logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SalesTube oficjalnym partnerem Google Cloud

  PR 29.03.2023, przeczytano 350 razy

Agencja MarTech & E-commerce connected SalesTube (Group One) dołączyła do elitarnego grona Reseller i Service Partnerów Google Cloud. Klienci oraz organizacje będą mogły skorzystać zarówno ze wsparcia certyfikowanych specjalistów SalesTube z dziedzin marketingu i analityki danych, jak i dostępu do produktów Google Cloud.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-oficjalnym-partnerem-google-cloud,399446,artykul.html

SalesTube jako oficjalny Sales Partner Google Marketing Platform oraz Reseller i Service Partner Google Cloud koncentruje się na tworzeniu dla swoich Klientów najlepszych warunków długoterminowej współpracy. Wspiera ich wiedzą w zakresie MarTech podczas wdrożeń czy warsztatów. SalesTube oferuje rozwiązania, mające na celu pomoc organizacjom w codziennych wyzwaniach, które wymagają kompleksowego wykorzystania takich narzędzi jak Google Cloud i GA4 (czy też GA360). Odpowiednie planowanie i implementacja pozwalają na uniknięcie negatywnego wpływu zmian w środowisku cyfrowym.

- Ekosystem Google Cloud oferuje marketerom wszystko to, czego rynek komunikacji marketingowej naprawdę potrzebuje: jest połączeniem technologii, danych oraz sztucznej inteligencji, które wpływają na polepszenie customer expirience. Jako agencja, ale także jako wieloletni Sales Partner Google Marketing Platform, doskonale rozumiemy, jak pomóc organizacjom zarówno na poziomie integracji danych, ich modelowania, a także na poziomie ich aktywacji na wielu płaszczyznach kontaktu z konsumentem - mówi Joanna Czekaj  Managing Director w SalesTube.

Jako uczestnik programu Google Cloud Partner Advantage SalesTube oferuje swoim Klientom:

  • dostęp do produktów Google Cloud, w tym do Looker Studio Pro oraz BigQuery,
  • usługi zaawansowanej segmentacji dla spersonalizowanej komunikacji,
  • integrację wszystkich danych organizacji w jednym miejscu za pośrednictwem budowania CDP,
  • modelowanie atrybucji i lepsze inwestowanie w media,
  • ML/AI wspomagające pełne wykorzystanie potencjału danych,
  • dedykowane rozwiązania wspomagające zwiększenie efektywności komunikacji i  optymalizacji kosztów pozyskania klienta.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764