logo
WIADOMOŚCI

Salestube oficjalnym resellerem produktów Google Analytics 360

Mateusz Zawiślak  PR 11.09.2017, przeczytano 231 razy

SalesTube, agencja e-commerce performance w ramach Group One, została oficjalnym resellerem Google Analytics 360. Strategiczna współpraca z takim globalnym graczem jak Google potwierdza najwyższą jakość prowadzonych działań w obszarze digital i gwarantuje unikalny dostęp do najnowszych funkcji i produktów demo Google Analytics. To dowód profesjonalnych kompetencji SalesTube w obsłudze narzędzi Google Analytics i najbardziej efektywnego ich wykorzystania w celach biznesowych Klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-oficjalnym-resellerem-produktow-google-analytics-360,33677,artykul.html

SalesTube, najbardziej dynamicznie rozwijająca się spółka Group One, która współpracuje blisko z takimi globalnymi graczami i inicjatorami zmian jak Google, Facebook i DoubleClick, błyskawicznie poszerza swoje kompetencje. Tytuł oficjalnego resellera Google Analytics 360 jest przyznawany firmom, które poza wiedzą ekspercką w zakresie implementacji narzędzi GA, wykazują się umiejętnością wykorzystania produktów 360 Suite w biznesowych wyzwaniach Klientów.

SalesTube oferuje wsparcie Klientom zaczynając od rzetelnej analizy użytkowania serwisu (GA360), poprzez optymalizację strony www (GA Optimize), analizę źródeł ruchu na stronie (Atrybucja), aż do wsparcia decyzji strategicznych (Data Studio). Dodatkowo, dzięki znajomości innych platform Google (DCM, BigQuery) i umiejętności integracji danych pomiędzy nimi, poszczególne komórki Group One, mogą coraz precyzyjniej docierać do odbiorców reklam swoich Klientów. Dzięki tytułowi resellera, spółka może sprzedawać produkty GA360 Klientom oraz posiada m.in. dostęp do wersji demo produktów i nowych funkcji 360 Suite, a zgłoszenia problemów technicznych są traktowane priorytetowo. SalesTube został jednym z trzech oficjalnych resellerów GA360 w Polsce. W tym roku SalesTube otrzymał również prestiżowy tytuł Google Analytics Certified Partner, potwierdzający najwyższe kompetencje analityczne.

- Jesteśmy zespołem najlepszych ekspertów od e-commerce w Polsce. Wyróżniają nas unikalne kompetencje – jak choćby możliwość łączenia zarówno platform Google (DoubleClick, GA 360, produktów Google Cloud Platform), jak i pakietu rozwiązań firmy Adobe. Jednym z naszych celów strategicznych jest oferowanie Klientom dostępu do najnowszych narzędzi i ich profesjonalna implementacja, zgodna ze standardami wyznaczanymi przez liderów światowego rynku. Fakt, że jesteśmy oficjalnym resellerem Google Analytics 360, to przypieczętowanie naszych umiejętności i najwyższych standardów pracy z GA oraz dostęp do nowych rozwiązań. Dzięki temu możemy budować przewagę biznesów naszych Klientów – mówi Joanna Czekaj, Managing Director SalesTube.

SalesTube, spółka zajmująca się kompleksowym doradztwem dla e-commerce, realizuje działania wspierające rozwój e-biznesu na każdym etapie: od przygotowania projektu i zaplecza technologicznego, przez działania marketingowe, magazynowanie i logistykę, po obsługę procesu posprzedażowego. Agencja łączy najsilniejsze kompetencje performance marketingowe z budową i optymalizacją sklepów e-commerce.

Źródło: SalesTube

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po aferze Cambridge Analytica, prezes Facebooka Mark Zuckerberg ogłosił 21 marca, że ​​firma przeprowadzi audyt w celu zidentyfikowania podejrzanych aplikacji, które mogły wykorzystywać dane użytkowników w niewłaściwy sposób.
Czy conversational messaging przygotuje nas na wejście RCS w Polsce?
Nieokreślony termin wejścia RCS w Polsce studzi entuzjazm rynku i każe rozglądać się za innymi technologiami, które wzbogacą kontakt marek z klientami. Na uwagę zasługuje conversational messaging, który łączy kanały rich media - Messengera, RCS oraz czat w przeglądarce internetowej. Czy rozwiązania tego typu pomogą w szybszym wdrożeniu RCS-a na świecie?
Nazwa.pl wycofuje z oferty sklepy internetowe
Największy w Polsce rejestrator domen i dostawca usług hostingowych wycofuje z oferty sklepy internetowe. Posunięcie to zaskakuje tym bardziej, że polski rynek e-commerce z roku na rok rośnie, a jego wartość w 2018 roku przekroczy 40 miliardów złotych. Dlaczego nazwa.pl wycofuje się z dostarczania tego typu usług?
Senatorowie USA wzywają Google przed Federalną Komisję Handlu
Dwaj amerykańscy senatorowie z Partii Demokratycznej wezwali amerykańską Federalną Komisję Handlu do śledztwa w sprawie funkcjonowania Google, a w szczególności sposobu, w jaki funkcja „Historia Lokalizacji” zbiera dane użytkowników na smartfonach z systemem Android. Po uzyskaniu zgody od użytkownika na gromadzenie takich informacji, funkcja włącza się na wszystkich zalogowanyc...
Bogusława Sławińska na czele Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media
Bogusława Sławińska awansowała na stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media. Zastąpiła Mariusza Galewskiego, który postanowił kontynuować karierę w innej firmie.
 
czwartek 24.05.2018, 141 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone