Klientom:

  • dostęp do produktów Google Cloud, w tym do Looker Studio Pro oraz BigQuery,
  • usługi zaawansowanej segmentacji dla spersonalizowanej komunikacji,
  • integrację wszystkich danych organizacji w jednym miejscu za pośrednictwem budowania CDP,
  • modelowanie atrybucji i lepsze inwestowanie w media,
  • ML/AI wspomagające pełne wykorzystanie potencjału danych,
  • dedykowane rozwiązania wspomagające zwiększenie efektywności komunikacji i  optymalizacji kosztów pozyskania klienta.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764