Agencja martech & e-commerce SalesTube i Mediaplus International powołują wspólny hub kompetencyjny. Nowo utworzony zespół będzie prowadzić działania płatne w wyszukiwarce Google oraz kampanie reklamowe w social mediach dla marki BMW na kilkudziesięciu rynkach europejskich.
Stworzenie dedykowanego teamu BMW jest odpowiedzią na przetarg, który wygrało Serviceplan Group - partner Group One. Niemiecka centrala zdecydowała o powołaniu hubu search & paid social w Polsce.
“Naszym celem strategicznym jest nie tylko rekomendacja i wdrożenie najlepszych praktyk w zarządzaniu kampaniami, ale także automatyzacja procesów i wykorzystanie autorskich narzędzi dla poprawy efektywności” - mówi Joanna Czekaj, Managing Director w SalesTube. - “Wybór SalesTube spośród kilkudziesięciu agencji i partnerów z całego świata to dowód na zaufanie do naszych kompetencji. Ciężko na to pracowaliśmy - jesteśmy liderem regionu CEE pod względem zdanych egzaminów Blueprint Facebook Certified Planning Professional, a także jedną z kilku firm na świecie z pełną certyfikacją Google Marketing Platform” - dodaje.
Eksperci SalesTube będą prowadzić działania dla BMW na kilkudziesięciu rynkach. Wdrożenie na pierwszych projektach już się rozpoczęło i obejmuje obecnie Niemcy i Włochy.
“Bardzo się cieszymy na możliwość czerpania z wiedzy i doświadczenia naszego partnera SalesTube. Naszym celem jest dostarczenie BMW rozwiązań digitalowych na najwyższym poziomie na wszystkich rynkach, które będziemy obsługiwać, a także uproszczenie procesów poprzez wprowadzenie jednego, spójnego sposobu pracy” - mówi Matthias Brüll, Managing Director Mediaplus International.
Hub ekspercki SalesTube w przyszłości ma poszerzyć portfolio klientów o kolejne międzynarodowe marki. To kolejna po powołanym w maju TechNeście (hub technologiczny) strategiczna współpraca Serviceplan Group i Group One. W najbliższej przyszłości firmy planują poszerzenie zakresu działań o rozwój kolejnych centrów kompetencyjnych.
Źródło: Group One